_کل بازیکناش تو دروازهس انتظار داره من گل بزنم🙂🤣.
داداااشششش اون بازیکنای بی صاحبتو از جلوی دروازه بردار یه راه کوچیک بذار برای رد شدن توپ آخه😐💔.
-اغوا.
وقتی رئالو مینویسی رعال انتظار بردم داری!؟🤣💔
راس میگی فقط بخاطر تایپ کردن من باخته تا من آدم شم درست تایپ کنم 😂😂