eitaa logo
❅ Vernorexia
464 دنبال‌کننده
137 عکس
87 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
پس قرارمان این شد ، من اشك هایم را پاك می‌کنم و روی پاهایم می‌ایستم ؛ تو جبران کن برایم : ) ..
‌‌‌‌بهترین دوست انسان کتابه ؛ وسط حرف زدنش بلند میشی میری هفته ی بعد برمیگردی میگی خب میگفتی. ناراحتم نمیشه.
انقدر از آدمایی که با داد باهام حرف میزنن بدم میاد،انگار فقط خودشون بلدن با داد حرف بزنن،آخه من بخوام داد بزنم که..
اگر پایان را می دانستم آغاز نمی کردم.
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم تنگه آقا جان برا نشستن تو بین الحرمین،گلایه کردن از دنیا آدماش...
- موی لختت را بپوشان برق لب را پاك کن ... دلبری هایت بماند زیر چادر بهتر است ...
من ماهی محبوب توام، تور بینداز.
فقط باش، همین کافیه برای من!
میثم ِ تمـّار را دانی چرا دارش زدند ؟ حبِّ حیدر باعثِ حاضر جوابی می‌شود .
اصالت و معرفت یعنی؛ اونجایی که باهاش قطع رابطه کردی ولی، حرفات هنوز  پیشش امانت مونده.
غریبه ها میتونن بهترین دوستت بشن، دقیقا به همون اسونی که بهـترین دوستت تبدیل میشه به یه غریبه.