سلام واقعا وضع حجاب خیلی بد شده حتی در روستاها و شهرستان های دور از مرکز شهر.
من همسرم بسیار سر به زیر هستن هیچ وقت به کسی نگاه نمیکنن،خودمم محجبه ام.
چند شب پیش داشتن میگفتن که امروز پشت ماشین داشتم رانندگی میکردم و دیدم یه موتوری اومد صاف جلوی ماشین من و درحال حرکت بود، یک خانمی پشت سر راننده موتور نشسته بود که لباسی خیلی تنگ پوشیده بود و بسیار جذب بود و همه اندامش کاملا مشخص بود از زیر اون بلوز و شلوار.
و منم هر کاری کردم که نگاه نکنم نمیشد چون احتمال تصادف بود.
همسرم گفتن همون موقع نیاز داشتم شما که خانمم هستی پیشم باشی تا تخلیه بشم.
واقعا موضوع تحریک شدن بسیار جدی هست🥺
دوتا موضوع هست،یکی این ک مردی مثل همسر بنده که انقدر چشم پاک هستن با دیدن تصادفی و لحظه ایِ این صحنه تحریک شدند و دومین موضوع اینه حال و احوال پسران مجرد بادیدن اون صحنه چی میشه؟!
بالاخره همسر من متاهل هستن،اما مجرد ها چه بلایی سرشون میاد؟؟😔
سلام حاج اقا من خادم گلزار شهدای کرمانم سر مزار حاج قاسم هستم دختران با حجاب میان تشویق میکنم دعای خیر براشون میکنم خیلی خوشحال میشن
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 139 🔶 انسان وقتی آرامش پیدا بکنه،اگه هر لحظه یکی از زوجین به دلیلی بیقرار بشه😔 👇👇
#خانواده_متعالی 140
💍تلقّی ما از ازدواج قبل از به لذت رسیدن
" آرامش" هست
قبل از محبت و اصولاً قبل از هر عامل دیگه ای
آرامش هست 👌
💕💕
🌀 بخاطر همین باید
"هیجان ها رو کاهش بدیم"
🔸💢🔹💢🔸
** میدونید چرا ازدواجها زیاد باقی
نمی مونند ؟؟💔
⁉️❓❓
🔴 چون فرهنگ روزمره ی ما :
--🔺با موسیقی های تند
🎶🎵🎺🔊
--🔺با فیلمهای اکشن
📺📀🔫
--🔺با سرعتی که توی زندگی پیدا شده
🖲🕹📟📳
--🔺با تخیّلات درب و داغونِ هیجان انگیزی که بالاخره آرامش رو هر جوری هست از ما گرفته.....
💭🗯👇⭕️
⚠️ داره به ما القاء میکنه:
⬇️🔴⬇️
⭕️ اگه تو میخوای لذت ببری
در هیجان باید لذت ببری نه در آرامش
😒
🎴اصلاً خیلیها آرامش رو مساوی با
بی روحی ،بی مزه گی و بی رمقی میگیرن😪
⛔️⛔️⛔️
🏮الان خیلی از جوونترها هم با آرامش خداحافظی کردند👋
--چطور ؟؟❓
♦️ ببینید جوونها انرژی دارن💥💥
بعد موسیقی میاد آرامشش رو میگیره
🎵🎶💕❌
🚷ولی خودش حالیش نیست ، فکر میکنه چون انرژی داره
زورش میرسه و میتونه مقاومت بکنه💪
خیال میکنه موسیقی داغونش نمیکنه!
😏
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 140 💍تلقّی ما از ازدواج قبل از به لذت رسیدن " آرامش" هست قبل از محبت و اصولاً
#خانواده_متعالی 141
💢 الان آرامش، قیمتِ خودش رو از دست داده
۱-- به دلیل انرژی جوونها که ازش بد استفاده میکنن〽️
۲-- به دلیل این فرهنگی که همیشه به انسان سرعت میده
و "هیجانِ کاذب" میخواد بده💹
🅾 این فرهنگی که میخواد همه چی رو از بین ببره
آرامش رو سلب کرده.....⚡️⚡️
♦️➖🔥
🔹من واقعش شرمنده ام...
