شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
حالا درسته که من دارم از همه دور میشم ولی تو چرا سعی نکردی نزدیکم بشی؟!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دخترا حسِ اولويت بودن رو بيشتر از هر چيزی دوست دارن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
عذاب وجدان نمیگیرید؟
زدین زیر حرفاتونو،طبیعی ادامه دادین
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
از شوق شنبه هایم میگویم که به امید پنجشنبه صبر میکنم و از گریه هاو اومیدواری هایم برای پنجشنبه ای
احساس میکنم دیگه باید برمتم:) 💔
شکلات تلخ
احساس میکنم دیگه باید برمتم:) 💔
نمیگم خداحافظ
میگم به امید پنجشنبه که بیای:)
شکلات تلخ
از شوق شنبه هایم میگویم که به امید پنجشنبه صبر میکنم و از گریه هاو اومیدواری هایم برای پنجشنبه ای
ب امید بغل پنجشنبهای ک بیام(:
بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم مبادا خسته شوی و بیمِ آن دارم که سکوت کنم مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی..
:|
https://eitaa.com/bestrong_s