-اغوا.
وقتی رئالو مینویسی رعال انتظار بردم داری!؟🤣💔
راس میگی فقط بخاطر تایپ کردن من باخته تا من آدم شم درست تایپ کنم 😂😂
کسی ك بین حرفاش زیاد ميگه بیخیال؛ بیشتر از همه فکر و خیال داره فقط دیگه حوصله بحث کردن نداره .