این هفته رو به خوبی و خوشی تموم کنم و زنده از این ترم بیام بیرون قول میدم دیگه از ترمِ بعد همه چی رو نذارم برای دقیقهی ۹۰
شکارگاهِ Zed
فکرکنم حسِ لامسهام توی انگشتِ شستم رو از دست دادم
من موقع تحویل ژوژمان :
شکارگاهِ Zed
این هفته رو به خوبی و خوشی تموم کنم و زنده از این ترم بیام بیرون قول میدم دیگه از ترمِ بعد همه چی رو
هرسال همین حرف و به خودم میزنم😂🤡
شکارگاهِ Zed
این هفته رو به خوبی و خوشی تموم کنم و زنده از این ترم بیام بیرون قول میدم دیگه از ترمِ بعد همه چی رو
از بس جملهبندیم داغون بود ویرایشش کردم😂😭
شکارگاهِ Zed
این هفته رو به خوبی و خوشی تموم کنم و زنده از این ترم بیام بیرون قول میدم دیگه از ترمِ بعد همه چی رو
بعد جالب اینجاست هر ترم همین رو میگم ولی بازم همون آش و همون کاسه😂🤣😭یا به قولِ ارسطو(فکرکنم)همون کاس و همون آشه😂🤣😭
شکارگاهِ Zed
هرسال همین حرف و به خودم میزنم😂🤡
واییییی منم دقیقا هر ترم همین رو میگم😂🤣🤣🤣😭🤝🫂