eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
چقد این جمله حقِ: هیچکس از نب‍ودنت نم‍یمیره فوقش الکی وانمود می‌کنه ک ناراحته ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
حقیقت این است که همه به شما صدمه خواهند زد؛ فقط باید کسی را پیدا کنید که ارزش این رنج را داشته باشند. :| https://eitaa.com/bestrong_s
همونطور که چشمِ بسته همیشه خواب نیست ، لب خندون هم همیشه شاد نیست . :] https://eitaa.com/bestrong_s
شاید کسی حرفامو نخونه شاید با نوشتن حرفام خالی نشم ولی مینویسم به امید اینکه بالاخره یه روز اونی که باید بخونه،نوشته هامو میخونه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ همان خزانه مجمع الدردها ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟ علاوه بر این که حق ندارم کسی رو ناراحت کنم اجازه اینم ندارم از کسیم ناراحت بشم چون ب طرف برمیخوره ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی بدون عشق،بدون دوست داشتن،بدون هر حسی هم میتونه در جریان باشه؛ولی قشنگ تر و بدون درد... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
در این جهانِ پر گریه؛ت تنها دلیل لبخند منی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
آنجا که کلام ناتوان شد ؛ موسیقی لب گشود ؛ و آنجا که موسیقی ناتوان شد ؛ آغوش گشوده شد ... :] https://eitaa.com/bestrong_s
خدا یا خواب منو درست کنه یا خواب همتونو بهم بریزه ‌