و امآن از آخرین صفحه از تقویم..
⁴⁰³ داره تموم میشه ؛
عجب سالی بودا
چه زود و طاقت فرسا گذشت ؛
یه سال پر از خاطره ؛
خندیدیم ، گریه کردیم ،
بعضی روزا دلمون گرفت ،
بعضی وقتا زمین خوردیم ،
و بعضی وقتا پرواز کردیم ،
رفاقت های جدید رو تجربه کردیم ،
از خیلی چیز ها گذشتیم ،
به خیلی چیز ها عادت کردیم ،
ولی خلاصه درس گرفتیم و بزرگتر شدیم.
یاد گرفتیم قدر لحظه ها رو بدونیم ،
امیدوارم باشیم ، قوی باشیم ..
خلاصه که رفیق خودت و پیروز ِ سال بدون .
حالا چشم به راه یه صفحه سفیدیم
یه سال نو ، یه فرصت نو ..
و امیدوارم تو سالِ جدید
هیچ چشمی بارونی نباشه،
حالِ دلتون خوب باشه ،
پر از اتفاقات قشنگ باشه ،
و به خواسته یِ دلی و قلبی و منطقی تون برسید :)
[ستایـش]
ولیمندلماونلحظهازبچگیمرومیخواد
کهوقتیتوماشینبهاسموننگاهمیکردم؛
ازخودممیپرسیدمچراهمهجاماهداره
دنبالممیاد.