˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
کاش بودی بچه ؛ اگه بودی ، شاید این روزا اینقد سخت نمیگذشتن ، شاید لبخندام واقعی تر بود ، شاید شبا
راستش نمیدونم چی شد ... یه روز دیدم دیگه دلم برات تنگ نمیشه . نه اینکه فراموشت کرده باشم ، نه . فقط خسته شدم از فکرای تکراری ، از یادآوری چیزایی که دیگه معنی ندارن .
یه مدت با خودم جنگیدم ، با خاطرههات ، با صدات ، با همهی چیزایی که یه زمانی آرومم میکردن . ولی دیگه نمیکنن !
فکر کنم تموم شدی برام . بیصدا و بیدعوا ، مثل یه فصلی که خودش میره و جاشو به یه هوای تازه میده :)
هنوز بعضی وقتا اسمت از ذهنم رد میشه ، یه لحظه قلبم مکث میکنه ، ولی بعدش هیچی . فقط یه لبخندِ تلخ و یه « خوب شد رفتی » .
شاید یه روز بفهمی نبودنت بهتر از بودنت بود ..
منم بالاخره یاد گرفتم از بینِ تموم شدنها ، خودمو نگه دارم .
- دلنوشته ی 8 .
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
هدایت شده از 𝗡𝘂𝗺𝗯 همسایه چنلو چک کن
همسایه ها همه گپ همسایه گیری
جوین شین تگتونو سند کنید .
https://eitaa.com/joinchat/1295976097Cfd6d79f850
هدایت شده از 𝗡𝘂𝗺𝗯 همسایه چنلو چک کن
گپ همسایه گیری .
https://eitaa.com/joinchat/1295976097Cfd6d79f850
تگ بدید همسایه شیم❗️
هدایت شده از Timelessꫂ᭪
712.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقت بخیر ،گپمون تازه تاسیسه...
ممبر فعال میطلبیم⋆ ֢
روبیکایی و بچه سال نبینم❗️
https://eitaa.com/joinchat/3597928074Cf7e01d2354
ببینمت نازدار؟
هدایت شده از خطای ¹⁴⁰⁴🙂
430.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درود
ناشناس داریم
بیای خاطـــ/ـــرات 🔞 تونو بگید آخرش رمز میدم❌
N: https://harfeto.timefriend.net/17825385167672
Ch: https://eitaa.com/Yeganeh_45_Teg
جوین شو اگه ندادم لف بده🦦