eitaa logo
احوال حوزه
2.9هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
1.3هزار ویدیو
21 فایل
ارتباط با آدمین : @Mojir_h
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ ماموستا حسینی (امام جمعه اهل سنت کامیاران): کسانی که به هزینه‌های اربعین انتقاد می‌کنند سال گذشته در برابر آتش‌زدن چند دستگاه آمبولانس و نابود کردن برخی زیرساخت‌ها و امکانات عمومی سکوت کرده بودند و حرفی نمی‌زدند. 🔸بدون هیچ چشمداشتی فقط ولی امرم سیدعلی خامنه‌ای به من اجازه دهد تا با پول و امکانات و نیروهای خودم و میلیاردها تومانی که میتوانم جمع کنم، از ایلام تا بازرگان و ارومیه را از لوث فتنه گران و فواحش و دواعش پاکسازی کنم، حتی اگر شده اول با برادرم در مریوان می جنگم و بعد به سراغ دیگرانی می روم که داروخانه آتش میزنند و می‌خواهند ملت کُرد را بی ناموس کنند! کانال را دنبال کنید 📌@ahvaalehowze
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
احوال حوزه
🔴 هادی غفاری ، همیشه تندرو از راه برگشتگان - هادی غفاری (قسمت هفتم) 🔸غفاری در مجلس کارنامه پرتنشی
🔴 هادی غفاری ، همیشه تندرو از راه برگشتگان - هادی غفاری (قسمت هشتم) 🔻 غفاری دوران اصلاحات : ⬅️ هادی غفاری جز 28 نفر تشکیل دهنده مجمع روحانیون مبارز بود . 🔸غفاری درگیری های خرداد سال ۶۰ که میان نیروهای حزب اللهی با طرفداران بنی صدر و مجاهدین خلق صورت گرفت نقش فعالی داشت و به بسیج نیرو علیه مجاهدین مشغول بود . او در این درگیری های خیابانی زخمی شد و به بیمارستان منتقل شد . 🔻 سال ها گذشت و نوبت به حضور دوباره جناح چپ در حاکمیت رسید . اردیبهشت سال ۷۶ هادی غفاری عازم شهرهای مختلف شد تا در حمایت از سید محمد خاتمی سخنرانی کند . او در زنجان به مسجد ارک رفت که کانون رزمندگان خط امامی و چپی بود. ✅ او در میان شور و شوق هواداران خاتمی بالای منبر رفت و اصولگرایان امروز را به باد فحش و انتقاد گرفت. ادامه دارد ... کانال را دنبال کنید 📌@ahvaalehowze
از نشانه های شقاوت و پَستی کانال را دنبال کنید 📌@ahvaalehowze
💢 کاریکاتوری در کنایه به عاشقان واکسن آمریکایی! کانال را دنبال کنید 📌@ahvaalehowze
✅ چرا دین از سیاست جدا باشد اما هنر از سیاست خیر؟! 🔻 تا قبل از انقلاب،سیاسی بودن در جامعه هنری و به خصوص محافل روشنفکری پدیده ای زشت و مورد مذمت بزرگان این‌عرصه بود به شکلی که هنرمند فقط باید دغدغه هنری می داشت و افق هایی از زیبایی را برای مخاطب عرضه می کرد و حق نداشت که وارد سیاست شود و فقط در میان جریان توده، جبهه ملی و انقلابی ها بود که هنرمندی که دغدغه سیاسی داشت محبوب بود و مورد تشویق قرار میگرفت . 🔰 اما پس از انقلاب همین جریان روشنفکری در چرخشی ۱۸۰ درجه ای نه تنها سیاسی بودن هنرمند را یک امر مردمی که هنرمندی که حرف سیاسی نزند را هنرمند بی هویت می داند. 🔸 البته در همین موضوع باید دسته بندی های مختلفی را که در عالم هنر وجود را در نظر گرفت . ✅ مثلا در آمریکا گلوبالیست ها کسانی ند که فقط به مواضع داخلی کشورشان، از دیدگاه داخلی نگاه نمی کنند بلکه مسائل را جهانی و از دیدگاه موضوع کل جهان بودن می نگرند و البته در کنارش گروه های دیگری هم هستند که منشا همه چیز را داخلی می بینند .اما نکته اینجاست که چرا در کشور ما هنرمندان فقط منتقد مسائل از دیدگاه داخلی ند؟ 