eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه هر وقت باش حرف میزنی لبخند می‌افته رو لبت بدون نباید از دستش بدی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی یه همسفرِ خوب داشته باشی دیگه دنبالِ رسیدن به مقصد نیستی! دنبالِ طولانی‌ترین جاده‌های دنیا میگردی... جاده‌هایی که تموم شدن رو بهشون یاد نداده باشن... :] https://eitaa.com/bestrong_s
تو؟ همان تافته ای ک من جدا بافتمت ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من!!!؟ ‏من مغرورم ولی هیچوقت ‏از عذر خواهی نترسیدم ‏به اشتباهم اعتراف کردم ‏در برابر هیچ لبخندی اخم نکردم ‏مغرور بودن با عقده ای بودن خیلی متفاوته :] https://eitaa.com/bestrong_s
یکی از اساتید مون یه بار گفت : تو زندگیتون قبل از انجام هر کاری یه علامت سوال بذارید که چرا ؟! چرا این کار را میکنم ؟! چرا فلان کار ؟! چرا فلان چیز ؟! چرا اینجا میرم ؟! چه فایده‌ای داره ؟! چرا این حرف را میزنم ؟! چرا این کتاب را میخونم ؟! چرا این استوری را میذارم ؟! چی را می‌خوام نشون بدم ؟! چه لزومی داره انجام این کار ؟! و... و بعد بشینید صادقانه و قشنگ با خودتون فکر کنید و ببینید چه جوابی دارید تا به این سوالا بدین ؟!
شکلات تلخ
یکی از اساتید مون یه بار گفت : تو زندگیتون قبل از انجام هر کاری یه علامت سوال بذارید که چرا ؟! چرا ا
و اگه جوابتون یه چیز دم دستی و بدون فایده بود ، پس سمت اون کار نرید . انجامش ندین . سمت کاری نرید که شما را وارد دایره‌‌ی مقایسه بکنه !! من خودتون را بزرگ نکنید !! عمر کوتاهتون را برای چیزهای بی‌فایده اسراف نکنید !! و خودتون با پای خودتون نرید سمت کاری که حالتون را بد می‌کنه !! و این بهترین توصیه‌ای بود که تا حالا از یه نفر شنیده بودم :))
بغض تمام وجودم را گرفت اما مغزم دستور سکوت داد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
حال مرا هر کس که می‌پرسد بگو خوب است اشکش روان، اندوه جاری، زخم‌ها کاری‌ست... :] https://eitaa.com/bestrong_s
حال بدت حال منو بد میکنه(: ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
تو پیدا ترین راه گمراهی هامی :) https://eitaa.com/bestrong_s
حتی اگه بدترین ادم رویِ زمین هم باشی،بلخره یکی پیدا میشه که اون فرد خوبِ درونتو بیدار کنه. :] https://eitaa.com/bestrong_s