پس قرارمان این شد ، من اشك هایم
را پاك میکنم و روی پاهایم میایستم ؛
تو جبران کن برایم : ) ..
بهترین دوست انسان کتابه ؛
وسط حرف زدنش بلند میشی میری هفته ی بعد برمیگردی میگی خب میگفتی.
ناراحتم نمیشه.
انقدر از آدمایی که با داد باهام حرف میزنن بدم میاد،انگار فقط خودشون بلدن با داد حرف بزنن،آخه من بخوام داد بزنم که..
#مخاطبدار
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم تنگه آقا جان
برا نشستن تو بین الحرمین،گلایه کردن از دنیا آدماش...
- موی لختت را بپوشان برق لب را پاك کن ...
دلبری هایت بماند زیر چادر بهتر است ...
اصالت و معرفت یعنی؛
اونجایی که باهاش قطع رابطه کردی ولی،
حرفات هنوز پیشش امانت مونده.
غریبه ها میتونن بهترین دوستت بشن، دقیقا به همون اسونی که بهـترین دوستت تبدیل میشه به یه غریبه.