eitaa logo
راه‌نوشته‌های یک کفترِ آرمان‌جو
247 دنبال‌کننده
203 عکس
65 ویدیو
12 فایل
انسان بودن سخته؛ خاصّه وقتی که هوای آسمون به سرت می‌زنه و کو بال پرواز؟ شناس: @en_sherah ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dpbq10i&btn=کفترِ.نامه‌رسون
مشاهده در ایتا
دانلود
📌موتورهای جستجوگر داخلی: ➠zarebin.irgerdoo.merismoon.comparseek.irjasjoo.com پ.ن: طبق تجربه‌ی شخصی بنده، عملکرد جستجوگرها به همین ترتیبی که نوشته‌م رده‌بندی می‌شه. ذره‌بین و گردو هم راحت‌تر بالا میان هم محدوده‌ی بیشتری از اطلاعات رو پشتیبانی می‌کنن. ریسمون اما نتایج نامرتبط‌تری نسبت به عنوان سرچ میاره. دوتای بعدی هم که به‌سختی بالا میان و گاهی کار نمی‌کنن اصلا... ❲ @aarmaanjoo🕊 ❳
«نوبت به پرتاب اولین موشک رسیده ...» فیلم سینمایی «خدای جنگ» که در جشنواره‌ی فجر ١۴۰٣ رونمایی شد، داستان شکل‌گیری یگان موشکی ایران رو به تصویر کشیده. سازمان اوج تصمیم گرفته در شرایطی که رژیم صهیونیستی حمله کرده و قدرتِ موشک‌های ایرانی به چشم دنیا اومده، این اثر رو در تلویزیون نمایش بده. دیروز پنجشنبه ساعت ١۶ اولین نوبت پخش این فیلم سینمایی از شبکه‌ی یک بود. اگه ندیدین، یا حتی دیدین و فکر می‌کنین یه‌دفعه کافی نیست و ارزش دوباره دیدن داره، امروز جمعه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکهٔ سه و فردا شنبه ساعت ۲۲ از شبکهٔ دو نوبت‌های بعدیِ پخش این فیلم هستن. ❲ @aarmaanjoo🕊 ❳
راه‌نوشته‌های یک کفترِ آرمان‌جو
- تو نترسیدی؟ + ما سال‌هاست که منتظر همچین روزی بودیم رفیق... ما رو مامان بابامون با نفرت از اسرائی
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این یه پیغامه؛ - از طرف حاج‌قاسم - به تویی که شاید شک و ترس تو دلت افتاده باشه :) «چه‌طور ممکنه امام‌زمان عجل‌الله ما رو تو همه‌ی این صحنه‌ها ول کنه؟ تو این جدل، تو این موضوعی که انباشته می‌شه، مخلوط می‌شه حق و باطل... تو کشور خودمون هم بهش شک می‌کنن، تو لشگر ولی فقیه هم بهش شک می‌کنن... چه‌طور ممکنه ترک کنه ما رو آقا؟ به راه خودمون اعتقاد باید داشته باشیم؛ ایمان داشته باشیم، تردید نداشته باشیم. [اما] اگر ترسیدید جایی، انسانه... انسان عنصر همه‌چیز در وجودش هست؛ ممکنه یه‌وقتی هم بترسه. توجیه نکنیم، حق و باطلش نکنیم!» ❲ @aarmaanjoo🕊 ❳
هدایت شده از استودیو بینهایت
استاد باقرزادهشکار موریانه ها.mp3
زمان: حجم: 53.1M
‌🎙⁩برنامه زنده«شِکار موریانه ها» 🔎روایتی داغ از تقابل مستقیم ایران و رژیم صهیونیستی 🔥با رمزگشایی از بسته عملیاتی ویژه ی بینهایتی ها در شرایط فعلی 👤باحضور:دکتر مصطفی باقرزاده 🗓۱۴۰۴٫۳٫۲۶ 📡 استودیو بی نهایت
راه‌نوشته‌های یک کفترِ آرمان‌جو
#صوت #ارائه ‌🎙⁩برنامه زنده«شِکار موریانه ها» 🔎روایتی داغ از تقابل مستقیم ایران و رژیم صهیونیستی 🔥ب
کم‌تر از یک‌ساعته و با سرعت ٢x می‌شه نیم‌ساعته تمومش کرد. شنیدنش خالی از لطف نیست و اتفاقا خیلی هم توصیه می‌شه✨
راه‌نوشته‌های یک کفترِ آرمان‌جو
کم‌تر از یک‌ساعته و با سرعت ٢x می‌شه نیم‌ساعته تمومش کرد. شنیدنش خالی از لطف نیست و اتفاقا خیلی هم ت
حالا مناسبت ارسالش تو این زمان چی بود؟ این‌که همین ساعت ٩ امشب جلسه‌ی دیگه‌ای در ادامه‌ی همین مباحث برقراره و طبعاً از دست دادنش خیلی حیفه و این‌که ارسال شد مقدمه‌ای بود برای عرض این مطلب.
