هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10219 چرا؟هر کسی به ازدواج فکر میکنه
.
فعلا تنها فکر و ذهنم داشتن شغل خوبه
https://eitaa.com/Aghmaa/10236 یه اسم چی داره
خیلی عقده ایه کسی که یه اسم نگه خیلی بدم میاد از اینجور آدما چجوری تحملش میکنید!
.
دوست ندارم اینجوری درموردش حرف بزنید!
من ایشونو میشناسم
فقط ب دلایلی دوست ندارن ممبرا بدونن کیه
درمورد دخترا بگین
دختر چاق یا لاغر
مو فر یا صاف
لب قلوه یا کشیده
دختر بغلی یا هیکلی
با آرایش یا بی آرایش
کفش پاشنه بلند یا بی پاشنه
مغرور یا خونگرم
احساسی یا خشک
.
لاغر
صاف
کشیده🤦🏻♂
بغلی
دختره و آرایشش
عروسکی قشنگ تره
خونگرم
احساسی
https://eitaa.com/Aghmaa/10232چی شد خوب شدی؟
.
آدم وقتی حالش بده نیاز داره با یکی حرف بزنه خودشو خالی کنه
منم وقتی حرفامو اینجا میگفتم خالی میشدم
حالم خوب میشد
خب حاج مهدی بزن بریم دوراهی
من یا تو؟
مشکی یا سفید
قرمه سبزی یا پیتزا
عشق یا رل دوست داشتنی
دختر یا پسر(بچه)
قلد بلند یا کوتاه
مو مشکی یا رنگ کرده
ناخن لاک زده با بی لاک
بی حجاب یا متوسط
متوسط با حجاب دار
.
نمیشناسمتون😐😂
خودم
سفید
پیتزا
عشق
دوتاشونو ب ی اندازه دوس دارم ولی دوس دارم بچه اولم پسر باشه
قد بلند
مشکی
لاک زده
متوسط
بازم متوسط
https://eitaa.com/Aghmaa/10229 اونجاش که گفتین ادم یه بار عاشق میشه
و بعدش گفتین اگه ول کرد رفت و یکی اومد جاش که خوب باشه تازه میفهمی چقد خر بودی اون نفر میشه عشق دوم دیگه اینو میپرسم
.
ببین منظورم این بود که اون باری که شکست خوردی اسمش عشق نیست
ک بخوایم بگیم من ی بار عاشق شدم
https://eitaa.com/Aghmaa/10216 میتونین بپرسین اگه راضی بودن ایدی بدم؟
.
اینجا هستن
میبینن خودشون
خواستن میگن
‹اغمــاییها›
https://eitaa.com/Aghmaa/10216 میتونین بپرسین اگه راضی بودن ایدی بدم؟ . اینجا هستن میبینن خودشو
سلام عزیز
متاسفم من که نمیتونم