🔺 نمیدونم بلندگو چقدر آرامش شما رو سلب میکنه!؟
🔺 نور چراغها چقدر آرامش رو سلب میکنه!؟
🔺سر و صدای خیابونها چقدر آرامش رو سلب میکنه !؟
🎤🚨💡🚘🛣🚖
➖ بعد یکدفعه ای وسطش یه موسیقی هم اضافه میکنیم....😒
🎶🎵
⚠️ اصلاً وقتی هم میخوایم تفریح کنیم
دیگه عادت کردیم به نا آرامی....🚫
🎙🎛🎙🆙
🔰 اونوقت وقتی میخوایم آرامش به دست بیاریم باید چیکار کنیم!؟
⁉️⁉️⁉️
حالا ما طبق احکام شرعی مراعات میکنیم
غربی ها چیکار می کنند...؟؟🗼🗽🇦🇺
🔺👈مُسکرات میخورند
مشروبات الکلی میخورند🍷
از این طرف نا آرامی تزریق کرده😩
♨️ از اون طرف با مشروباتِ الکلی میخواد آرامش بدست بیاره
😒
❎ خب آخه آدمِ بیمار
چرا خودتو نا آرام میکنی؟!؟!
⛔️🚫⛔️🚫
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 141 💢 الان آرامش، قیمتِ خودش رو از دست داده ۱-- به دلیل انرژی جوونها که ازش بد اس
#خانواده_متعالی 142
💓🌍 حیاتی ترین چیزی که انسان میخواد
"آرامش" هست
💍با کسی ازدواج کنید که آرامشتون رو بهم نزنه
بلکه "تقویت" کنه
💞💞🔝
🔸خانم! اومدن خواستگاری شما
🔰 ببین استعداد زندگی مشترک داری یا نه ؟
🔰 از همون اول باید ببینی میتونی به همسرت آرامش بدی یا نه ؟💑
✔️✔️👆👆👆✔️
💠 همه چیز بعد از آرامش هست
🌷ببینید خداوند متعال نوبتی کلمات رو بیان میفرماید :
✨" لِتَسکُنوا اِلَیها"
وَ جَعَلَ بَینَکُم مَوَدَّهََ وَ رَحمَه...✨
🌺الهی فدای کلام خدا بشم میفرماید:
** بعد از آرامش 👇
محبت و مهربانی
و قربون صدقه ی همدیگه رفتن😚😍
💖♥️💖
🔶 اول باید آرامش بهم دیگه بدیم
👆این فلسفه ازدواجه 💍
🔑و کلیدی ترین مفهومی هست که
برای ازدواج میشه انسان در قرآن کریم ببینه ✔️
عزیز دلم دنبال آرامش از راه غلط نباش...
✅🎨➖🌷💕
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
سلام حاج آقا من تو خانواده ای بزرگ شدم که بشدت مخالف حجاب آن
یعنی از قدیم الایام همین بودن نه بخاطر جریان 1401که خیلی ها بد حجاب شدن یا بی حجاب شدن
مادر بزرگ ها همه خانم ها اقوام بدون هیچگونه حجابی تو جمع خانوادگی هستن نه فقط اینکه بدون روسری و شال باشن
لباس های خیلی افتضاح
مادر خودمم همینه خواهر خودمم همین با تاپ شلوارک ولی من از همون بچگی نسبت به خانواده خودم یکم پوشش بهتر بود در حد مادر خواهر و بقیه نبودم
حتی به آقایون اقوام هم دست نمی دادم قلب ام اجازه نمی داد
همیشه طفره می رفتم پدرم همیشه بهم می گفت آداب بلد نیستی
شب ها که تجمعات میرم به احترام خانم های مذهبی و چادری من یه شالی همیشه رو سرم داشتم الان برام عادت شده منکه در همچین خانواده ای بزرگ شدم
حتی نمی تونم شال ام رو بردارم هم اینکه عادت شده و اینکه نمی خوام دشمن ها رو خوشحال ام بکنم
ولی محجبه هم نیستم
یه بلوز شلوار ساده با شال چون عادت به این پوشش کردم برام یکم سخته محجبه باشم یعنی خدا حساب ام رو می رسه با این مدل پوششم
