eitaa logo
عقل یشمی خال‌خال پشمی
248 دنبال‌کننده
706 عکس
34 ویدیو
75 فایل
☑️ کسی که حرفای این کانال را جدی بگیره، خره. 😇✌ @ebrahimpour
مشاهده در ایتا
دانلود
🏷 عنوان: هجوم غیرطبیعی ها به صداوسیما + عکس 🔻تاچندی پیش، در سه شبکه اصلی سیما -یعنی یک، دو و سه- هر شب، سه سریال به صورت پشت‌سرهم پخش می‌کنند که به‌صورت کاملا خودجوش (!) یکی از شخصیت‌های اصلی مرد آن، موهایی طلایی دارد. 🔻هماهنگی این سه‌سریالِ سه شبکه اصلی رسانه ملی، در طلایی‌کردن موهای سه شخصیت اصلی مردشان، غیرطبیعی نیست؟ 💠 متن کامل را در خبرگزاری یا کانال عقل سرخ بخوانید: 🔗 http://rasanews.ir/fa/news/615719/ 🔗 http://rasanews.ir/002aAx 🔗 https://eitaa.com/aliebrahimpour_ir/597 🖌 علی ابراهیم پور 📇تعداد واژگان: 625 🗓نگارش:1398.05.12 🗒انتشار: 1398.05.15 (15) 🌐 @aliebrahimpour_ir
عقل یشمی خال‌خال پشمی
#گزارش_یادداشت 🏷 عنوان: هجوم غیرطبیعی #موطلایی ها به صداوسیما + عکس 🔻تاچندی پیش، در سه شبکه اصلی سی
📌 هجوم غیرطبیعی ها به صداوسیما + عکس 👤 علی ابراهیم‌پور 🌸 چه‌کسی پیدا می‌شود که نقش در عمومی را انکار کند؟ هرچند برخی عامدانه تلاش می‌کنند این نقش را کمرنگ نشان دهند و صداوسیما را منزوی معرفی کنند، اما آمارهای معتبر نشان می‌دهد هر ایرانی در شبانه‌روز به‌صورت متوسط حدود «2ساعت» برنامه‌های صداوسیما را تماشا می‌کند.[1] همچنین برای حدود «60درصد» از مردم ایران، صداوسیما منبع اصلی برای کسب اخبار روز جامعه است.[2] 🌸 «55درصد» مردم ایران نیز فیلم و سریال‌ها را از طریق شبکه‌های صداوسیما می‌بینند. بنابراین صداوسیما خوراک فیلم و سریالی بیش از نیمی از مردم ایران را به‌صورت مستقیم مهیا می‌کند؛ نقش غیرمستقیم صداوسیما حتما به این درصد خواهد افزود. این حجم بالای مخاطب ، باعث می‌شود کوچکترین فعالیت تلویزیونی، اثر پربسامدی در فرهنگ ایجاد کند. نمونه‌ی واضح آن، تاثیری است که سریال‌ها بر نام‌گذاری نوزادان می‌گذارند. 🌸 برای نمونه نام «ستایش» در سال83 رتبه34 را در بین نام دختران داشت. اما با پخش سریال ستایش در سال89 رتبه «سوم» و در سال90 رتبه «دوم» را فتح کرد. با گذشت مدتی از این سریال، در تابستان91 این نام به رتبه «نهم» باز می‌گردد. نمونه ی دیگر، نام «آیدا» که در سال89 در رتبه44 قرار داشت؛ اما با پخش سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» در ماه رمضان90، در شهریور90 به رتبه «چهارم» می‌رسد. آمارها نشان می‌دهد اسامی که در سریال‌ها بر روی شخصیت‌های منفی گذاشته می‌شود، کمتر دیده می‌شود که جز 50 نام برتر در رتبه‌بندی‌ها قرار بگیرند. این آمار برای تقریبا تمامی سریال‌های پربازدید سالیان تلویزیون از مختار گرفته تا میوه ممنوعه، نرگس، جراحت و... قابل‌توجه است. این البته اختصاصی به ایران نیز ندارد؛ چندی‌پیش نقش سریال تاج‌و‌تخت در رواج نام «آریا» به‌عنوان یکی از اسامی پرطرفدار آمریکایی، مورد توجه رسانه‌های جهانی قرار گرفت.