بیش از ۱۵ دقیقه کامل برای ورودش وقت برد
بعد از ۱۵ دقیقه اومده توی کانال معلم، میگه باید اینو بزنید که وارد بشه،
بعد که سوالاتش خییییلی بلند بود
هی معلمه میگفت توی ۱ دقیقه میتونید بخونید
خو عوضی، مگه ما معلمیم!؟
سوالات مزخرفتو، مامانم نتونست جواب بده!!!
بعد میگی براتون برگه میفرستم-خو کو زنیکه!؟!؟
✧★•°.🦜˖†.•.°♡
آقا، برای من یه نقطه بفرستین هرکی رو براش تقدیمی(پونی)نکشیدم تا براش بکشم
بعدش دوباره میخوام تقدیمی بزارم-شاید🗿
✧★•°.🦜˖†.•.°♡
وای همه معلما اینجورین
اگه بلد باشی بهونه نمیاری
د آخه مرتیکه٫زنیکه😒