سلام.از اونجا که اکثرا خانمها میان حرم وبااکراه چادر برمیدارن از ورودی حرم.چند روز پیش رفتم حرم هنوز به ورودی صحن نرسیده جایگاه تفتیش دیدم چندتا خانم کم حجاب چادردستشون هست که وقتی رسیدن سرشون کنن وبعد وارد جایگاه تفتیش بشن ازشون تشکر کردم وگفتم ازاینکه حرمت حضرت معصومه رو نگه میدارید از شما ممنونم.اونخانم هم خیلی خوشحال شد گفت خواهش میکنم وظیفه ام هست.تو تجمعات هم از دختر خانم هایی که حجاب دارن وجادر دارن قربون صدقه اشون میرم میگم ماشالله به حجابت وچادرداریت
@IslamLifeStyles
سلام وقت شما بخیر
در رابطه با تشویق خانم های با حجاب که فرمودید خواستم بگم
من تو مطب کار میکنم و همه مون میدونیم اوضاع حجاب تو مطب ها متاسفانه خیییلی داغونه
ولی من حجاب دارم، گاهی خانم های چادری که میان یه لبخندی میزنن یا خوششون میاد از اینکه تو این اوضاع ما همچنان حجابمون رو حفظ میکنیم
یه روز یه خانم چادری اومد با لبخند بهم گفت : میخوام از شما یه تشکر ویژه کنم بخاطر حجابتون آفرین ، خدا حفظتون کنه و...
از توجه ایشون و این کارشون خیلی خوشحال شدم و انرژی گرفتم😊
قطعا تشکر از خانم های محجبه خیلی میتونه تاثیر گذار باشه
@IslamLifeStyles
🔸🍃
نامهای برای سیده هدی حسینی خامنهای:
نزدیک صد روز است هر روز به شما فکر کردهام. به شما که تنها دختر بازمانده از امام شهید هستید و تنها خاله برای بچههای بشرای شهید و تنها عمه برای بچههای زهرای شهید.
شما که در یک روز و یک ساعت، پدر از دست دادی؛ همسر از دست دادی؛ خواهر از دست دادی؛ رهبر از دست دادی. 😭
🔸 من نمیدانم وقتی رهبرت پدرت باشد و به دست خبیثترین انسانهای زمین مظلومانه به شهادت برسد، چه احساسی و چه آتشفشانی در جگرت گُر میگیرد.
فقط میبینم من که رهبر از دست دادم، غمی را تجربه کردم که یقین دارم در فراق پدر و مادر و همسر و فرزند، شبیهش را نمیچشیدم!
🔸 عشق ما به سید علی شهید، خیلی آسمانیتر و خیلی عمیقتر و خیلی خالصتر و خیلی سوزندهتر از هر محبت و علاقهی دیگری بود.
از جنس حبّ علی (ع) و اولاد علی (ع) بود. از جنس عشق پر حرارت ما به حسین ابن علی (ع) بود.
🔸 چگونه تصور کنم که شما همین عشق را بهعلاوهی عشق دختر به بابا، بهعلاوهی محبتی که از سر شناخت و زندگی در جوار او یافته بودی در دل داشتی و همهی این دلخوشیها را یکجا از دست دادهای؟! 😭
🔸 به لحظههایی فکر میکنم که فرزندانت، جای خالی پدر را در آغوش تو گریه میکنند! هنوز از دلداری آنها فارغ نشدهای که فرزندان خواهرت، از غم بیمادری به مهر خاله پناه میآورند؛ و فرزندان رهبرم که در شرایط سخت جنگ، حتی راه ندارند بیمادریشان را پیش بابا ببرند، در آغوش تو امان مییابند.
خدا در قلب بزرگ تو چه دیده بود که انتخابت کرد تا تجلی دوبارهی زینب در تکرار تاریخ باشی؟ 😭❤️
🔸 میگویند در لحظهی فاجعه، با شنیدن صدای ویرانکنندهی انفجار، سراسیمه از مدرسهی محل کارت، خودت را رساندهای به خانه. آوار خانه را که دیدهای، یقین کردهای به شهادت همسر فاضل و دلسوزت! 😭 شنیدهام که آن لحظه که بند دلت از رفتن همسر پاره شد، خطابش کردهای که: «همیشه آرزو داشتی پیشمرگ رهبرت شوی، خوش به سعادتت که به آرزو رسیدی!»
