اگه هر وقت باش حرف میزنی لبخند میافته رو لبت بدون نباید از دستش بدی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی یه همسفرِ خوب داشته باشی
دیگه دنبالِ رسیدن به مقصد نیستی!
دنبالِ طولانیترین
جادههای دنیا میگردی...
جادههایی که
تموم شدن رو بهشون یاد نداده باشن...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
من!!!؟
من مغرورم ولی هیچوقت
از عذر خواهی نترسیدم
به اشتباهم اعتراف کردم
در برابر هیچ لبخندی اخم نکردم
مغرور بودن با عقده ای بودن خیلی متفاوته
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
یکی از اساتید مون یه بار گفت :
تو زندگیتون قبل از انجام هر کاری
یه علامت سوال بذارید
که چرا ؟!
چرا این کار را میکنم ؟!
چرا فلان کار ؟!
چرا فلان چیز ؟!
چرا اینجا میرم ؟!
چه فایدهای داره ؟!
چرا این حرف را میزنم ؟!
چرا این کتاب را میخونم ؟!
چرا این استوری را میذارم ؟!
چی را میخوام نشون بدم ؟!
چه لزومی داره انجام این کار ؟!
و...
و بعد بشینید صادقانه و قشنگ
با خودتون فکر کنید و ببینید چه
جوابی دارید تا به این سوالا بدین ؟!
شکلات تلخ
یکی از اساتید مون یه بار گفت : تو زندگیتون قبل از انجام هر کاری یه علامت سوال بذارید که چرا ؟! چرا ا
و اگه جوابتون یه چیز دم دستی و بدون فایده
بود ، پس سمت اون کار نرید .
انجامش ندین .
سمت کاری نرید که شما را وارد دایرهی
مقایسه بکنه !!
من خودتون را بزرگ نکنید !!
عمر کوتاهتون را برای چیزهای بیفایده
اسراف نکنید !!
و خودتون با پای خودتون نرید سمت کاری
که حالتون را بد میکنه !!
و این بهترین توصیهای بود که تا حالا از یه
نفر شنیده بودم :))
حال مرا هر کس که میپرسد
بگو خوب است
اشکش روان،
اندوه جاری،
زخمها کاریست...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
تو پیدا ترین راه گمراهی هامی :) https://eitaa.com/bestrong_s
منو میگه منو میگه😂
حتی اگه بدترین ادم رویِ زمین هم باشی،بلخره یکی پیدا میشه که اون فرد خوبِ درونتو بیدار کنه.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s