نقاش غزل تا که به چشمان تو پرداخت
دیوانه شد از طرز نگاهت قلـَم انداخت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگر قرار باشد وصال مدفن عشق باشد، پس این همه سوز و گداز برای چیست..؟!
و اگر عشق حقیقی به نرسیدن است پس چرا انسان خودش را عذاب میدهد و عاشق میشود..؟
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه هر وقت باش حرف میزنی لبخند میافته رو لبت بدون نباید از دستش بدی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی یه همسفرِ خوب داشته باشی
دیگه دنبالِ رسیدن به مقصد نیستی!
دنبالِ طولانیترین
جادههای دنیا میگردی...
جادههایی که
تموم شدن رو بهشون یاد نداده باشن...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
من!!!؟
من مغرورم ولی هیچوقت
از عذر خواهی نترسیدم
به اشتباهم اعتراف کردم
در برابر هیچ لبخندی اخم نکردم
مغرور بودن با عقده ای بودن خیلی متفاوته
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
یکی از اساتید مون یه بار گفت :
تو زندگیتون قبل از انجام هر کاری
یه علامت سوال بذارید
که چرا ؟!
چرا این کار را میکنم ؟!
چرا فلان کار ؟!
چرا فلان چیز ؟!
چرا اینجا میرم ؟!
چه فایدهای داره ؟!
چرا این حرف را میزنم ؟!
چرا این کتاب را میخونم ؟!
چرا این استوری را میذارم ؟!
چی را میخوام نشون بدم ؟!
چه لزومی داره انجام این کار ؟!
و...
و بعد بشینید صادقانه و قشنگ
با خودتون فکر کنید و ببینید چه
جوابی دارید تا به این سوالا بدین ؟!
شکلات تلخ
یکی از اساتید مون یه بار گفت : تو زندگیتون قبل از انجام هر کاری یه علامت سوال بذارید که چرا ؟! چرا ا
و اگه جوابتون یه چیز دم دستی و بدون فایده
بود ، پس سمت اون کار نرید .
انجامش ندین .
سمت کاری نرید که شما را وارد دایرهی
مقایسه بکنه !!
من خودتون را بزرگ نکنید !!
عمر کوتاهتون را برای چیزهای بیفایده
اسراف نکنید !!
و خودتون با پای خودتون نرید سمت کاری
که حالتون را بد میکنه !!
و این بهترین توصیهای بود که تا حالا از یه
نفر شنیده بودم :))