9.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌🎥 فتنه ناکارآمدی دولت
● نظر حضرت آقا در رابطه با عملکرد دولت چیست؟
● پولهای بلوکه شده ایران در آمریکا توسط کدام دولت نتایج مثبتی به همراه داشت؟
● حضرت آقا به آينده کدام دولت امیدوار است؟
12.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆👆👆👆👆👆👆
🎦حذف #دکتررئیسی از #صحنه_سیاست؟!
❌با دیدن این کلیپ متوجه خواهید شد که چرا چپ و راست و انقلابی و غیر انقلابی دارن آتش سنگین بر سر دولت و شخص ابراهیم رئیسی میریزن؟!
⭕️پشت پرده گرانی ها و حوادث اخیر از زبان استاد پورآقایی ✨
#کارنامه_رئیسی✌
#پیشنهاد_دانلود👌👌👌
#باذکر_صلوات_انتشار_واجب👌
#جهاد_تبیین #روشنگری #بصیرت👌 #لبیک_یا_خامنه_ای #ایران_قوی🇮🇷✌🇮🇷
#زنده_باد_رئیسی🙏 #انقلابی #ولایت_فقیه✌
#سواد_رسانه_ای #اسلام #شیعه #زندگی_اسلامی💐
#مرگ_بر_دشمنان_داخلی_و_خارجی_ایران_زمین👊
#اللهم_صل_علی_محمد_وآل_محمد_وعجل_فرجهم✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یا زهرا (س):
🎥 این کلیپ ۴۵ ثانیه ای را از
جواد منصوری اولین فرمانده سپاه را ببینید تا خیالتون راحت بشه که زباله ها و درّندگان نمیتوانند گزندی به نظام و انقلاب برسانند...
#شهادت❤️#امام_خامنه_ای❤️ #جمهوری_اسلامی_ایران❤️
نشر حد اکثری🔥🔥🔥
نکته هایی از قرآن کریم صفحه 531
#تفسیراستادقرائتی
1* كارهاى الهى هم حساب شده و حكیمانه است و هم با سرعت انجام مىگیرد. «بقدر... كلمحٍ بالبصر»
2* متّقین، هم از نظر مادى كامیاب خواهند شد، «فى جنّات و نهر» و هم از نظر معنوى. «فى مقعد صدق عند ملیك مقتدر»
3* خداوند، هم در قهر مقتدر است، «اخذ عزیز مقتدر» هم در مهر.
«فى مقعد صدق عند ملیك مقتدر»
4* خداوند، اولین معلّم قرآن است. «الرّحمن علّم القرآن»
5* معلّمى، شأن خداوند است. «الرّحمن علّم القرآن»
6* كار تعلیم و تعلّم، باید بر اساس محبّت و رحمت باشد. «الرّحمن علّم القرآن»
7* قرآن، بر انسان، شرافت و تقدم دارد. (فكر و معرفت، بر جسم و طبیعت مادى مقدّم است.) «علم القرآن، خلق الانسان»
8* قرآن، سرآمد تمام كتابها و انسان، سرآمد تمام مخلوقات است. «علّم القرآن، خلق الانسان»
9* قدرت بیان و سخن گفتن، هدیه الهى به انسان است و قرآن براى شیوه بیان دستوراتى داده است، از جمله:
مستدل و محكم باشد. «قولاً سدیداً»(نساء، آیه 9)
پسندیده و به اندازه باشد. «قولاً معروفاً»(بقره، آیه 235)
نرم و مهربانانه باشد. «قولاً لیّناً»(طه، آیه 44)
شیوا و رسا و واضح باشد. «قولاً بلیغاً»(نساء، 63)
كریمانه و بزرگوارانه باشد. «قولاً كریماً»(اسراء، 23)
زیبا، نیكو و مطلوب باشد. «قولوا للنّاس حسناً»(بقره، 83)
بهترینها گفته شود. «یقولوا الّتى هى احسن»(اسراء، 53)
حتّى مجادلات و گفتگوهاى انتقادى، به بهترین وجه باشد. «جادلهم بالّتى هى احسن»(نحل، 125)
10* علم، برترین كمالى است كه خداوند به انسان عطا كرده است. «علّم... علّمه» (علم و تعلیم قبل و پس از خلقت انسان تكرار شده است)
11* «حُسبان» بر وزن «غُفران»، مصدر به معناى «حساب» است. خورشید و ماه حساب دارند. حجم آنها، وزن و جرم آنها، حركات گوناگون، مدار حركت، فاصله آنها نسبت به یكدیگر و نسبت به دیگر كرات، مقدار حركت و مقدار تأثیر آنها برروى یكدیگر، همه و همه حساب دارد و حساب آنها به قدرى دقیق است كه دانشمندان، زمان دقیق ماه گرفتگى، خورشید گرفتگى و تحویل سال نو را از مدّتها پیش اندازهگیرى و پیشبینى مىكنند.
