eitaa logo
تـینـٰار.
479 دنبال‌کننده
170 عکس
34 ویدیو
0 فایل
'جایي دور از انسان‌ها، بر سرِ دوراهي، حواليِ آشفتگي‌ها و دردها در انتظارِ چیستم؟.' ↲تـینـٰار؟ تنهايي، تنها و یا تنِ یار! ↲من؟ پاسخگويِ شما در آشفتگی و پريشاني • متن‌ها، چکیده‌ای از قلمِ وارش‌اند، کپی؟‌هرگز..
مشاهده در ایتا
دانلود
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلی فکرکردن کار درستی نیست.
حالا دیگر دیر است؛ تو رفته‌ای و آنقدر دور شده‌ای که هیچ خیابانی به تو نمی‌رسد.. و اکنون دو غریبه‌ایم با خاطرات مشترک! _کیمیا‌ راد📜
مشکی‌غم‌رنگ/تـینـٰارInShot_۲۰۲۵۰۹۲۱_۱۲۴۹۲۱۶۰۳.mp3
زمان: حجم: 11.5M
" امیدوارم تموم اون بعدا‌ها و رویابافی‌های منو، با اون واقعی کنی.. " | به نوايِ وارش و حامیم | به قلمِ حامیم. ‹ رادیو تـینـٰار! ›
مدت‌ها بود که قلم، از تنهایی و سکوت، لب به گلایه نگشوده بود. آن‌روزها، مرحم داشت. آن‌روزها، روزهایِ دوست‌داشتنی بودند. از همان روزهایی که آدمیزاد، تا ابد و یک‌روز از بابتشان لب‌خند بر لب می‌آورد و قند و شکر در دلش آب می‌کرد. روزهایِ شیرینی بودند، حال اما نمی‌دانم. شاید در آینده‌ی دور یا نزدیک، آن روز‌های شیرین برای آدمیزاد تکرار شود؛ شاید هم.. آدمیزاد، محکوم است به زندگی؛ پس یادِ آن‌روزها را در دل می‌کارد و خود را به دستانِ پرقدرتِ زندگانی می‌سپارد.. هرچند خونین دل.
کاش درخت بودم؛ یه درخت خرمالو کنجِ حیاطِ خونه‌یِ تو. کاش پارچه بودم؛ یه پیراهن خوش‌دوخت به قامتِ تن تو. کاش شانه بودم؛ یه پنجه‌ی حریص به حجم مشکی موهای تو. کاش رایحه بودم؛ یه عطر خنکِ تلخ روی نبض گلوی تو. کاش سیگار بودم؛ یه نیکوتین مه گرفته درون سینه‌ی تو. کاش شراب بودم؛ یه تلخی گزنده درون جام دست‌های تو. کاش سقف بودم؛ جسمِ بی‌جان خیره به چشم‌های تو. کاش فصل بودم؛ تقویم خاک گرفته‌‌ای روی میزِ اتاق تو. کاش پتو بودم؛ حجم گرمی درون آغوشِ تو. کاش هرچیزی بودم در کنار هرم نفس‌های تو، به جز معشوقِ فراموش‌شده‌ات! _مهلا‌بستگان📜
Majid Razavi سخاموزیکMajid Razavi - Delam Tange (128).mp3
زمان: حجم: 3.5M
چشام بسته، میام اونجا که بود دستم تویِ دستت.. _با احتیاط و در خلوتِ خویش گوش دهید!
__
ولی بچهاجون، قبول دارید آدم‌ها خیلی عجیب و جالبن؟ اغلب هم جالب از نوعِ خوب نه؛ جالبی که نفهمیدنیه؛ جالبی که کج و معوجه؛ جالبی که آدم ازش سر در نمیاره. •مثلا دم از دوست داشتن می‌زنن، ولی بهت بی‌محلی می‌کنن؛ ولی ازت فاصله می‌گیرن؛ ولی به بقیه بیشتر توجه می‌کنن؛ ولی ازت سراغی نمی‌گیرن. •یا مثلا یه سری قول می‌دن که به هیچکدومشون عمل نمی‌کنن. •یا اینکه مثلا یه زمانی از زندگی رو از تو جدا نمی‌شن، باهات صحبت می‌کنن، درددل می‌کنن، اما یهو! همه‌چی عوض می‌شه! حالا تو بگو؛ به نظرِ توام آدما عجیبن؟
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مرگِ من، روزی فرا خواهد رسید.
احساس می‌کردم آدم وقتی تنها می‌شود، تمامی غم دنیا در وجودش خیمه می‌زند. احساس می‌کند آن قدر از دیگران دور شده که دیگر هیچ وقت نمی‌تواند به آنها نزدیک شود. _سمفونی‌مردگان'عباس معروفی📜