ولی نمیدانم زمانی که از آنجا دل کندی و سراسیمهتر و آشفتهتر به سوی منزل بابا دویدی و آنجا رو هم ویرانه دیدی و از عروج پدر باخبر شدی، باز هم توانستی جملهای برای آرام کردن آتش دلت پیدا کنی یا مثل همان ساختمانها فرو ریختی؟ 😭
🔸 یادگار رهبر شهیدم و عزیز دل رهبر رشیدم!
ای کاش میتوانستم بخشی از کشیدن این بار غم را بر عهده بگیرم و از اندوهت بکاهم! ای کاش پس از رفتن بشرای شهید که پرستار مادر بیمارتان بود، میتوانستم در پرستاری این بانوی بزرگ، همراهیات کنم.
🔸 آقازادهی عزیز من!
غبطه میخورم به بزرگی قلبت.
و دعا میکنم برای آرامشت.
شما نیازی به دعای من نداری
که دعای بابا و رهبر شهیدت پشت و پناه توست.
این منم که قلبم نیاز دارد به یاد کردن شما و دعا کردن برای شما.
تا بهانهای بسازم برای خودم و وجودم و اندیشهام و معرفتم برای رسیدن به پلهای بالاتر شاید.
✍ #نظیفه_سادات_مؤذّن
@IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 142 💓🌍 حیاتی ترین چیزی که انسان میخواد "آرامش" هست 💍با کسی ازدواج ک
#خانواده_متعالی 143
☢ یکی از دلایلی که دروغ بده اینه که :
🔺دروغ استرس میده به آدم 😰
🔹 برای اینکه بتونن امواج مغزی رو ثبت بکنند، میان یه گیره هایی رو میذارن روی مغز افراد
💆♂💆
* چرا... ؟؟❓
📙ما توی روانشناسی فیزیولوژی که زمانی کنار درس طلبگی میخوندیم
آقای دکتر میومد سر جلسه توضیح میداد میگفت :
👨⚕👨🏫👇👇👇
♻️ ببین اینا رو میذارن همچین که طرف دروغ میگه
بعد آرامشش بهم میریزه⚡️
👌اصلاً مغزش نشون میده که این دروغ گفت ؛
🔵 توی اداره آگاهی، که ان شالله هیچوقت گذرت نیفته اونجا
🏢👮
یه دونه از اینا میذارن روی چند تا نقطه حساسِ سرت
⚠️تا دروغ میگی اینا آلارم میزنن
🚨♒️🚨
⭕️ دیگه مگر اینکه چه آدمِ وجدان کُشی باشه که دروغ بگه و مسلّط هم باشه
که توی مغزش نشون داده نشه توی اون الکترودها و سیمها !
🎴به خفاشِ شب میگفتن این همه آدم می کشتی خودت ناراحت نمیشدی ؟!⁉️
عذاب وجدان نمیگرفتی؟!‼️
🔪🔫
💢 میگفت روزای اول ناراحت میشدم بعد خوب شدم....!❗️
😒
♨️ مغز و سیستم حیاتیِ خودش رو از کار انداخته که دروغ میگه و طوریش نمیشه
راحت......!!!
✔️دیگه از انسانیت خودشو خارج کرده
🔴🚷🔴
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 143 ☢ یکی از دلایلی که دروغ بده اینه که : 🔺دروغ استرس میده به آدم 😰 🔹 برای اینک
#خانواده_متعالی 144
🔺"دروغ" استرس میاره
تسریع میکنه بیماری آلزایمر رو 🔜
〰 و فراموشی میاره♂
--*- چرا گناه نکنیم ❓
🔺👈چون آرامشت رو بهم میریزه
🔺نگاهِ حرام آرامش رو بهم میریزه
👀👁🔥
🔺توکل نکردن به خدا، آرامش رو به هم میریزه
⛔️🚫⛔️
💓 توکل، آرامش به انسان میده
🌐 توجه به قدرتِ خدا، به انسان آرامش میده
✔️ توجه کن به اینکه خدا همه کاره ی زندگی تو هست
توی مشتش هستی ...😌😍
آدم آآآروم میشه....
😊
💞🌺💞
🔶 اگه فلسفه ی اصلی تمام فضائل ، از فضائل معنوی گرفته تا اخلاقی
در رابطه بین انسان و خدا 💕
و
در رابطه بین انسانها با یکدیگر👥
و
در زندگی شخصی انسان💎
آرامش نباشه👇
🔑قطعاً یکی از کلیدی ترین فلسفه های همه ی فضائلِ ما آرامش هست...💯
تردید نکنید ...
