eitaa logo
حَیَّ عَلَی الله
1.1هزار دنبال‌کننده
9.4هزار عکس
7.3هزار ویدیو
122 فایل
کانالی با موضوعات مختلف به همراه کنفرانس با صلوات وارد شو اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم وصیت و دلنوشته های شهدای عزیزانتان را با ما به اشتراک بگذارید و به رسالت زینبی خود عمل کنید https://eitaa.com/Sahebzamanalamann
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹چرا انگلیسی ها اینجوری ظرف میشورن ؟ به نظرتون اینجوری ظرفا تمیز میشه؟ پ.ن: حالا یه عده مینویسن کف های اونا فرق میکنه خوردنیه اون از دسشویی رفتنشون اینم از ظرف شستنشون🤦🏻‍♂️ 👆👆👆👆👆👆👆👆👆 👌👌👌👌👌👌👌👌👌 ✅✅✅✅✅✅✅✅✅ @ala_allah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹مصاحبه فرنگ نما با امین از آلمان ⚠️صدا به درخواست ایشان تغییر پیدا کرده 👆👆👆👆👆👆👆👆👆 👌👌👌👌👌👌👌👌👌 ✅✅✅✅✅✅✅✅✅ @ala_allah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹عده ای پولی که بابت بازیافت بطری ها برمیگرده رو یک‌جور درآمد زایی جا زدن 👆👆👆👆👆👆👆👆👆 👌👌👌👌👌👌👌👌👌 ✅✅✅✅✅✅✅✅✅ @ala_allah
به رکوع امام نرسیدم 🌹سؤال: اگر هنگام اقتدا به امام جماعت، گزار شک کند که به رکوع امام رسیده یا نه‌، حکم ش چیست؟ 🌹پاسخ: در جماعت، اگر گزار، موقعى که امام در رکوع است اقتدا کند و به مقدار رکوع خم شود ولی شک کند که به رکوع امام رسیده یا نه، مراجع تقلید درباره حکم وی اختلاف نظر دارند: 1. عده‌ای از مراجع می‌گویند، وی باطل است و باید آن را دوباره بخواند.[1] 2. گروهی معتقدند، وی به صورت فُرادا صحیح است، پس آن رکوع را، رکوع رکعت اوّل حساب کرده و خود را ادامه دهد.[2] 3. برخی نیز می‌گویند: اگر شکّش بعد از تجاوز محل باشد - مثل این که بعد از تمام شدن رکوع شک کند- جماعتش صحیح است، ولی اگر پیش از گفتن ذکر رکوع شک کند، مى‌تواند را به نیّت فرادا تمام کند.[3] 📚پی نوشت ها [1]. آیات عظام خوئى، اراکى، تبریزى، شبیری و مکارم شیرازی: (نمازش باطل است)؛ آیت الله مکارم: (بنا بر احتیاط واجب..). [2]. آیات عظام امام خمینی، خامنه‌ای، فاضل و بهجت. [3]. آیات عظام گلپایگانى، صافى و سیستانى؛ امام خمینى، سید روح اللّٰه، توضیح المسائل (محشّٰى - امام خمینى)، ج‌1، ص 779، م 1428، دفتر انتشارات اسلامى، قم، هشتم، 1424 ه‍ ق. @ala_allah
⁉️ خواندن جلوتر از قبر مطهر معصومین 💠 سؤال: خواندن جلوتر از قبر مطهر پیامبر اعظم یا امامان معصوم علیهم الصلاه و السلام چه حکمی دارد؟ ✅ جواب: اگر داخل روضه منوره و پشت به قبر مطهر باشد جایز نیست و صحت محل اشکال است ولی اگر به گونه‌ای بایستد که پشت به قبر نباشد یا خارج از روضه باشد اشکال ندارد و هم صحیح است حتی اگر جلوتر از قبر مطهر باشد مثلا در طرفین آن. 📚 دفتر مقام معظم رهبری @ala_allah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔵واژه صهیونیسم Zionism: صهیونیسم، جنبش یهودى براى به وجود آوردن جامعه و کشور خودمختار یهودى در فلسطین. نام این جنبش از «کوه صهیون» (آرامگاه داود نبى) گرفته شده که در اورشلیم قرار دارد. صهیونیسم صورت دنیاپرستانه، ملت پرستانه و نژادپرستى از یهودیت است و خود را برتر از سایر ادیان و ملت ها مى دانند و انسان هاى دیگر را داراى حقوق انسانى نمى داند و چنانچه کمترین فرصتى در اختیارش قرار گیرد از هیچ عهدشکنى و تجاوز و نفوذ و استثمار کشورهاى منطقه خوددارى نخواهد کرد و داعیه مالکیت از نیل تا فرات را دارد. صهیونیسم جدید با حمایت کشورهاى استعمارگر مانند انگلستان و بعد آمریکا به وجود آمد و هدف از آن غصب فلسطین و تشکیل دولت اسرائیل به عنوان حامى منافع اقتصادى سیاسى، نظامى و امنیتى قدرت هاى بزرگ در قلب جهان اسلام بود. درباره چگونگی شکل‌گیری صهیونیسم مقاله ای که تا حدود زیادی پاسخگوی سوال است، آورده می شود: 1)
♻️چیستى صهیونیسم: صهیون، در زبان عبرى، به معناى پُر آفتاب و نیز نام کوهى در جنوب غربى بیت المقدس است. کوه صهیون، زادگاه و آرامگاه داود پیامبر- علیه السلام - و جایگاه سلیمان - علیه السلام - بود. گاه این واژه نزد یهودیان، به معناى شهر قدس، شهر برگزیده و شهر مقدس آسمانى به کار مى رود؛ ولى در متون دینى یهود، صهیون، اشاره به آرمان و آرزوى ملت یهود براى بازگشت به سرزمین داود - علیه السلام - و سلیمان - علیه السلام - و تجدید دولت یهود دارد 2)
به دیگر سخن، صهیون براى یهود، سمبل رهایى از ظلم، تشکیل حکومت مستقل و فرمان روایى بر جهان است و از این رو، یهودیان خود را فرزندان صهیون مى‌دانند. صهیونیسم، به جنبشى گفته مى‌شود که خواهان مهاجرت و بازگشت یهودیان به سرزمین فلسطین و تشکیل دولت یهود است. صهیونیسم، همانند شووینیسم (ناسیونالیسم افراطى) است که با خوار شمردن ملت ها و نژادهاى دیگر و با غلوّ در برترى خود، در پى دست یابى به قدرت سیاسى است. 3)