🔴 چرا خشک شدن دریاچه ارومیه به عدم تعهد آمریکا به تولید گازهای گلخانه ای مربوط نمی شود اما به دولت مربوط می شود؟! ♦️ به نظر می رسد که اگر جریان‌انقلاب اسلامی بوجود نمی آید هیچگاه هنرمندان به چیزی جز هنر فکر نمی کردند . اما امروز و به نعمت جمهوری اسلامی هنرمندان می توانند حرف سیاسی بزنند و بزرگترهای آنها نیز که قبل از انقلاب اوج حرف سیاسی شان ترانه سال ۲۰۰۰ بود نیز از حرف های خود در قبل از انقلاب برگردند . 📌@ahvaalehowze
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رهاباش و خودت باش یا مقیدباش و رشدکن... (قسمت اول) 🔰 یکی از شکاف های اساسی روانشناسی غربی و دیدگاه های تربیت فردی در اسلام، مساله رهایی و بروز خود است‌. پایه و اساس در اسلام تقواست . تقوا لایه های متفاوتی دارد که در برابر هرپدیده ای سطحی از خویشتنداری را توصیه می کند . 🔻مثلا در عرصه دوستی، بدی ها و نداری های دوست را به روی او نیاوردن است. 🔻 در عرصه ی فردی، آلوده نکردن نگاه به آنچه انسان را از بهره مندی از استعدادهای درونی ش محروم کند است و یا... ✅ اما در عرصه ی اجتماعی موضوع خیلی حساس تر است. دقیقا در مقابل تقوا، رهایی است . آنجایی که روانشناسان توصیه می کنند برای رشد و توسعه فردی و رسیدن به شکوفایی فردی باید رهاباشی، باید خودت باشی... در اسلام نیز به مساله ی یکرنگی و وحدت توصیه شده است و نقطه مقابل آن نفاق است که پست ترین درجه ی یک انسان است. اینجاست که روانشناسان با قراردادن دو مفهوم تقوا و نفاق درمقابل یکدیگر بخش عمده ای از مغالطات بعدی را بوجود می آورند. ادامه دارد ... کانال را دنبال کنید 📌@ahvaalehowze
حاج‌آقا (آيت‌الله ناصری رحمت الله علیه) می‌فرمودند که من، هشت سال داشتم و همراه با پدرم، از دولت‌آباد به اصفهان می‌آمدیم. یک الاغ داشتیم و سوارش می‌شدیم و با آن، به اصفهان می‌آمدیم. چهارراه بنایی، نزدیک طوقچی بود که به آن نواقلی می‌گفتند و مامورین رضاشاه افراد را کنترل می‌کردند.پدر من، عمامه‌اش را در خورجین می‌گذاشت و وقتی که از آنجا رد می‌شدیم، نزدیک میدان امام و مسجد حاج شیخ محمدعلی،لباس‌های خود را می‌پوشیدند و به مدرسه می‌رفتند. 🔸 مگر آن زمان، توانستند کاری بکنند؟ مگر من عمامه‌ام را به خاطر چند بچه‌ی جُعَلّق [بی‌ادب و فرومایه] که توهین می‌کنند،بر سر گذاشته‌ام که الآن با توهین آنان،تحت تأثیر قرار بگیرم؟ 🔹 من خودم باید عمامه را باور کنم.من خیلی تأسّف می‌خورم! برخی،پیشاپیش شروع می‌کنند عمامه‌شان را بردارند. مگر چه خبر شده است؟ 🔸 ‌حالا اگر زیرِ عمامه‌ی من زدند،چه می‌شود؟دوباره برمی‌دارم و می‌بوسم و بر سر می‌گذارم. من، این عمامه را تاج افتخار می‌دانم و با آن، زندگی می‌کنم. 🔹 من باید اینقدر عمامه‌ام را باور کنم که اگر کار به جای سختی کشید،حتی اگر کسی بیمار شد، عمامه‌ام را روی بیمار بگذارم و خوب شود. مگر عمامه، صرف فیزیک یک پارچه است؟ 🔸 در حوزه،بیش از هزار سال سابقه دارد! بزرگان ما، افتخارشان این بوده است. پیامبر خدا صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم فرمودند که ملائکه بدر را دیدم که وقتی برای نصرت مسلمانان آمده بودند، عمامه بر سر داشتند.این عمامه،افتخارِ ما و سبک زندگیِ ما است. (نقل از حجت الاسلام و المسلمین جعفر ناصری فرزند مرحوم آیت الله ناصری (ره)) 📌@ahvaalehowze