هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
اقا بالشت اثر نکرد چکار کنم؟ ب شدت اعصابم خط خطیه و مهمونم داریم از شانس گندم
.
برو بچه فامیلو بزن
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
دلم میخواد بغلم کنی گریه کنم بعد با یه اژانس منو بفرستی خونمون
.
بالیشت هم میتونین بغل کنین😔😂
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10207 نمیگین اسماشونو؟
.
یکیشون آرامه
ک فکر نکنم زیاد فعالیتی کنن
سرشون به کانال دیگم گرمه
اون یکی هم که اینجا فعالیت داره زیاد خودشون دوست داشتن میگن
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10219 چرا؟هر کسی به ازدواج فکر میکنه
.
فعلا تنها فکر و ذهنم داشتن شغل خوبه
https://eitaa.com/Aghmaa/10236 یه اسم چی داره
خیلی عقده ایه کسی که یه اسم نگه خیلی بدم میاد از اینجور آدما چجوری تحملش میکنید!
.
دوست ندارم اینجوری درموردش حرف بزنید!
من ایشونو میشناسم
فقط ب دلایلی دوست ندارن ممبرا بدونن کیه
درمورد دخترا بگین
دختر چاق یا لاغر
مو فر یا صاف
لب قلوه یا کشیده
دختر بغلی یا هیکلی
با آرایش یا بی آرایش
کفش پاشنه بلند یا بی پاشنه
مغرور یا خونگرم
احساسی یا خشک
.
لاغر
صاف
کشیده🤦🏻♂
بغلی
دختره و آرایشش
عروسکی قشنگ تره
خونگرم
احساسی
https://eitaa.com/Aghmaa/10232چی شد خوب شدی؟
.
آدم وقتی حالش بده نیاز داره با یکی حرف بزنه خودشو خالی کنه
منم وقتی حرفامو اینجا میگفتم خالی میشدم
حالم خوب میشد
خب حاج مهدی بزن بریم دوراهی
من یا تو؟
مشکی یا سفید
قرمه سبزی یا پیتزا
عشق یا رل دوست داشتنی
دختر یا پسر(بچه)
قلد بلند یا کوتاه
مو مشکی یا رنگ کرده
ناخن لاک زده با بی لاک
بی حجاب یا متوسط
متوسط با حجاب دار
.
نمیشناسمتون😐😂
خودم
سفید
پیتزا
عشق
دوتاشونو ب ی اندازه دوس دارم ولی دوس دارم بچه اولم پسر باشه
قد بلند
مشکی
لاک زده
متوسط
بازم متوسط
https://eitaa.com/Aghmaa/10229 اونجاش که گفتین ادم یه بار عاشق میشه
و بعدش گفتین اگه ول کرد رفت و یکی اومد جاش که خوب باشه تازه میفهمی چقد خر بودی اون نفر میشه عشق دوم دیگه اینو میپرسم
.
ببین منظورم این بود که اون باری که شکست خوردی اسمش عشق نیست
ک بخوایم بگیم من ی بار عاشق شدم