شکلات تلخ
یکی از اساتید مون یه بار گفت : تو زندگیتون قبل از انجام هر کاری یه علامت سوال بذارید که چرا ؟! چرا ا
و اگه جوابتون یه چیز دم دستی و بدون فایده
بود ، پس سمت اون کار نرید .
انجامش ندین .
سمت کاری نرید که شما را وارد دایرهی
مقایسه بکنه !!
من خودتون را بزرگ نکنید !!
عمر کوتاهتون را برای چیزهای بیفایده
اسراف نکنید !!
و خودتون با پای خودتون نرید سمت کاری
که حالتون را بد میکنه !!
و این بهترین توصیهای بود که تا حالا از یه
نفر شنیده بودم :))
حال مرا هر کس که میپرسد
بگو خوب است
اشکش روان،
اندوه جاری،
زخمها کاریست...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
تو پیدا ترین راه گمراهی هامی :) https://eitaa.com/bestrong_s
منو میگه منو میگه😂
حتی اگه بدترین ادم رویِ زمین هم باشی،بلخره یکی پیدا میشه که اون فرد خوبِ درونتو بیدار کنه.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
نصیحتتون نکردم چند روزه
خودمونو از کسایی که دوستشون داریم، و دوستمون دارن، دریغ نکنیم!
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ یک نفر آدمم؛ و چند نفر غمگینم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟!
حَجم عظیمی از هیچ
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
اگر کمتر سوال بپرسی، چیزای بیشتریرو بهت میگم. باور کن
↯
https://eitaa.com/bestrong_s