بد جوری درد داره وقتی می دونی باید یکی رو رها کنی ولی نمی تونی چون منتظری اتفاق غیر ممکنی بیفته و دیگه لازم نباشه همدیگه رو رها کنین
پس قرارمان این شد ، من اشك هایم
را پاك میکنم و روی پاهایم میایستم ؛
تو جبران کن برایم : ) ..
بهترین دوست انسان کتابه ؛
وسط حرف زدنش بلند میشی میری هفته ی بعد برمیگردی میگی خب میگفتی.
ناراحتم نمیشه.
انقدر از آدمایی که با داد باهام حرف میزنن بدم میاد،انگار فقط خودشون بلدن با داد حرف بزنن،آخه من بخوام داد بزنم که..
#مخاطبدار
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم تنگه آقا جان
برا نشستن تو بین الحرمین،گلایه کردن از دنیا آدماش...
- موی لختت را بپوشان برق لب را پاك کن ...
دلبری هایت بماند زیر چادر بهتر است ...
اصالت و معرفت یعنی؛
اونجایی که باهاش قطع رابطه کردی ولی،
حرفات هنوز پیشش امانت مونده.