شب ها همه اش عذاب وجدان دارم بخاطر پوشش ام ولی برام یکم سخته محجبه تر باشم ، ومن تنها عضو خانواده پدری و مادری هستم که شال می پوشم ، و تنها شدم ، بخاطر اعتقاداتم
@IslamLifeStyles
سلام.از اونجا که اکثرا خانمها میان حرم وبااکراه چادر برمیدارن از ورودی حرم.چند روز پیش رفتم حرم هنوز به ورودی صحن نرسیده جایگاه تفتیش دیدم چندتا خانم کم حجاب چادردستشون هست که وقتی رسیدن سرشون کنن وبعد وارد جایگاه تفتیش بشن ازشون تشکر کردم وگفتم ازاینکه حرمت حضرت معصومه رو نگه میدارید از شما ممنونم.اونخانم هم خیلی خوشحال شد گفت خواهش میکنم وظیفه ام هست.تو تجمعات هم از دختر خانم هایی که حجاب دارن وجادر دارن قربون صدقه اشون میرم میگم ماشالله به حجابت وچادرداریت
@IslamLifeStyles
سلام وقت شما بخیر
در رابطه با تشویق خانم های با حجاب که فرمودید خواستم بگم
من تو مطب کار میکنم و همه مون میدونیم اوضاع حجاب تو مطب ها متاسفانه خیییلی داغونه
ولی من حجاب دارم، گاهی خانم های چادری که میان یه لبخندی میزنن یا خوششون میاد از اینکه تو این اوضاع ما همچنان حجابمون رو حفظ میکنیم
یه روز یه خانم چادری اومد با لبخند بهم گفت : میخوام از شما یه تشکر ویژه کنم بخاطر حجابتون آفرین ، خدا حفظتون کنه و...
از توجه ایشون و این کارشون خیلی خوشحال شدم و انرژی گرفتم😊
قطعا تشکر از خانم های محجبه خیلی میتونه تاثیر گذار باشه
@IslamLifeStyles
🔸🍃
نامهای برای سیده هدی حسینی خامنهای:
نزدیک صد روز است هر روز به شما فکر کردهام. به شما که تنها دختر بازمانده از امام شهید هستید و تنها خاله برای بچههای بشرای شهید و تنها عمه برای بچههای زهرای شهید.
شما که در یک روز و یک ساعت، پدر از دست دادی؛ همسر از دست دادی؛ خواهر از دست دادی؛ رهبر از دست دادی. 😭
🔸 من نمیدانم وقتی رهبرت پدرت باشد و به دست خبیثترین انسانهای زمین مظلومانه به شهادت برسد، چه احساسی و چه آتشفشانی در جگرت گُر میگیرد.
فقط میبینم من که رهبر از دست دادم، غمی را تجربه کردم که یقین دارم در فراق پدر و مادر و همسر و فرزند، شبیهش را نمیچشیدم!
🔸 عشق ما به سید علی شهید، خیلی آسمانیتر و خیلی عمیقتر و خیلی خالصتر و خیلی سوزندهتر از هر محبت و علاقهی دیگری بود.
از جنس حبّ علی (ع) و اولاد علی (ع) بود. از جنس عشق پر حرارت ما به حسین ابن علی (ع) بود.
🔸 چگونه تصور کنم که شما همین عشق را بهعلاوهی عشق دختر به بابا، بهعلاوهی محبتی که از سر شناخت و زندگی در جوار او یافته بودی در دل داشتی و همهی این دلخوشیها را یکجا از دست دادهای؟! 😭
🔸 به لحظههایی فکر میکنم که فرزندانت، جای خالی پدر را در آغوش تو گریه میکنند! هنوز از دلداری آنها فارغ نشدهای که فرزندان خواهرت، از غم بیمادری به مهر خاله پناه میآورند؛ و فرزندان رهبرم که در شرایط سخت جنگ، حتی راه ندارند بیمادریشان را پیش بابا ببرند، در آغوش تو امان مییابند.
