زندگی بدون عشق،بدون دوست داشتن،بدون هر حسی هم میتونه در جریان باشه؛ولی قشنگ تر و بدون درد...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ علاوه بر این که حق ندارم کسی رو ناراحت کنم اجازه اینم ندارم از کسیم ناراحت بشم چون ب طرف برمیخ
من؟
دیگه از این ادم منی باقی نمونده برای توصیف شدن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آنجا که کلام ناتوان شد ؛
موسیقی لب گشود ؛
و آنجا که موسیقی ناتوان شد ؛
آغوش گشوده شد ...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
ناراحتی ناشی از حرف ها و احساساتی که در این قلب زندانی هستن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حتی فکرشم برام عذاب آور بود که یه روزی از دستت بدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s