[3] 🌸 سریال‌های سیما، با ایجاد اتمسفر روانی و ارزشی حول یک شخصیت در داستان، نقش قابل‌توجهی در عادی‌سازی رفتار او دارند. این عادی‌سازی، هنگامی که به‌صورت پیوسته در قسمت‌های مختلف سریال تکرار می‌شود، به صورت عرف درآمده و عملا برای جامعه رفتارسازی می‌کند. 🌸 تاچندی پیش، در سه شبکه اصلی سیما -یعنی یک، دو و سه- هر شب، سه سریال به صورت پشت‌سرهم پخش می‌کنند که به‌صورت کاملا خودجوش (!) یکی از شخصیت‌های اصلی مرد آن، موهایی طلایی دارد؛ سریال‌هایی که اتفاقا دوتا از آن‌ها بسیار پربیننده نیز هستند. 🔥در شبکه سه در سریال « » به کارگردانی جواد افشار، «داوود» یکی از اعضای تیم اطلاعات سپاه است که نقش آن را اتفاقا آقازاده‌ی کارگردان یعنی علی افشار بازی می‌کند که موهای طلایی رنگ‌کرده‌اش او را از سایر اعضای تیم، شاخص کرده بود. 🔥 در شبکه دو در سریال « »، نقش اصلی سریال یعنی «دکتر ماهان» با بازی امین زندگانی نیز موهای خود را طلایی رنگ کرده بود. 🔥در شبکه یک، در سریال « (عروس تاریکی)» نیز «شهاب» با بازی محمدرضا هاشمی، علاوه بر مدل لباس خاص ساق‌دست‌دار زنانه‌ای که می‌پوشد، موهای طلایی تافت‌زده و رو‌به‌بالایی دارد که با توجه به پایگاه اجتماعی‌اش، ظاهر این شخصیت را قابل‌توجه کرده است. 🌺 هماهنگی این سه‌سریالِ سه شبکه اصلی رسانه ملی، در طلایی‌کردن موهای سه شخصیت اصلی مردشان، غیرطبیعی نیست؟ آیا واقعا صداوسیما متناسب با یک برنامه مدیریت فرهنگ عمومی، عمل کرده و برای پسران جوان امروز جامعه ایرانی، رنگ طلایی مو را تجویز می‌کند؟! طلایی یا غیرطلایی بودن، مشکل نیست؛ مسئله این است که عرف‌سازی و رفتارسازی چنین کاری، چه دلیل و ضرورتی دارد؟ 🌺 این پرسشی است که امثال آقای که به‌عنوان تئوریسین و مشاور فرهنگی دولت، در شورای نظارت بر صداوسیما هم فعالیت می‌کند و با جنجالی که حول سریال گاندو ایجاد کرد، بودجه صداوسیما را در دست خود گروکشی کرد، نه به آن فکر می‌کند و نه برای آن پاسخی دارد؛ چون فرهنگ گاهی تنها پوسته‌ای برای فعالیت‌های سیاسی است! براین‌اساس، هرچه‌طلایی‌تر و جیغ‌تر، برای پوسته‌سازی بهتر! //پایان// [1] خبرگزاری ایلنا، کد خبر: 739402 - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۳:۱۸ [2] ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران)، سه شنبه, 17 مهر,1397 [3] فارس، کدخبر:13910508000458؛ تابناک، کدخبر:197853 ؛ باشگاه خبرنگاران جوان، کدخبر:6775794 📸 https://eitaa.com/aliebrahimpour_ir/596 🔗 http://rasanews.ir/fa/news/615719 [مطالعه در رسا با تصاویر] [تاریخ نگارش:1398.05.12 – انتشار در رسا: 1398.05.15] تعداد واژگان: 625 🌐 @aliebrahimpour_ir
عقل یشمی خال‌خال پشمی
📌 هجوم غیرطبیعی #موطلایی ها به صداوسیما + عکس 👤 علی ابراهیم‌پور 🌸 چه‌کسی پیدا می‌شود که نقش #صداوس
