یادت باشه :
☆بعضی موقع ها سکوت در برابر حرف های آدما نشونه ی ضعف تو نیست
سکوت در برابر حرف آدم های احمق نشونه ی قدرت توئه!☆
میگویند ‹رنج نباید تو را غمگین کند›، این همان جایی است که اغلبِ مردم اشتباه میکنند. رنج قرار است تورا هوشیارتر کند، به اینکه زندگیات نیاز به تغییر دارد. چون انسانها زمانی هوشیارتر میشوند که زخمی شوند، رنج نباید بیچارگی را بیشتر کند. رنجت را صرفاً تحمل نکن، رنجت را درک کن. این فرصتِ بیداری است، وقتی آگاه شوی، بیچارگیت تمام میشود!