✅✔️🔹👌
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 144 🔺"دروغ" استرس میاره تسریع میکنه بیماری آلزایمر رو 🔜 〰 و فراموشی میاره♂ --*
#خانواده_متعالی 145
♦️چرا حسادت بده ؟
چون آرامشِ انسان رو از بین میبره
➕و مثل خوره آدم رو از درون میخوره
و نابود میکنه⚡️
📛🔥📛
⚠️ رفقا ! وای به حالتون اگه مریض بشید در اثر اینکه آرامشتون از دست رفته....
📌چون میدونی به چه دلیل آرامشت از بین رفته؟؟!
🔺 یا به خلقِ خدا بیخود گیر دادی😤
🔺 یا به خدا آویزان نشدی
به خدا وصل نشدی...
⭕️💢⭕️
💢 اونوقت این بیماری رو روز قیامت هم باید حسابش رو پس بدی🔚
➖ پولِ اون دوا درمون دکترت رو هم باید وایسی یه لنگه پا جواب بدی
👨⚕💵
👈چون به بدن خودت، ظلم کردی
🌏 این همه اطرافیان رو اذیت کردی
و توی دنیا هم اذیت شدی
قیامت هم که خدا تحویلت نگرفته....
😓😢
♨️چرا آدم مریض بشه از "حسادت" که هم دنیاشو خراب کنه و آرامش نداشته باشه
و هم آخرتش رو....
🔰 عزیزم خودت بشین خوب فکر کن
ببین خوبه آدم اینجوری در اثر گناه
مریض بشه؟!
✅🔷➖🔺⭕️
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
هدایت شده از پایگاه خبری صدای حوزه
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در گفتگوی تفصیلی صدای حوزه با حجت الاسلام حسینی مطرح شد؛
📽 شیوه بلاگری با چاشنی تبلیغ دین خدا و زیست مشترک با مخاطب
حجت الاسلام سیدمحمدباقر حسینی، مبلغ و فعال فرهنگی و رسانه ای:
▫️انسان ها از کسی که با او زندگی می کنند بیشترین تأثیر را می پذیرند، من میبینم خیلی از روحانیونی که حرفهایشان تأثیر زیادی روی مخاطب ندارد دلیلش اینست که آنها گاه سالی یکی، دو بار به میان مردم می آیند و می روند، در حالیکه علت موفقیت جبهه مقابل اینست که آنها هر روز از روزمرگی های خود برای مخاطب روایت می کنند و ارتباط مستمر دارند!
🔹الان طوری شده که مخاطبین ما می گویند اگر همه رسانه ها چیزی بگویند اما شما حرف دیگری بزنید، ما حرف شما را قبول می کنیم!
🔸ما کسی نیستیم که مردم را به خودمان دعوت کنیم، ما می توانیم با ارتباط مستمر با مخاطب، وسیله ای باشیم برای اتصال مردم به اهل بیت علیهم السلام.
#هویت_طلبگی و #بلاگری
🔗 تیزر | گفتگوی ویژه صدای حوزه با یک مبلغ خاص!
➕سیر حرکت یک مبلغ فضای مجازی به سوی تنها مسیر آرامش!
✔️ پایگاه خبری، تحلیلی صدای حوزه
🆔 @sedayehowzeh
سلامخوبید حاج اقا من یک تحلیل برای این متن دارم
حاج اقا چادر برای یک خانم به گفته خیلی از شهیدان یک سنگره
من قبلا نمیدونستم این حرف یعنی چی
تا اینکه مستند شنود ک گوش کردم وشیطان رو یکمی بهتر شناختم فهمیدم این سنگر یعنی سنگر در مقابل تیرهای شیطانه هر وقت پشت این سنگر بودی در امانی از تیرهای شیطان
به محضی که چادر رو بزاری کنار انگار از این سنگر اومدی بیرون وجلوی تیرهای شیطان قرار گرفتی
به عینه ۳تا خانم رواطرافم دیدم
که چادر رو گذاشتن کنار
یکی شون کاملا تو جنبش زز ا سقوط وکرد و کشف حجاب کرد
و دوتای دیگه بد حجاب وکم لباس شدن
@IslamLifeStyles
باسلام واحترام.
استادخداخیرتون بده این پیام رو توکانال قراربدیدممنون میشم.
کلامم هست با خواهران گل تنهامسیری
اونهایی که به هردلیل تا الان پوشش درست نداشتن.
عزیزان من که خودم به شخصه وقتی یه بدحجاب رو میبینم نمیگم خودش بد هست ولی انصافا کارش خیلی سرزنش میکنم.