🏷 عنوان: هجوم غیرطبیعی ها به صداوسیما + عکس 🔻تاچندی پیش، در سه شبکه اصلی سیما -یعنی یک، دو و سه- هر شب، سه سریال به صورت پشت‌سرهم پخش می‌کنند که به‌صورت کاملا خودجوش (!) یکی از شخصیت‌های اصلی مرد آن، موهایی طلایی دارد. 🔻هماهنگی این سه‌سریالِ سه شبکه اصلی رسانه ملی، در طلایی‌کردن موهای سه شخصیت اصلی مردشان، غیرطبیعی نیست؟ 💠 متن کامل را در خبرگزاری یا کانال عقل سرخ بخوانید: 🔗 http://rasanews.ir/fa/news/615719/ 🔗 http://rasanews.ir/002aAx 🔗 https://eitaa.com/aliebrahimpour_ir/597 🖌 علی ابراهیم پور 📇تعداد واژگان: 625 🗓نگارش:1398.05.12 🗒انتشار: 1398.05.15 (15) 🌐 @aliebrahimpour_ir
#کتاب_فصل_بذرپاشی 🔹بیانات رهبر معظم انقلاب #امام_خامنه_ای درباره #تربیت_کودک 🔹گردآوری: مسعود پارسافر 🔻 فایل پی دی اف در مطلب بعدی 🆔 @rasanews_agency
bazrpashiok[1].pdf
2.95M
🔸فایل پی دی اف کتاب «فصل بذرپاشی» 🆔 @rasanews_agency
📌ه‌کسره ✅نکته مهم فارسی؛ خصوصا در فضای مجازی 🔸کجا از -ِ و کجا از ه استفاده کنیم؟ 🌐 @aliebrahimpour_ir
📌 اثر دانینگ کروگر ✅ نمودار اثر دانینگ‌کروگر که نسبت بین #دانش و #تخصص را با #اعتماد_به_نفس نشان می‌دهد. 🌐 @aliebrahimpour_ir #روان_شناسی
عقل یشمی خال‌خال پشمی
📌 اثر دانینگ کروگر ✅ نمودار اثر دانینگ‌کروگر که نسبت بین #دانش و #تخصص را با #اعتماد_به_نفس نشان می
🏷 عنوان: خطر سلبریتی‌های فکری 💠 آسیب‌شناسی معرفت‌دوست‌های رسانه‌ای و سلبریتی‌های فکری 👤 علی ابراهیم‌پور (بخش اول از سه) 🌺 دقت کرده‌اید برخی از سخنرانان خوش‌بیان که در بسیاری از زمینه‌ها اظهارنظر و خود را به عنوان متفکر به جامعه عرضه می‌کنند، فاقد تحصیلات آکادمیک منضبط بوده و اساتید مبرز روشنی ندارند؟! یا توجه داشته‌اید تعداد قابل‌توجهی از جوانان دغدغه‌مند طلبه و دانشجو، بیش از آنکه پای صحبت‌های متفکرین و نظریه‌پردازان درجه‌یک زانو بزنند، برخی از همین سخنورانی را به عنوان الگوی خود بر می‌گزینند که کلیپ‌های سخنرانی چنددقیقه‌شان در پیج‌های اینستاگرام و کانال‌ها دست‌به‌دست می‌چرخد؟ 🌺 این پرسش‌ها به نوعی آشفتگی نهان در فضای فکری جریان انقلاب اسلامی اشاره می‌کند که بایستی آسیب‌شناسی و در سیاست‌گذاری‌های خرد و کلان به آن توجه شود؛ آسیب‌شناسی‌ای که در مفهوم کلان‌تر خود وظیفه مدیریت دانش است. در واقع از عناصر اجتناب‌ناپذیر « »، ارائه و تدقیق منطق و مراتب دانایی و اندیشه‌ورزی است. بر اساس سلسله‌مراتب دانایی، می‌توان فرصت‌ها و تهدید‌های هر سطح را بررسی کرد و با دهک‌بندی علمی جامعه، متناسب با شرایط هر سطح، برای رشد علمی جامعه برنامه‌ریزی نمود. 🌺 نمونه‌ای از منطق اندیشه‌ورزی، سلسله‌مراتب هشت‌سطحی دانایی است که از مرحله «پیشامعرفت» آغاز می‌شود و تا سطح «نظام‌ساز جریان‌ساز» ادامه پیدا می‌کند. عناوین این سلسله مراتب به ترتیب عبارتند از: «پیشامعرفت»، «معرفت‌دوست رسانه‌ای»، «نظام‌دوست»، «نظام‌یاب مانوس»، «نظام‌یاب مولد»، «نظام‌گرا»، «نظام‌ساز متخصص» و «نظام‌ساز جریان‌ساز». 