eitaa logo
آمیگـدآل :)!
60 دنبال‌کننده
762 عکس
221 ویدیو
3 فایل
آمیگـدآل:(گوشِه اے اَز مَغز ڪِ مَربـوط‌ بِه اِحساساته) بِسـمِ اے رَبِ عِشق؛ خـورشیـد‌زیبآیی‌توروبآزتاب‌میـده‌،مــآهِ‌مَـن؛ با حضوࢪِ زیبات چَنِل تاࢪیڪِ مَنو ࢪوشَن ڪُن جـانآ https://eitaa.com/amigdalman کُپی!؟فورکه‌قَشَنگ‌تَره بِمونـے ₛₜₐᵣₜ:₁₄₀₃.₈.₃
مشاهده در ایتا
دانلود
آمیگـدآل :)!
وَ حَتی شَب بِخیری کهِ انسآن ها از هَم دریغ میکنند :)! اسمش شَب بِخیرِ خودِش واسهِ خودِش یِ دنیایِ
بِگُذار در میآنِ چِشمآنَت گُم شَوَم مانندِ یوسِفِ گُمگشدهِ :)! شَبِتون بِ زیبآییِ چِشآششش :)! 🙂🤍✨
آمیگـدآل :)!
بِگُذار در میآنِ چِشمآنَت گُم شَوَم مانندِ یوسِفِ گُمگشدهِ :)! شَبِتون بِ زیبآییِ چِشآششش :)! 🙂🤍✨
چِشم عَسلی بودَنِش وایبِش و ... خِیلی ونوسَمهِ وایبِ ونوسُ بِهِم میبَخشههه😭🤍
بابابزرگِ قَشَنگَم ، بِجایِ گُل دادَن بِهت 2 سالهِ بِ جایِ خودِت گُلا رو میزارَم سَرِ مَزارِت کِ تَنهآ داراییم اَزَتِ دورِت بگردَم :) آخهِ دومین روزِ مردیهِ کِ نَدارَمِت :) 🙂❤️‍🩹
آمیگـدآل :)!
بابابزرگِ قَشَنگَم ، بِجایِ گُل دادَن بِهت 2 سالهِ بِ جایِ خودِت گُلا رو میزارَم سَرِ مَزارِت کِ تَن
کآش میدونستی چِقَدر دِلَم واسَت ، واسِهِ یِ تَک تَک آغوشت تنگ شده وَلی چیکآر کنم !؟ مَگهِ کآری هَم میتونَم بکنَم !؟ حَتی مطمئن نیستَم بازَم ببینَمت البتهِ روحِتو نَ جِسمِتو دورِ سَرِت بِگَردَم :) 😔❤️‍🩹🙂
- وَقتی تویِ حآل بَدیآت یِکی میآد یاد آوری میکنهِ کِ مآه کاملهِ :)! 🙃✨🤍
آمیگـدآل :)!
قَبول کنیم کآر مآهَم حل کنندششششش نیست :) 🙃✨
- نَرَم تو فِکر بآ حَرفایِ سَناممممم :)! ✨🙃
آمیگـدآل :)!
- نَرَم تو فِکر بآ حَرفایِ سَناممممم :)! ✨🙃
اونجآشششش خداس کِ گفتهِ : وَقتی تُ حالِت بَده امیدی بِ زندِگی نیست :)
تایم بِ فَداتونننن
یِ آدم یِ روز میشهِ همهِ چیت میشهِ رفیقت، قشنگِت ، نفسِت ، مهرَبونِت ، یکیدونَت و ... خیلی چیزایِ داشتهِ و نَداشتَت :)! بآ تو فَهمیدَم کِ یِ آدَم میشهِ قَلب و روح و تَنِت :) خیلی جاهآ بین تک تک نَبودَنآت ازت مثل شیر دفاع کَردَمِتو پزِ تُ دادَم خدا شاهدههههه ! وجودِتُ روزی صَد بآر شُکر میکنمممممم قَلبَم :) بآ تُ خیلی حِسآ رو دَرک کَردَم کِ تا حالآ چنین حِسِ خوبآ رو بآهآت حِس کردم مثلِ آغوش از راهِ دور ، گریهِ کردَن از شدتِ محبتِ یِ آدَم ، دوست داشتَنِ کسی رو کِ نَ دیدَم ن بَغل کردَم و ... :) - یِ جوری تویِ دلم دوسِت دارَم کِ گفتَنی نیستتتتتتت گلِ قلبم:) حضرِتُ شکر دوستتتتتتتت دارم قَدرِ آسِمون و زمینِت :) از طرف : یِ کوچولووووو دوست دارِت :) قَلبِ هَستی :) 🙃✨🤍