چقد این جمله حقِ: هیچکس از نبودنت نمیمیره فوقش الکی وانمود میکنه ک ناراحته
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حقیقت این است که همه به شما صدمه خواهند زد؛
فقط باید کسی را پیدا کنید که ارزش این رنج را داشته باشند.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
همونطور که چشمِ بسته همیشه خواب نیست ، لب خندون هم همیشه شاد نیست .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شاید کسی حرفامو نخونه
شاید با نوشتن حرفام خالی نشم
ولی مینویسم به امید اینکه بالاخره یه روز اونی که باید بخونه،نوشته هامو میخونه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ همان خزانه مجمع الدردها ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
علاوه بر این که حق ندارم کسی رو ناراحت کنم
اجازه اینم ندارم از کسیم ناراحت بشم چون ب طرف برمیخوره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی بدون عشق،بدون دوست داشتن،بدون هر حسی هم میتونه در جریان باشه؛ولی قشنگ تر و بدون درد...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ علاوه بر این که حق ندارم کسی رو ناراحت کنم اجازه اینم ندارم از کسیم ناراحت بشم چون ب طرف برمیخ
من؟
دیگه از این ادم منی باقی نمونده برای توصیف شدن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آنجا که کلام ناتوان شد ؛
موسیقی لب گشود ؛
و آنجا که موسیقی ناتوان شد ؛
آغوش گشوده شد ...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s