🌺 در میان این مراتب، عموم افرادی که برای دانایی در زندگی خود ارزش قائل هستند، به «معرفت‌دوست رسانه‌ای» نامیده‌شده‌اند که درعین‌حال، آسیب‌پذیرترین و خطرناک‌ترین سطح نظام دانایی محسوب می‌شوند. شمولیت و خطرناکی این سطح، باعث می‌شود نتوان به راحتی از کنار آن گذشت و لازم است با تحلیل دقیق آن، ضوابط و خط‌قرمزهای آن را روشن نمود. 🌺 معرفت‌دوست‌ها افرادی را شامل می‌شود که دانش و اندیشه برایشان مهم است و یکی از دغدغه‌های آنان را شکل داده، اما یا منبع موثقی اتخاذ نکرده‌اند و یا نهایتا افراد «رسانه‌ای» را به عنوان مراجع فکری خود برگزیده‌اند. این افراد صراحتا می‌گویند «دنبال ارتقای تفکر و دانش خود هستیم و فلان سخنران را دنبال می‌کنیم یا در فلان کانال تلگرامی عضو هستیم و مطالبش را پیگیری می‌کنیم»، اما منابعی که برگزیده‌اند، افرادی نیستند که خود نظریه‌پرداز واقعی و دارای نظام اندیشه باشند. (ادامه در پست بعدی) 🌐 @aliebrahimpour_ir
عقل یشمی خال‌خال پشمی
🏷 عنوان: خطر سلبریتی‌های فکری 💠 آسیب‌شناسی معرفت‌دوست‌های رسانه‌ای و سلبریتی‌های فکری 👤 علی ابراهیم‌
🏷 عنوان: خطر سلبریتی‌های فکری 💠 آسیب‌شناسی معرفت‌دوست‌های رسانه‌ای و سلبریتی‌های فکری 👤 علی ابراهیم‌پور (بخش دوم از سه) 🌺 معمولا افراد معرفت‌دوست، سخنرانان پرانرژی و چیره‌دستی که با عناوینی همچون استاد و دکتر و استراتژیست و... در موضوعات مختلف روز اظهارنظر می‌کنند و کلیپ‌های کوتاه‌شان در پیج‌های اینستاگرام و تلگرام، دست‌به‌دست می‌چرخد را به عنوان متفکرین مورد علاقه‌ی خود معرفی می‌کنند؛ این سخنرانان را به‌نوعی می‌توان «سلبریتی‌های عرصه فکر و اندیشه» نامید. 🌺 منطق رسانه‌ای است که بر تولیدات و محتواهای این سطح حاکمیت دارد. در واقع این سطح از دانش، سطح «ترویج» است؛ نه سطح «نظریه و نظام». رهبران فکری این سطح در خوش‌بینانه‌ترین صورت، «مروجین» اندیشه محسوب می‌شوند؛ نه مراجع تام و تمام فکری. در بهترین حالت، افرادی که در این سطح قرار دارند، با انبوهی گزاره‌های متفرق آشنا می‌شوند، بدون اینکه دارای سازواری و هماهنگی و انسجام با یکدیگر باشد. چنین فردی اگر در این مسیر مصر باشد و با گزاره‌های کسب کرده، به مباحثه با دیگران یا تفکر با خود بپردازد، آرام‌آرام دچار تناقضات متعدد فکری خواهد شد؛ زیرا شخص هنگامی که گزاره‌ها را اخذ می‌کرد، بر اساس شرایط بیرونی اقناع، آن‌ها را پذیرفت. اما هنگامی که قدری زمان می‌گذرد و گزاره‌های مختلف در ذهن با یکدیگر ضرب می‌شوند، خبری از هژمونی رسانه‌ای بیرونی نیست و ناهماهنگی‌های بنیادین گزاره‌ها، خود را نمایان می‌کنند. 🌺 افراد معرفت‌دوست در نسبت با مراجع فکری رسانه‌ای خود، در خطر مغالطه‌ی «انگیزه و انگیخته» هستند؛ سخنوران رسانه‌ای هرچند دغدغه‌های انقلابی و «انگیزه»‌های اسلامی داشته باشند، نتیجه نمی‌دهد که تمامی بیانات و نظرات و «انگیخته»هایشان هم دقیق و درست باشد. 