«اعترافاتِیکتبعیدی»
شبِ هشتم ؛
تازه جوونِ بابا ..
دردت به جونِ بابا💔
«اعترافاتِیکتبعیدی»
قربانیِ مارو نگاه کن ایجبرئیل :))
سرِ ظهره؛ پاشو اذون بگو ...💔
«اعترافاتِیکتبعیدی»
قربانیِ مارو نگاه کن ایجبرئیل :))
وای حسرت به دل موندم عزیزم برا صدات :))
«اعترافاتِیکتبعیدی»
وای حسرت به دل موندم عزیزم برا صدات :))
وای پلکی بزن یکبار دیگه برا بابات💔
هدایت شده از - خلیـلالله -
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا نگاه نکند . . ؟
دلش قرار نمی گیرد به رفتن ِعلی . .
[این کلیپ یه روضهي کامل ِ]
https://eitaa.com/Malja133_ir
هوایِ این رایحه خانومِ مارو داشته باشید♥️
«اعترافاتِیکتبعیدی»
مقتل برایت گفته .. هرکس در کوچه بنیهاشم به زهرا (س) نزد، اینجا به علی زد .. 💔:)))