ولی ی چیزیو قشنگ فهمیدم
وقتی اشک آدما موقع تعریف کردن ی چیزی در میاد یعنی واقعا بابتش آسیب دیدن
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ب زندگیم که نگاه میکنم ...
هیچ وقت آدم پر توقعی نبودم
من فقط ی زندگی میخواستم
که توش اذیت نشم
و دقیقا ی زندگی داشتم ک
توش جز اذیت شدن چیز دیگه ای نبود.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
دروغ چرا
دلم برای کسی ک بود تنگ شده ن کسی ک شده و هست
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
♬ https://eitaa.com/bestrong_s
گاه باید روئید ، از پسِ آن باران گاه باید خندید ، بر غمی بی پایان
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نوشته بود:
«آدم هایی که یک روز عاشق هم بودن؛ نمی تونن دوست معمولی بشن، چون قلب همو شکستن؛
و نمی تونن دشمن همدیگه هم بشن، چون قلب همدیگرو لمس کردن.
و تا همیشه می شن "غریبه ترین آشنا" برای هم.»
و این فکت ترین تکستی بود که تا الان خونده بودم...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
من گریسته ام، آری مدتی است که با هر ضربه کوچکی، با هر بهانه اندکی به گریه می افتم
دوست من، دلم زخم دارد، همین
♬
https://eitaa.com/bestrong_s