آدم که میفهمه دوست داشته میشه،
صبح امیدوار بیدار میشه
از چیزایی که دوست داره عکس میگیره
جلوی آینه به خودش لبخند میزنه
و خوشحالتره،
فقط باید بدونه که دوست داشته میشه.
باورم نمیشه دیشب فکر میکردم که دنیام به ته رسیده اما امشب بابت یه آدم(فرشته)ای که نمیدونم حتی کجاست تا بناگوشم لبخنده و قلبم محکمتر تاپ تاپ میکنه:>.
آبیِ آبی:)
باورم نمیشه دیشب فکر میکردم که دنیام به ته رسیده اما امشب بابت یه آدم(فرشته)ای که نمیدونم حتی کجاس
اینجور مواقع من نمیتونم جبران کنم و اینجوریم که خدایا توروخدا این آدم(فرشته) رو خوشبخت ترین و خوشحال ترینش کن چون من نمیتونم اونقدر که لازمه خوشحالش کنم:))
هدایت شده از Velvet Soul★
او در میان همهٔ بیرنگیها ، آبی بود ؛ همان یک نقطه که میشد بهش نگاه کرد و نفس کشید .
فکر اینکه قراره برادرزادم چند ماه دیگه عمه صدام کنه واقعا بغضی و اکلیلیم میکنه:*)
تو انگار یه تیکه آهنگی که یه جا شنیدمت،اما هیچ نشونه و اسمی ازت ندارم..همون قدر دور،همون قدر تکرار نشدنی.
کاش برمیگشتیم به اون موقع که با یه معذرت خواهی ساده همه چیز حل میشد و هر بار یکی از ما غرورمون رو کنار میذاشتیم.کاش.
هدایت شده از خواب خورشید`
تو نه دوری تا انتظارت کشم
و نه نزدیکی تا دیدارت کنم
و نه از آن منی تا قلبم آرام گیرد
و نه من محروم از توام تا فراموشت کنم
تو، در میانه همه چیزی ...