«اعترافاتِیکتبعیدی»
تو این همه شدهای، من هنوز یکنفرم... نفس بکش پسرم💔:))
شده پر از علیاکبر تمامِ دوروبرم ..
نفس بکش پسرم💔:))
«اعترافاتِیکتبعیدی»
شبِ هشتم ؛
تازه جوونِ بابا ..
دردت به جونِ بابا💔
«اعترافاتِیکتبعیدی»
قربانیِ مارو نگاه کن ایجبرئیل :))
سرِ ظهره؛ پاشو اذون بگو ...💔
«اعترافاتِیکتبعیدی»
قربانیِ مارو نگاه کن ایجبرئیل :))
وای حسرت به دل موندم عزیزم برا صدات :))
«اعترافاتِیکتبعیدی»
وای حسرت به دل موندم عزیزم برا صدات :))
وای پلکی بزن یکبار دیگه برا بابات💔