خوشحالیم که تنهامسیر هست و میتونیم برای کشورمون مهربان باشیم
قطعابدحجابی وبرهنگی کلاهی بود که سرهممون رفت و جلوش رو نگرفتیم و آسیب های شدیدی برجامیذاره هرچه جلوتر میره.
خواهران گلم شما قشری که حجاب آزاد دارید میتونید کاری کنید که
کم کم پوشش درست برگرده به جامعه.
همونجور که از چادر مرحله به مرحله رسید به لباسهای باز و کوتاه امروزی
شما تنهامسیری ها میتونید پله پله تغییر بدید
چون واقعا سریع یه چیزی الگو سازی میشه کافی یه عده ای شروع کنن.
اول باید برهنگی از بین بره
شال وروسری بپوشید و لباستون حتی اگر کوتاه باشه ولی پوشیده باشه مثلاهمون بلوزشلوار
بعدش بشه شومیز بعدش بشه مانتو بعدش بشه عبا
اگر کم کم پوشش رو درست کنید
هم خودتون اذیت نمیشید
هم خجالت نمیکشید و سرزنش نمیشید
هم دارید کم کم به عنوان عضو تنهامسیری جو جامعه رو درست میکنید
تو رو خدا رحم کنید به جوونهای مجرد
که الان شرایط ازدواج رو ندارن.
اگر بی حجابی ادامه داشته باشه مشخص نیست چه برنامه هایی آینده پیش بیاد
لجنزار درست بشه وبازار فساد
و خودمون نتونیم نفس پاک بکشیم.
جامعه به شدت درمعرض آسیب از جنس مخالف قرارمیگیره.
به امیدخدا شروع کنید.
کم کم.
@IslamLifeStyles
سلام در رابطه با حجاب من دخترم ۱۱ساله ش هست خدا روشکر علاقه مند به حجابه و خیلی هم رعایت میکنه. خیلی با دخترمدر مورد حجاب صحبت کنم اینکه حاج اقا فرمودن واسه با حجاب شدن باید انگیزه داشت مثلا یک نمونه از کارایی که من واسه دخترم انجام دادم سعی کردم با شهدا انس بگیره و باهاشون اشنا بشه حتی نحوه ی شهادتشون. چند تا کتاب در مورد زندگی نامه شهدا واسش گرفتم دخترم بعضی وقتها در حال خوندن کتاب گریه میکرد از فداکاری و از خودگذشتگی شهدا غمهای خانواده هاشون. منم از همین راه در مورد حجاب وارد میشم میگم ببین دخترم شهدا و خانواده هاشون فقط به خاطر اسلام و ناموس و وطنشون از همه چیز گذشتن پس حداقل کاری که ما میتونیم بکنیم و قدران شهدا باشیم و شرمنده نباشیم همین حجاب و حیا ماست.ماهی یکبار هم دخترامو میبرم مزار شهدا
@IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 145 ♦️چرا حسادت بده ؟ چون آرامشِ انسان رو از بین میبره ➕و مثل خوره آدم رو از درون
#خانواده_متعالی 146
🔷 یه بار یه آقای دکتر روان پزشک متخصص اعصاب به بنده گفت:
👨⚕
--⁉️حاج آقا پس شما دارید چکار میکنید بالای منبر !! ❓
🔸 گفتم : آقا چیه چی شده ؟!
-- گفت : ما توی کشورمون بیشترین آمار رو داریم
🚷👈برای مصرف انواع قرصهای اعصاب در بین خانمهای
سن سی تا چهل سال....
🔺حالا علت چیه؟؟
👈 آرامشِ خانم بهم ریخته!! 💕⚡️
💹 خانم یه مدتی از زندگیش گذشته میترسه این آقا(مثلاً عرض میکنم)
این طرف و اون طرف رو نگاه کنه و خانمش از چشمش افتاده باشه...
💢 این آقام که بلد نیست یه کلمه برگرده بگه:
💗 خانم من تو رو دوست دارما
💟 فرشته های الهی هم بیان روی زمین ولی تو یه چیز دیگه ای برای من 😌
〰 آخ که چقدر من خوشحال میشم تو رو میبینم.... 💞
♦️باشه حالا آقا بلد نیست به خانمش آرامش بده
خانم باید قرصِ اعصاب مصرف کنه؟!
⁉️😒
🚷بابا به خدا زشته برای جامعه ی شیعی که آمار مصرفِ قرصِ اعصاب بالا باشه....
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles