eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
720 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها: @Z14145
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻از چارچوب ولائج رها شویم ✍در این چند ماهِ بعد از جنگ، هر بار با عزیزی گفت‌وگو می‌کردم که با کدام حجت و بینه از مذاکرات حمایت می‌کنی، آن هم با این تعداد بالای سخنان امام شهیدمان در نفی مذاکره، یا حواله به نقل قول فلان مسئول می‌داد، یا استبعاد می‌کرد که فلانی، بخواهد بر خلاف مشی و نظر حضرت آقا کاری کند و حرفی بزند. یا می‌گفت: شیوه‌ی ره‌بری و اعمال حاکمیت در جنگ وجودی مثل شرایط عادی نیست. پس ره‌بری فرصت خطا کردن نمی‌دهد و دیگر برجامی رخ نخواهد داد. 🔸با همین تیپ استدلال‌های ظنّی که دیگر معلوم شد خطاست، بسیاری از ما انقلابی‌ها ده‌ها نص صریح خمینی و خامنه‌ای را کنار زدیم و چسبیدیم به این تحلیل‌های غیر حجّت. آن‌گاه انرژی و قلم و زبان‌مان خرج ماله‌کشیِ کاری شد که ره‌بر ما با آن هم‌راه نبود. 🔹الآن که روشن شد هر صاحب شأن و مقامی، با همه‌ی احترامش محال نیست که دچار خطای محاسباتی شود، با وجود نصوص صریح و واضح از ره‌بر انقلاب که فصل الخطاب است، دیگر تمسّک به نظر دیگران نارواست. بله؛ در منطقة الفراغ که امام امت، درباره‌ی موضوعی سخنی نگفته‌اند، برای رسیدن به تحلیل درست، از این و آن می‌توان استفاده کرد و به ظن قوی رسید. اما آن‌جا که رأی امام انقلاب روشن است، تا رسیدن رأی و نظر بروز شده‌ی بعدی باید به همان تمسک کرد و نظر دیگری را برنگزید. 🔸امام شهید ما مذاکره با آمریکا را به خاطر بدعهدی‌اش ممنوع کردند. مذاکره در سایه‌ی تهدید را هم ممنوع کردند. مذاکره با خصوص دولت ترامپ را هم ممنوع کردند. مذاکره برای مذاکره را که هدفی جز تحمیل نظر آمریکایی‌ها بر ما ندارد هم ممنوع کردند. فرمودند: مذاکره با آمریکا هیچ نفعی برای ما ندارد و هیچ ضرری را دفع نمی‌کند. فرمودند: گیرم هر چه دیکته کنند را انجام دهیم، باز تحریم‌ها را برنمی‌دارند. فرمودند: وقتی خرشان از پل گذشت، برمی‌گردند به ریش شما می‌خندند. فرمودند: شاید بیست سال دیگر اوضاع فرق کند ولی فعلا کار ما با آمریکا همین است. 🔹خب در این مذاکرات پسا جنگ، چه چیزی عوض شده بود؟ تهدید برداشته شده بود؟ ترامپ رفته بود؟ آمریکا دیگر بد عهد نبود؟ آمریکا دیگر تحمیل‌گر نبود؟ بیست سال گذشته بود آیا؟ چه تغییر ماهوی‌‌ای رخ داده بود که راحت دست برداشتیم از این همه نصّ صریح؟! 🔸در روایات اهل بیت(ع) به رفیق، استاد، هم‌دم یا مرادی که انسان اعتماد صددرصدی به او کند و دربست حرفش را بپذیرد، ولیجه می‌گویند. در زیارت جامعه هم آمده است این عبارت. که من به خدا از هر ولیجه‌ای غیر از شما بیزارم. من فقط به شما اعتماد دربست دارم؛ «وَ بَرِئْتُ إِلَى اللَّهِ تَعَالَى مِنْ أَعْدَائِكُمْ... وَ مِنْ كُلِّ وَلِيجَةٍ دُونَكُم‌»امام صادق(ع) فرمود: علم و معرفت را از سرچشمه‌اش دنبال کنید. از ولیجه‌ها هم بپرهیزید که شما را از خدا دور می‌کنند؛ «اطْلُبُوا الْعِلْمَ مِنْ مَعْدِنِ الْعِلْمِ، وَ إِيَّاكُمْ وَ الْوَلَائِجَ؛ فَهُمُ الصَّادُّونَ عَنِ اللَّهِ.» [الأصول الستة عشر/ص124] 🔹اتفاقا یکی از ویژگی‌های آخر الزمان، همین است که دیگر نمی‌شود به کسی دربست اعتماد کرد و صفر تا صد حرف‌هایش را پذیرفت؛ از بس که احتمال خطاها زیاد می‌شود. امام باقر(ع) فرمود: حتما فتنه‌ای خواهد آمد که در آن اعتبارِ همه‌ی ولیجه‌ها تمام می‌شود، حتی کسانی که در تحلیل‌های‌شان موشکافی می‌کرده‌اند؛ آن‌گاه فقط ما می‌مانیم و شیعیان‌مان. «إِنَّهُ لَا بُدَّ مِنْ أَنْ تَكُونَ فِتْنَةٌ يَسْقُطُ فِيهَا كُلُّ بِطَانَةٍ وَ وَلِيجَةٍ حَتَّى يَسْقُطَ فِيهَا مَنْ كَانَ يَشُقُّ الشَّعْرَ بِشَعْرَتَيْنِ حَتَّى لَا يَبْقَى إِلَّا نَحْنُ وَ شِيعَتُنَا.» [الكافي/ج1/ص370] شاید از عبارت آخر حدیث بتوان چنین برداشت کرد که تن‌ها سخن و تحلیل درست و امن، همان است که بر اساس مذهب شیعه‌ی اثنی عشری، حجت و فصل الخطاب است. 🔸حال که چنین است، نصوص صریح ره‌بری را فقط با نصّی هم‌سنگ، هم‌تراز که صادر شده از امام جامعه است، می‌توان قید و تخصیص زد و احیانا نسخ کرد. با اخبارِ مثلا موثّق و توصیه‌ی فلان مسئول و صلاح‌دید فلان سردار و تحلیل‌های ماله‌محور نمی‌شود از اصول و نصوص فصل‌الخطاب دست برداشت. گر چه همه‌ی این عزیزان ارزش‌مندند و احترام‌شان محفوظ.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 185 🏜 توی بیابانم ندهد باز توی خیابون میدهد باز ☺️ 🛣 توی خیابونم ندهد باز
186 ↪️ در جلساتِ قبل عرض کردیم رویّه و نگاه در زندگی باید این باشه که خودت خدمت به دیگران بکنی 🚫 دنبال این نباشی که دیگران چه خدمتی برای شما انجام دادن....❌ ✅ بگو خدایا پاداشِ خوبی ها و خدمتهایی که به دیگران میکنم رو توی این دنیا نمیخوام😌 💝این دنیا از رحمت و کَرَمِ خداییت بهم عنایت بفرما....💕🌺 ☢میخوام داستان یه نفر رو خدمتتون عرض کنم که خدا همه ی خوبیهاش رو توی دنیا جواب داد 🔺آی بدبخت شد، آی بیچاره شد ⛔️ 🔹آی خوب بود آی خدا خوب جوابشو داد 🔺آی ملعون شد، آی مطرود شد ... 🔹آی خیلی خوب بود آی خدا خیلی خوب جوابشو داد... 🔺آی بدبخت شد، آی بیچاره شد.... 🌏 ان شاءالله خدا جوابِ خوبیهای شما رو هم توی این دنیا بده هم توی اون دنیا جواب بده🔚 🌷آخه شما بچه های نازی هستید😊 بچه ها که نه،بنده های نازی هستید 🌺💖 ➖ولی بالاخره این خاطره است دیگه نمیشه نگفت که آدم باید واقعیت رو بدونه... ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 186 ↪️ در جلساتِ قبل عرض کردیم رویّه و نگاه در زندگی باید این باشه که خودت خدمت به
187 ⭕️ ابلیس هزاران سال برای خدا یَک عبادتی کرده بود 📌یَک عبادتی کرده بود یعنی هیچکس مثل اون عبادت نکرده بود....! بعد که تمرّد(نافرمانی) کرد خدا دورش انداخت🚷 👿 ابلیس برگشت گفت که : 💢 خب حساب بی حساب! روز قیامت میخوای منو بندازی جهنم؟!! 🔥🔚 ⁉️ 🎴اون عبادتهای خوبی که داشتم، همین جا پاسخش رو بِده ببینم!!😒 🌹 خدا فرمود : عیبی نداره .... من خدای عادلی هستم نماز خوندی ، عبادت کردی پاسخش رو بهت میدم.... 🔸 چی میخوای❓ ⚠️ای ابلیسِ بدبخت !کاش نمیخواستی و میگفتی غلط کردم....😓😰 📛ولی خب بیچاره است دیگه برای عبرت گرفتن ماست دیگه چیکارش کنیم..... 👿 شیطان به خدا گفت : 👈"به من عمر بده" به اندازه ی عمری که به فرزندانِ آدم میدی⏳ 🌷خداوند متعال فرمود: من تا یه زمانی به تو عمرِ طولانی میدم، باشه 😈 شیطان گفت : "به من قدرتِ نفوذ بده" تا توی رگ و سینه ی بنده های مومن ات برم⚡️〽️ 🔸خدا فرمود : باشه ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 187 ⭕️ ابلیس هزاران سال برای خدا یَک عبادتی کرده بود 📌یَک عبادتی کرده بود یعنی هیچ
188 🌀شما ببین چه عبادتی کرده بود ، که جوابهای اینجوری میخواسته.... 💢 بعد به خدا گفت : 👈"به ازای هر یک فرزندِ آدم دو تا فرزند به من بده ما همگی حمله کنیم" این بنده های تو رو منحرف کنیم....⚡️ ♨️ من عبادت کردم یالّا جوابمو بده 🔸خدا فرمود : باشه ⭕️ بعدش هم پُر رو پُر رو برگشت گفت: حالا یه چیزی هم از کَرَم ات بهم بده😕 💖خدا خداست دیگه ... بزرگواره😍🌺 🌻فرمود: باشه توی سینه فرزند آدم، خونه بهت میدم 👈 که وقتی "وسوسه اش میکنی" فکر کنه خودش داره اینجوری میگه... خوشحال شدی ؟❓ 🌷بعد فرمود : برو در عین حال خیلی جوجه ای 😊👌 🔵 [خیلی جوجه ای] ترجمه ی اون آیه قرآن هست که میفرماید : 📖✨اِنَّ کَیدَ الشَیطانَ کانَ ضَعیفا...✨ ♻️ ما فارسیِ مامانی بخوایم ترجمه کنیم،اینجوری میشه فارسی علمایی اینجوری نمیشه ها ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 188 🌀شما ببین چه عبادتی کرده بود ، که جوابهای اینجوری میخواسته.... 💢 بعد به خدا گف
189 💠فارسی مامانیِ[ برو خیلی جوجه ای ] میشه 👇 هر کی میخواد بنده ی تو بشه؛ 🖲منم از اونور به آدم امکاناتی میدم اصلاً مالِ تو ، ما نخواستیم خلایق هر چه لایق .......🙂 👆اینا همه ترجمه ی آیاتِ قرآن هست ، من به صورتِ مشتی دارم برای شما عرض میکنم 😊 ⭕️ غرض اینکه شیطان خوبیهایی داشت که پاداش اونها رو توی دنیا خواست🌏 ♦️بعضی وقتها خدا ، به بنده هاش هر چی خوبی کنند توی دنیا زود پاسخشون رو میده🎁 🌺میگه میخوام روز قیامت باهاش بی حساب باشم 👌اونجا حسابش رو برسم....🔚 ⛔️ چون این آدم خیلی نامرده...... سعی کنیم بیشتر مراقبِ نیّت هامون باشیم.... ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️مهدی رسولی: ائمه جمعه، نمایندگان رهبری و ذاکران پرچم خون‌خواهی را بلند کنند 🔹امام‌جمعه‌ها، نمایندگان رهبری، علما، پیرغلامان و ذاکران سراسر کشور؛ روز عاشورا باید پرچم «یالثارات‌الحسین» و «یالثارات‌الامام» را بلند کنید. 🔹این فقط یک نماد نیست؛ فریاد خون‌خواهی است.این پرچم باید از هر شهر و روستا تا تشییع شهید، تا اربعین و بعد از آن در گلزار شهدا دست‌به‌دست بگردد و بالا بماند؛ تا وعده انتقام نهایی محقق شود و بساط جریان طاغوتی از ریشه برچیده شود. ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
با سلام و عرض ادب ببخشید این شب ها من وظیفه ام دونستم که تبلیغ کانال شمارا انجام بدم یه خواهش دارم اینکه اگر میشد کانالهای مثل تربیت کودک درمان بیماریها مزاج شناسی و....را توی این کانال سنجاق کنید ممنون میشم تا کسایی که عضو میشن اونا ببینن و عض بشن ممنون ازشما من قدر دان لحظه لحظه اینکه توی کانالهای شما عضوم هستم ان شاالله خداوند مثل همیشه یار و یاور شما باشد🙏🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌸 @IslamLifeStyles
‍ عارف وارسته مرحوم كشميری در استغاثه به حضرت ابوالفضل عليه السلام جهت حاجات، اين نماز و توسل را توصیه نموده بودند: دو رکعت نماز حاجت خوانده شود و به حضرت ابوالفضل هديه شود ، بعد تسبيحات حضرت زهرا سلام الله عليها خوانده و باز ثوابش هديه شود ، وسپس ۱۳۳ مرتبه خوانده شود : 💠يا کاشِفَ الکَرب عَن وَجه الحُسَين اِکشِف کَربي بِحَقِ اَخيکَ الحُسَين. 📚منبع:روح و ریحان ص۱۰۳ از همگی دوستان التماس دعا دارم @IslamLifeStyles