خدا در قلب بزرگ تو چه دیده بود که انتخابت کرد تا تجلی دوبارهی زینب در تکرار تاریخ باشی؟ 😭❤️
🔸 میگویند در لحظهی فاجعه، با شنیدن صدای ویرانکنندهی انفجار، سراسیمه از مدرسهی محل کارت، خودت را رساندهای به خانه. آوار خانه را که دیدهای، یقین کردهای به شهادت همسر فاضل و دلسوزت! 😭 شنیدهام که آن لحظه که بند دلت از رفتن همسر پاره شد، خطابش کردهای که: «همیشه آرزو داشتی پیشمرگ رهبرت شوی، خوش به سعادتت که به آرزو رسیدی!»
ولی نمیدانم زمانی که از آنجا دل کندی و سراسیمهتر و آشفتهتر به سوی منزل بابا دویدی و آنجا رو هم ویرانه دیدی و از عروج پدر باخبر شدی، باز هم توانستی جملهای برای آرام کردن آتش دلت پیدا کنی یا مثل همان ساختمانها فرو ریختی؟ 😭
🔸 یادگار رهبر شهیدم و عزیز دل رهبر رشیدم!
ای کاش میتوانستم بخشی از کشیدن این بار غم را بر عهده بگیرم و از اندوهت بکاهم! ای کاش پس از رفتن بشرای شهید که پرستار مادر بیمارتان بود، میتوانستم در پرستاری این بانوی بزرگ، همراهیات کنم.
🔸 آقازادهی عزیز من!
غبطه میخورم به بزرگی قلبت.
و دعا میکنم برای آرامشت.
شما نیازی به دعای من نداری
که دعای بابا و رهبر شهیدت پشت و پناه توست.
این منم که قلبم نیاز دارد به یاد کردن شما و دعا کردن برای شما.
تا بهانهای بسازم برای خودم و وجودم و اندیشهام و معرفتم برای رسیدن به پلهای بالاتر شاید.
✍ #نظیفه_سادات_مؤذّن
@IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 142 💓🌍 حیاتی ترین چیزی که انسان میخواد "آرامش" هست 💍با کسی ازدواج ک
#خانواده_متعالی 143
☢ یکی از دلایلی که دروغ بده اینه که :
🔺دروغ استرس میده به آدم 😰
🔹 برای اینکه بتونن امواج مغزی رو ثبت بکنند، میان یه گیره هایی رو میذارن روی مغز افراد
💆♂💆
* چرا... ؟؟❓
📙ما توی روانشناسی فیزیولوژی که زمانی کنار درس طلبگی میخوندیم
آقای دکتر میومد سر جلسه توضیح میداد میگفت :
👨⚕👨🏫👇👇👇
♻️ ببین اینا رو میذارن همچین که طرف دروغ میگه
بعد آرامشش بهم میریزه⚡️
👌اصلاً مغزش نشون میده که این دروغ گفت ؛
🔵 توی اداره آگاهی، که ان شالله هیچوقت گذرت نیفته اونجا
🏢👮
یه دونه از اینا میذارن روی چند تا نقطه حساسِ سرت
⚠️تا دروغ میگی اینا آلارم میزنن
🚨♒️🚨
⭕️ دیگه مگر اینکه چه آدمِ وجدان کُشی باشه که دروغ بگه و مسلّط هم باشه
که توی مغزش نشون داده نشه توی اون الکترودها و سیمها !
🎴به خفاشِ شب میگفتن این همه آدم می کشتی خودت ناراحت نمیشدی ؟!⁉️
عذاب وجدان نمیگرفتی؟!‼️
🔪🔫
💢 میگفت روزای اول ناراحت میشدم بعد خوب شدم....!❗️
😒
♨️ مغز و سیستم حیاتیِ خودش رو از کار انداخته که دروغ میگه و طوریش نمیشه
راحت......!!!
✔️دیگه از انسانیت خودشو خارج کرده
🔴🚷🔴
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles