شکلات تلخ
این حجم از قشنگی تو یه آدم طبیعیه؟!
این حجم از دلتنگی برای یه آدم طبیعیه؟!
به نظرم نزدیک ترین نوشیدنی برای تعبیر عشق میتونه "قهوه" باش
یه تلخیایی داره اما میچسبه
جنس بد زیاد داره ولی اون با کیفیتش رو اگه پیدا کنی، طعمی داره که تا همیشه یادت میمونه
یه بار بخوری تمام شب رو بی خواب میشی و بی خواب میشی و بی خواب
هرگز از چيزي كه واقعا ميخواى دست نكش، صبر كردن سخته، اما حسرت خوردن خيلى سخت تره,هر چیزی منتظر لحظشه؛ صبر داشته باش .