🌺 ازطرف‌دیگر، سلبریتی‌های فکری نیز در نسبت با مخاطبین و طرفداران خود، در خطر «نفاق» هستند؛ این افراد از این جهت که مهارت بالایی در اقناع افراد دارد و می‌تواند با سخنرانی بلیغ خود، عموم مخاطبان را به سمت نظر خود جلب کنند، خواه‌ناخواه خود را در جایگاه دانشمند قرار داده و به خود اجازه می‌دهند درباره‌ی هر موضوعی اظهارنظر کنند و نظر خود را به عنوان حق تام، بر کرسی بنشانند. 🌺 مروجین معرفت و سلبریتی‌های فکری، باید سطح خود را بشناسند و از حریم خود تعدی نکنند. رهبران این سطح دانایی، باید خود با منابع اصیل در ارتباط باشند و محتوای نظریه‌پردازان و نظام‌سازان اسلامی و اصیل را برای مخاطبان خود به زبان روز «ترجمه» کنند؛ نه‌آنکه خود را در مقام تئوریسین و نظریه‌پرداز به جامعه معرفی کنند. از طرف دیگر رسانه‌ها و عموم جامعه نیز، با توجه به همین سطح از آنان محصول معرفتی مطالبه نمایند. (ادامه در پست بعدی) 🌐 @aliebrahimpour_ir
عقل یشمی خال‌خال پشمی
🏷 عنوان: خطر سلبریتی‌های فکری 💠 آسیب‌شناسی معرفت‌دوست‌های رسانه‌ای و سلبریتی‌های فکری 👤 علی ابراهیم‌
🏷 عنوان: خطر سلبریتی‌های فکری 💠 آسیب‌شناسی معرفت‌دوست‌های رسانه‌ای و سلبریتی‌های فکری 👤 علی ابراهیم‌پور (بخش سوم از سه) 🌺 این سطح از نظام دانایی، خطرناک‌ترین سطح آن است. جمله مشهور الکساندر پوپ، شاعر انگلیسی‌زبان قرن18 در توصیف حال و روز همین سطح از دانایی است: «دانشِ کم خطرناک است، یا باید آبِ چشمه را تا قطره آخر بنوشید یا اصلأ لب نزنید.» 🌺 درواقع خطر مهمی معرفت‌دوست‌ها، مروجین دانش و سلبریتی‌های فکری را تهدید می‌کند، توهم دانایی و ایجاد اعتمادبه‌نفس کاذب است. معرفت‌دوست‌های رسانه‌ای در خطر قرارگیری در « » نمودار اثر قرار دارند. ، تحلیل روان‌شناختی جالبی از این خطر ارائه می‌دهد. مطابق نمودار اثر دانینگ‌کروگر، بالاترین مقدار اعتمادبه‌نفس ممکن در شخصی به‌وجود می‌آید که به‌تازگی دانش و تخصص بسیار کم و سطحی درباره‌ی موضوع پیدا کرده است؛ این حجم از اعتمادبه‌نفس آنقدر بالاست که حتی شخص در بالاترین حد تخصص و تجربه نیز به آن حد از اعتمادبه‌نفس دست نخواهد یافت!! این نقطه، همان «قله حماقت» است. 🌺 افراد معرفت‌دوست در تعامل با سلبریتی‌های فکری، با گزاره‌های جدید و جذابی مواجه می‌شوند. هیجان ناشی از این آگاهی آنقدر زیاد است که این افراد ناگهان با جهش بالایی در میزان اعتماد به نفس‌شان روبه‌رو می‌شوند؛ اعتمادبه‌نفسی که حتی برای خودشان هم ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. شیرینی این حباب اعتمادبه‌نفس آن قدر زیاد است که رفته‌رفته آن ها را با توهم فرهیختگی در دانش مربوطه مواجه می‌کنند. طبق نمودار اثر دانینگ-کروگر کم سوادان متوهم اعم از معرفت‌دوست و مروجین تفکر، پدیده‌هایی منحصر‌به‌فرد هستند که حباب اعتماد‌به‌نفس می‌تواند روند یادگیری‌شان متوقف کند. 