eitaa logo
کانال ܫࡎـــܝ‌ ࡈ߭ߊߺـــܣࡐ‌ܝ‌
946 دنبال‌کننده
32.5هزار عکس
15.6هزار ویدیو
289 فایل
💫 #مهدی_جانم https://eitaa.com/amtewi 🔹هرروز را از تو سرودن عشق است 🔸در هر غزلی تو را ستودن عشق است 🔹زنده ایم به عشق شهادت در رکابت 🔸در صبح ظهور باتو بودن عشق است ادمین کانال @Nava_70
مشاهده در ایتا
دانلود
بهانه‌ی من، بغض خانه‌ی من، گرفته دلم، گریه می‌خواهم، خیال خوش عاشقانه‌ی من، همیشه تویی آخرین راهم💫. ✍ دل که تنگ می‌شود؛ دل که حبس می‌شود؛ چیزی شبیه خفگی، از حصار بدنت، زندانی می‌سازد، که دلت می‌خواهد میله‌های آهنین و سنگین‌اَش را کنار بزنی ... و از میانه‌اش پرواز کنی؛ تا همانجا که دلت قرار می‌گیرد! اما مشکل آنجاست که من نمی‌دانم؛ تا کجایِ دنیا باید بال بزنم؛ تا شمیمـــی از پیراهن تو را بیابیم🌟 ! ─┅═༅𖣔🌼🍃🌼𖣔༅═┅─ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌─┅═༅𖣔🌼🍃🌼𖣔༅═┅─
7.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️ مگه شوخیه؟ ⛔️ با حفظ بزرگی‌ات / با حفظ آقایی‌ات / با حفظ شئونت /؛ نمی‌تونی برای امامت قدمی برداری! برای یاری اهل بیت علیهم‌السلام، اول باید آبروت رو ذبح کنی... وگرنه در توَهّم یاریِ ایشانی! ─┅═༅𖣔🌼🍃🌼𖣔༅═┅─ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌─┅═༅𖣔🌼🍃🌼𖣔༅═┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شده با عکس حرم حرف دلت را بزنی و بگویی تو فقط آرزوی قلب منی ابر چشمت به روی گونه چکاند باران یاحسین دست مرا تا به محرم برسان... ─┅═༅𖣔🌼🍃🌼𖣔༅═┅─ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌─┅═༅𖣔🌼🍃🌼𖣔༅═┅─
5f4c02aad234bcc4e20369e9_-5838564514633181122.mp3
28.44M
💠 چله زیارت_عاشورا 🎤 علی_فانی ⏰کمتر از دوازده دقیقه 👈 روز پانزدهم چله 👉 این شب‌ها ، به عشق محرمت چله گرفته ام که گُنَه کم کنم؛ حسین 🔸۲۶ روز تا محرم...🔸 با خواندن در هر روز به استقبال محرم برویم... التماس_دعا روزشمار_محرم ─┅═༅𖣔🌼🍃🌼𖣔༅═┅─ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌─┅═༅𖣔🌼🍃🌼𖣔༅═┅─
@nasimintezar_نسیم_انتظار_امیر_کرمانشاهی(2) 1.mp3
10.3M
سلام جانِ دلم حسین ...❤️ شور بسیار زیبا 👌 ─┅═༅𖣔🌼🍃🌼𖣔༅═┅─ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌─┅═༅𖣔🌼🍃🌼𖣔༅═┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️پیامبر صلی الله علیه وآله: مَنْ سَرَّهُ أَنْ يَجْمَعَ اللَّهُ لَهُ الْخَيْرَ كُلَّهُ فَلْيُوَالِ عَلِيّاً بَعْدِي وَ لْيُوَالِ أَوْلِيَاءَهُ وَ لْيُعَادِ أَعْدَاءَهُ. 🔸️هرکس دوست دارد خدا تمام خوبی‌ها را نصیبش کند بعد از من ولایت علی علیه‌السلام را قبول کند و با دوستانش دوست و با دشمنانش دشمن باشد. 📚 الامالی شیخ صدوق، ص۴۷۴. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 👈 ۱۴ روز تا برترین عید. ✨ ✋نشر دهیم ... ─┅═༅𖣔🌼🍃🌼𖣔༅═┅─ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌─┅═༅𖣔🌼🍃🌼𖣔༅═┅─
کانال ܫࡎـــܝ‌ ࡈ߭ߊߺـــܣࡐ‌ܝ‌
⚜💮⚜🌺⚜💮⚜ #سقیفه_و_غدیر ❓#سوال_یازدهم: چگونه ثابت می کنید اهل سنت سر و ته روایت خطبه ی غدیر را حذ
⚜💮⚜🌺⚜💮⚜ : اهل سنت معتقدند که لفظ مولی در خطبه غدیر به معنی حبیب و دوست و صدیق است و منظور پیامبر از این جمله این بوده است که هر کس من دوست یا صدیق او هستم علی نیز چنین است. لذا چطور شما کلمه ولی و مولی را به امامت و سرپرستی امت تعبیر می کنید؟ ✍ پاسخ: ⚡️اولا چطور می توان پذیرفت که رسول خدا صلی الله علیه و آله سید و سرور حکما و خاتم انبیاء که طبق این آیه "ما ینطق عن الهوی" از روی هوای نفس سخن نمی گویند هزاران نفر را در گرمای سخت از حرکت بازداشته و در آن صحرای بی آب و گیاه فرود آورند صرفا برای بیان این که علی دوست و صدیق من است؟ چه اقتضایی داشت که در آغاز سخنانشان از مرگ خویش خبر دهند و از چه جهت دست علی علیه السلام را بالا بردند؟ برای چه پیش از سخنانشان از آنها گواهی گرفتند که مگر من به شما از خودتان اولی نیستم و همه پاسخ دادند بلی؟ از چه جهت عترت را هم ردیف و هم وزن کتاب خدا قرار دادند؟ اهل سنت می گویند علت برگزاری مراسم روز ۱۸ ذیحجه رفع اختلافی بوده که بین برخی از مردم یمن و حضرت علی رخ داده بود؛ از طرفی می گویند پیامبر پس از اینکه همه ی طوایف به شهرهای خود باز گشتند ؛ فقط در میان مردم مدینه که همراهشان بودند فرمودند: مَن کنتُ مولاه فهذا علی مولاه سوال اینست که چرا اختلافی که بین بعضی از مردم یمن (که روز ۱۸ ذیحجه در غدیر خم نبودند) باحضرت علی پیش آمده بود را به اجتماع مردم مدینه بکشانند درحالی که یک کلمه هم از این اختلاف حرفی بمیان نیاورند! ⚡️ثانیا چطور است که ابوبکر و عمر پس از رسیدن به خلافت در خطبه هائی با استفاده از کلمه ولی خود را ولی امر مسلمین خوانده و گفتند: یا ایها الناس قید ولیتکم....فاختارونی علیهم والیا... فانی ولیت هذا الامر..... (عیون الاخبار تالیف ابن قتیبه دینوری جلد ۱ ص ۳۴- طبری و ابن کثیر در کتب تاریخشان ص ۲۳۷ و ۲۳۸- امسال الاشراف تالیف بلاذری جلد ۱ ص ۲۵۴) آیا این ادعای اهل سنت یک بام دو هوا نیست؟ ادامه دارد.... ⚜💮⚜🌺⚜💮⚜ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