اینکه کلی حرف تایپ کنی و همش رو پاک کنی فقط به خاطر اینکه نمیخوای طرف مقابلت ناراحت بشه
میشه بغض تو گلو
میشه درد تو بدن
میشه تنفر از ادما
میشه برگشتن به ورژن قبلیت
شکلات تلخ
اینکه کلی حرف تایپ کنی و همش رو پاک کنی فقط به خاطر اینکه نمیخوای طرف مقابلت ناراحت بشه میشه بغض ت
من نمیخوام برگردم به عقب لطفا مراقبم باش.
شکلات تلخ
بدترین قسمت قوی بودن اینه که هیچکس نمیفهمه جدی جدی داری درد میکشی جدی جدی خسته شدی بریدی خیلی جدی ک
خیلی ساده بگم :
از درد زیاد نمیتونی نفس بکشی
ولی هنوزم داری نفس میکشی
@Talkh_a
یه کاکتوس تو خونمون داشتیم اوایل خیلی بهش میرسیدم ولی بعد از یه مدت فهمیدم اگه یه چند روزی بهش آب ندم هیچ اتفاقی نمیوفته چون خیلی قویه
بقیه گلا وقتی خراب میشدن با خودم میگفتم این کاکتوسه چقد خوب مونده هیچ اتفاقی براش نمیوفته
بعد از یه مدت رفتم سراغش دیدم خیلی وقته خشک شده فهمیدم ريشش خشک شده ولی ظاهر خودش رو حفظ کرده بود
قوی ترین گلم رو از دست دادم بخاطر اینکه فک میکردم خیلی قویه
میخوام اینو بگم بهتون مواظب آدم های قوی زندگیتون باشین ممکنه اوناهم ظاهر خودشون رو حفظ کنن اما از درون ممکنه خیلی وقته شکسته باشن:)
پرسید: جنگ تموم شد؟
گفتم: تموم شد.
گفت: تو عقب کشیدی یا جنگ تموم شد؟
گفتم: به جز من کسی نمیجنگید که! من که عقب کشیدم،
جنگ هم تموم شد . . .
شکلات تلخ
هروقت نوتیفش میاد اندازه سقوط آزاد آدرنالین ترشح میکنم(: @Talkh_a
دقیقا مثل نوتیف های خودت😅
امروز با بزرگی هم صحبت بودم
جمله ای گفت ک منو تکون داد
گفتن ک:
بزرگان زاده نمیشوند، ساخته میشوند...