تولدت مبارک مامان کوچولو مون🎀🪄
امسال خدا بهت بهترین هدیه دنیا رو داده:)))))
خداتوشکر🧸
#استیل_مشکی
🪁اَندَرونی
خدا نصیب تون کنه که دوستاتون ته عشق و محبت و معرفت باشن:)))) ممنون شیرینی های زندگی من🫶 تولد هرچی آ
مرسی . بوس به پاهای نینی 🐰😍😭
هدایت شده از اندیشکده تعلیم و تربیت سدید
🔹اندیشکده سدید کاشمر با همکاری اندیشکده متُد تهران برگزار میکند:
◾️رویداد آموزشی سه روزه مسئله تربیت ۲
▪️مسئله محوری، پژوهش و بررسی نظام مسائل تعلیم و تربیت
🖋با حضور مدرس کشوری: دکتر علیرضا رهنما
⏰زمان: ۳ تا ۵ دیماه
🏛مکان: امام خمینی(ره) ۸. دفتر اندیشکده سدید
📱شماره تماس جهت ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر: ۰۹۳۸۱۵۹۰۶۹۸
#مسئله_تربیت
#اندیشکده_تعلیم_و_تربیت_سدید
🌐 با اندیشکده تعلیم و تربیت سدید همراه باشید 👇
https://eitaa.com/andishkade_sadid
⭕️ ۱۶ تفاوت اعتراض با اغتشاش
🔰 همه ما دغدغهها و مشکلاتی داریم که باید دیده شوند. اعتراض کردن یعنی ما به سرنوشت خودمان و جامعهمان اهمیت میدهیم و این بسیار ارزشمند است اما وقتی فضا به سمت اغتشاش و خشونت میرود، اولین قربانی، همان صدای حقطلبانهی مردم است.
در اینجا به تفاوت اعتراض و اغتشاش خواهیم پرداخت:
۱. در اعتراض فضای گفت و شنود دو طرفه است اما اغتشاش فقط یک طرفه و بدون اجازه گفتگو؛
۲. در اعتراض شعارها منطق و گفتمان دارد اما در اغتشاش شعارها ساختارشکنانه و توهینآمیز؛
۳. اعتراض مسلحانه نیست اما اغتشاش مسلحانه است؛
۴. اعتراض به قصد اصلاح است و اغتشاش به قصد تخریب؛
۵. در اعتراض پلیس برای مراقبت، حضور دارد تا به اغتشاش تبدیل نشود اما در اغتشاش به مقابله با پلیس میروند؛
۶- اعتراض یعنی اعتراض به یک قانون و روند؛ که بعد از پیگیریهای قانونی و به نتیجه نرسیدن خودش را به صورت اعتراض مدنی نشان میدهد اما اغتشاشات هیچ کدام از این مسیر را طی نمیکند؛
۷- اعتراض مسالمتآمیز است و اغتشاش خشونتآمیز؛
۸- در اعتراض هیچ آسیب به اموال مردم و بیتالمال نمیرسد اما در اغتشاش یکی از اهداف تخریب اموال است؛
۹- در اعتراض خبری از فحاشی و توهین نیست اما در اغتشاش بیشترین توهین به کشور میشود؛
۱۰- اعتراض، گفتمان و هدف و ساختار دارد اما اغتشاش هیچ کدام از اینها را ندارد؛
۱۱- اعتراض نماینده دارد اما اغتشاش لیدر دارد؛
۱۲- در اعتراض از حضور یک مسئول استقبال میشود تا به مشکلاتشان بپردازد اما در اغتشاش اگر مسئولی حضور پیدا کند، اگر کشته نشود مورد ضرب و شتم یا توهین قرار خواهد گرفت؛
۱۳- در اعتراض پلیس آسیب نمیبیند اما در اغتشاش بسیاری از حملات به پلیس صورت میگیرد؛
۱۴- در اعتراض دعوا درون گفتمانی و داخل کشور است اما در اغتشاش از بیرون هدایت و مدیریت میشود؛
۱۵- در اعتراض یا دشمن ورود نمیکند و یا چون نمیتواند از آب گل آلود، ماهیگیری کند رها میکند اما در اغتشاشات از ابتدا تا انتها دشمن همراهی خواهد کرد؛
۱۶- اعتراض برای نظام هزینه ندارد بلکه در بسیاری از مواقع نظام از اعتراض استقبال و مشکل را حل میکند اما در اغتشاش سراسر هزینه است.
🔰 ویراست و توئیت #حجت_الاسلام_راجی
🔻 ما را در ویراستی دنبال کنید
💠 اندیشکده راهبردی سعداء
🆔 @soada_ir
هدایت شده از نکات و حکمتهای آیت الله حائری شیرازی
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹
🔸مستکبر، بالا میرود تا زمینخوردنش صدا بکند!🔸
این قانون خداست، قانون خلقت است: «يَرْفَعُ الْمُسْتَضْعَفِينَ وَ يَضَعُ الْمُسْتَكْبِرِينَ». «متکبر» باید زمین بخورد و «مستضعف»، رفعت پیدا کند.
اما مستکبر، یک دورۀ #بالا_رفتن دارد تا بعداً خدا او را زمین بزند. بالا رفتن او یعنی این که مثلاً قدرتِ زدنِ شهرها و امثال اینها را داشته باشد و دیگران هم قدرت دفاع نداشته باشند تا او بیشتر جرأت پیدا کند که بالا برود. این بالا رفتن بهخاطر اینست که زمین خوردنش در عالَم #صدا_بکند! وگرنه اگر پایین بود و زمین میخورد، صدای خفیفی داشت، نشان نمیداد که بت بود و بت شکست. خدا اجازه میدهد که اینها بت بشوند بعد شکسته بشوند و اهل عالَم این معنا را ببینند.
@haerishirazi
هدایت شده از اندیشکده تعلیم و تربیت سدید
🔹اندیشکده تعلیم و تربیت سدید با همکاری بنیاد بینالمللی غدير برگزار میکند:
▫️ویژه برنامه سنگر تربیت ۲
📌گفتگو پیرامون کنشگری تربیتی در تحولات اجتماعی
🔻با حضور دکتر مجتبی همتیفر
عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد
🕰پنجشنبه ۲ بهمنماه - ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰
🏛امام خمینی ۸ - بنیاد بینالمللی غدیر
#کشنگری
#سنگر_تربیت
#اندیشکده_تعلیم_و_تربیت_سدید
🌐 با اندیشکده تعلیم و تربیت سدید همراه باشید 👇
https://eitaa.com/andishkade_sadid