حرمله خیر نبینی، گلِ من نورس بود
کشتنش تیر نمیخواست، نسیمی بس بود .. :)
«اعترافاتِیکتبعیدی»
تو این همه شدهای، من هنوز یکنفرم... نفس بکش پسرم💔:))
شده پر از علیاکبر تمامِ دوروبرم ..
نفس بکش پسرم💔:))