🌺 این توقف، عموما با رویکردی عوام‌گرایانه همراه می‌شود و افراد معرفت‌دوست می‌کوشند خود در مقام سلبریتی فکری قرار بگیرند و توجه دیگران را به حضور خود در این قله، جلب کنند. در واقع، این سطح از دانایی، در خطر تولید چرخه بازتولید سلبریتی فکری است! فردی بی‌اطلاع، چیزکی از سلبریتی فکری یاد می‌گیرد و با اعتمادبه‌نفس کاذب می‌کوشد خود را در مقام استاد و متخصص و سلبریتی فکری قرار داده و چیزک خود را به دیگران «آموزش» دهد. در واقع این افراد ممکن است از هر راهی استفاده کنند تا تخصص توهمی خود را به دیگران اثبات و ارائه دهند. متاسفانه کلاس‌های آزاد روان‌شناسی، سبک‌زندگی، تحلیل سیاسی، غرب‌شناسی و... پر است از اساتیدنماهایی که دانسته یا نادانسته از حربه استفاده می‌کنند. 🌺 رفتارشناسی این افراد نشان می‌دهد که به‌شدت در خطر نفی «دانشی فراتر از دانش ناچیز خود» هستند. این افراد بی‌محابا تز و نظریه در موضوعات مختلف می‌دهند و با استقبال دیگران، اقدام به ارائه‌ی نظریات بزرگتر می‌کنند و این چرخه به سمت التقاط و هرزه‌گویی بیشتر ادامه پیدا می‌کند. ازهمین‌روست که قله‌ی حماقت، «حماقت» خوانده شده و خطرناک است؛ چراکه می‌تواند نقطه‌ی پایان حیات و رشد علمی و فکری فرد تلقی شود. 🌺 در سنت ما از نشانه‌های عالم فرهیخته، افتادگی و تواضع بوده و هست. درواقع اوج دانایی، آنجاست که عالم به نادانی خود اعتراف می‌کند. بیت منسوب به ابن‌سینا معروف است که گفته «تا به جایی رسید دانش من/ که بدانم همی که نادانم». تراث غنی ما در اخلاق علم‌آموزی، برگ‌برنده‌ی سنت ما برای گریز از آسیب‌های معرفت‌دوستی‌های رسانه‌ای است؛ البته اگر به کار ببندیم. //پایان// 📸 https://eitaa.com/aliebrahimpour_ir/602 [نمودار اثر دانینگ‌کروگر] 🖌 علی ابراهیم پور 📇تعداد واژگان: 1232 🗓نگارش:1398.05.09 🗒انتشار: 1398.05.18 (16) 🌐 @aliebrahimpour_ir
عقل یشمی خال‌خال پشمی
🏷 عنوان: خطر سلبریتی‌های فکری 💠 آسیب‌شناسی معرفت‌دوست‌های رسانه‌ای و سلبریتی‌های فکری 👤 علی ابراهیم‌
🏷 عنوان: خطر سلبریتی‌های فکری + 💠 آسیب‌شناسی معرفت‌دوست‌های رسانه‌ای و فکری 🔥 درباره یادداشت: حسن‌عباسی‌ها، رائفی‌پورها و... چه برای خود، مخاطبانشان و جامعه دارند!؟ 🔻 معرفت‌دوست‌ها، مروجین دانش و سلبریتی‌های فکری، در خطر قرارگیری در « » نمودار اثر قرار دارند. ، تحلیل روان‌شناختی جالبی از این خطر ارائه می‌دهد... 💠 متن کامل را در خبرگزاری یا کانال عقل سرخ بخوانید: 🔗 rasanews.ir/fa/news/615806 🔗 rasanews.ir/002aCM 🔗 https://eitaa.com/aliebrahimpour_ir/603 🖌 علی ابراهیم پور 📇تعداد واژگان: 1232 🗓نگارش:1398.05.09 🗒انتشار: 1398.05.18 (16) 🌐 @aliebrahimpour_ir
هدایت شده از خبرگزاری رسا
🔸 چهل اصل تبلیغی و قرآنی به مبلغان در آستانه محرم استاد #قرائتی در نامه ای خطاب مبلغان: 🔹اصولی را که باید در تبلیغ در آستانه محرم مراعات کرد، متذکر می‌شوم؛ تمام این اصول برخاسته از آیات قرآن است. 🌐 rasanews.ir/002aib 🆔 @rasanewsagency