12* عدالت مثل نماز است و باید آن را در جامعه به پاداشت. «و اقیموا الوزن»
13* جامعه براى رسیدن به رستگارى دو بال مىخواهد: علم و عدالت. (در دنیاى امروز علم هست ولى عدالت نیست.) «علّم القرآن... ألاّ تطغوا فى المیزان»
14* در كارها، نه افراط «ألاّ تطغوا» و نه تفریط. «لاتخسروا»
15* در حدیث مىخوانیم: كسىكه سوره مباركه الرّحمن را مىخواند، هر بار كه به آیه «فباىّ آلاءِ ربّكما تكذّبان» مىرسد، بگوید: «لابشىءٍ من آلائك ربّ اُكذّب»( بحار، ج 92، ص 306) یعنى اى پروردگار من! هیچ یك از نعمتهاى تو را تكذیب نمىكنم.
16* تمام هستى یك مدبّر دارد، نه آن گونه كه بعضى مشركان براى هر یك از آسمان و زمین یك مدبّر خاص مىپنداشتند. «السّماء رفعها... و الارض وضعها»
17* بوى خوشِ گیاهان، یكى از نعمتهاى الهى است. «و الریحان»
18* جنّ، موجودى ناپیدا است و در قرآن، برخى ویژگىهاى آن بیان شده است، از جمله اینكه
مبدأ آفرینش او، باد و آتش است، «خلق الجانّ من مارج من نار» در حالى كه مبدأ آفرینش انسان آب و خاك است. «خلق الانسان من صلصال كالفخّار»
خلقت او پیش از خلقت انسان بوده است، «و الجانّ خلقناه من قبل»( حجر، 27.) و همچون انسان؛ مؤمن و كافر، مذكّر و مؤنث، توالد و تناسل، علم و شعور و قدرت تشخیص حق از باطل را دارند و قادر به انجام كارهایى هستند كه از عهده بشر خارج است و همچنین مرگ و رستاخیز و كیفر و پاداش دارند.
19* جنّ، موجودى واقعى است، نه خرافى، گرچه ما به آن دسترسى نداشته باشیم. «خلق الجانّ من مارج من نار»
20* تكذیبِ نعمت، سبب سرزنش است، از هر كه باشد. «فباىّ آلاء ربّكما تكذّبان
#دعای_فرج
☀بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ☀
اِلـهي عَظُمَ الْبَلاءُ، وَبَرِحَ الْخَفاءُ، وَ انْكَشَفَ الْغِطاءُ، وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ، وَ مُنِعَتِ السَّماءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ، وَاِلَيْكَ الْمُشْتَكى، وَ عَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِ والرَّخاءِ؛ اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد،اُولِي الاْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْنا طاعَتَهُمْ، وَ عَرَّفْتَنا بِذلِكَ مَنْزِلَتَهُم فَفَرِّجْ عَنابِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَريباً كَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ ؛يا مُحَمَّدُ يا عَلِيُّ يا عَلِيُّ يا مُحَمَّدُ اِكْفِياني فَاِنَّكُما كافِيان وَانْصُراني فَاِنَّكُما ناصِرانِ يا مَوْلانا ياصاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ،اَدْرِكْني اَدْرِكْني اَدْرِكْني،السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ ،الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَل؛يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ، بِحَقِّ مُحَمَّد وَآلِهِ الطّاهِرينَ
🌤الّلهُــمَّـ؏جــِّللِوَلیِّــڪ َالفــَرَج🌤