بهتَره طوری رفتار کنی ک انگار برات مهمم قبل اینکه طوری رفتار کنم انگار هیچوقت ندیدمت!
بد جوری درد داره وقتی می دونی باید یکی رو رها کنی ولی نمی تونی چون منتظری اتفاق غیر ممکنی بیفته و دیگه لازم نباشه همدیگه رو رها کنین
پس قرارمان این شد ، من اشك هایم
را پاك میکنم و روی پاهایم میایستم ؛
تو جبران کن برایم : ) ..
بهترین دوست انسان کتابه ؛
وسط حرف زدنش بلند میشی میری هفته ی بعد برمیگردی میگی خب میگفتی.
ناراحتم نمیشه.
انقدر از آدمایی که با داد باهام حرف میزنن بدم میاد،انگار فقط خودشون بلدن با داد حرف بزنن،آخه من بخوام داد بزنم که..
#مخاطبدار
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم تنگه آقا جان
برا نشستن تو بین الحرمین،گلایه کردن از دنیا آدماش...
- موی لختت را بپوشان برق لب را پاك کن ...
دلبری هایت بماند زیر چادر بهتر است ...