"روابط دوستانه یا عاشقانه ی تو باید عامل کاهش استرست باشن نه بیشتر شدنش. باید منبعی برای آروم شدن تو، پیشرفت، خوشحالی و آسون تر شدن مسیر زندگیت باشن.
اونا باید باشن تا از زندگیت لذت ببری و حالت خوب باشه کنارشون. نه برعکسش. چون زندگی خودش به اندازه کافی سخت هست."
یادت باشه :
☆بعضی موقع ها سکوت در برابر حرف های آدما نشونه ی ضعف تو نیست
سکوت در برابر حرف آدم های احمق نشونه ی قدرت توئه!☆