هدایت شده از بی‌نهایت
📡برنامهٔ زندهٔ اینترنتی «رُک»  🔥 بی‌پرده و صریح از جنگ با اسرائیل 🧠 تحلیل تخصصی با حضور کارشـناسان 🔍 راسـتی‌آزمایی شـنیده‌ها و خوانده‌ها 📰 خبرهای دست‌اول و به‌روز از جنگ ➕ و بخـش‌های تـماشاییِ دیگه! 📌 امشب، جمعه ۳۰ خرداد ؛ ساعت ۲۱ 🔗 پخش زنده در: p.javanan.org/live ‌___ ♾ @binahayat_ir
راه‌نوشته‌های یک کفترِ آرمان‌جو
من انتـظار دارم که صاحبـان فکـر و صاحبـان بیــان و قلــم، به‌خصــوص مرتبطیـن با افکار عمومی جهانیـان
حضرت آقا فرمودن «زندگی را با قوت ادامه دهید» دیگه؟ به‌گمانم جمع‌کردن آثار اصابت موشک به کتابخونه -بعد از گذشت چهار روز- هم فعالیتی در همین راستا به شمار بیاد👩🏻‍🦯 موشک = تصمیمات بی اساس و پایه و هیجانی مبنی بر تغییر دکور اتاق🤌🏼
- کنکور یعنی چی؟ - آقا یعنی یک امتحان سخت ، بین همه هست ، بین همه‌ی سال آخری ها. باید رتبه‌مون خوب بشه تا قبول بشیم. باید زحمت کشید، سخته، خیلی باید زحمت کشید تا رتبه خوب بشه. خیلی سخته، از همه‌چیز امتحان می‌گیرن. باید توی همه چیز ها آدم قوی باشه تا رتبه‌ش خوب بشه. اگر رتبه‌مون خوب نشه قبول نمیشیم آقا. آقا به دقت به حرف های کوروش گوش می‌کرد. حتی آن‌ها را زیر لب تکرار می‌کرد :"یعنی یک امتحان سخت ، بین همه هست ، بین همه‌ی سال آخری ها.باید رتبه‌مون خوب بشه تا قبول بشیم. باید زحمت کشید، سخته. از همه‌چیز امتحان می‌گیرن. باید توی همه چیز ها آدم قوی باشه تا رتبه‌ش خوب بشه. اگر رتبه‌مون خوب نشه قبول نمیشیم آقا.. آقا.. یا سیدی... اگر رتبه‌مون خوب نشه قبول نمیشیم." بعد آقا یکدفعه زد زیر گریه. آقا همینجور پشت سرهم می‌گفت : - باید رتبه‌مون خوب شه،ما آبرو داریم... اگه رتبه بد بشه، آبرو میره... سخته... همه‌ی سال آخری ها هستن... بغضش را نیمه کاره خورد. به تک تک ما نگاه کرد. انگار می‌خواست رازی را به ما بگوید. بعد گفت : - ثلاث مائه و ثلاثه عشر... به فارسی می‌شود؟ البته همه ما در عربی اعداد را خوانده بودیم اما علی زودتر از ما دوتا گفت : - سیصد و سیزده ، سیصد و سیزده آقا. - بله احسنت، سیصد و سیزده ، سیصد و سیزده صحیح است، ببینید رفقا، آدم باید رتبه‌اش کمتر از سیصد و سیزده شود، وگرنه آبرویش می‌رود ، بین کل سال آخری ها، سخته ولی باید زحمت کشید... باید زحمت کشید... خیلی ها دارند زحمت می‌کشند... به این سادگی ها نیست... بغض کرده بود و فریاد می‌کشید. لحنش به دعوا میزد : - آدم بمیرد بهتر است از این‌که رتبه‌اش بد بشود... اگر قرار است رتبه بدتر از ثلاث مائه... بدتر از سیصد و سیزده شود. بهتر است آدم بمیرد ، خفت داره... - رضاامیرخانی
سلام ما رو به سیدحسن برسونید آقای ابوعلی...
باید ببینیم که دل به چه کسی داده‌ایم؟ کجا و با چه کسی بوده‌ایم؟ این طور محاسبه کنیم! باید ببینیم مایی که از صبح تا شب می‌خندیم [یا گریه می‌کنیم] چه عواملی باعث این شادی و رنج شده است؟ چه کسی حاکمِ دلِ ما بوده است؟ با چه چیزهایی مأنوس بوده‌ایم؟ دلی را که عرش و پایتخت خدا و حریم حرم الهی‌ست از چه چیزها پر کرده‌ایم؟ آیا حاکمِ دلِ ما خدا بوده؟ قرار دل بی‌قرار ما خدا بوده؟ انس ما خدا بوده؟ چرا به دیگری دل بستیم؟ چرا به غیر او دل دادیم؟ باید اینگونه محاسبه کنیم تا خود بفهمیم که بدهکاریم. اخبات | استاد علی صفائی‌حائری
اگر همه‌ی روزهای عمرت را روزه بگيرى، همه‌ی شب‌ها را نماز بخوانی، و ميان رُكن و مقام كعبه شهید بشوی، باز هم خداوند تو را با علاقه‌ات محشور خواهد‌ کرد! هر چیزی كه باشد... _مولای‌متقین‌، علی‌علیه‌السلام