همه چی به پایان میرسه ، تاریک ترین شبا صبح میشن ، افسردگی و ناخوشی گورشونو گم میکنن ، اون احساسی که فرو پاشی روحی بهت القا میکنه نابود میشه ؛ مسئله گذر زمانه ، همه چی مجدد خوب میشه و تو دوباره مثل بهار زنده میشی و شکوفه میزنی و رشد میکنی ، انگار که خورشید هیچوقت زمینه آبی آسمونشو به سیاهی شب و ماهش نداده ، انگار که هنوز مزه تلخی زاده نشده و هیچکسی ازش خبر دار نیست .
اگر برای تو خیری داشت میماند ؛
اگر دوستدارت بود حرف میزد ،
و اگر مشتاق دیدنت بود میآمد .
مردمان شهر در میان ظلمات شب کلامی در گفتار ندارند ، هیچ و پوچ اند .
اندر سخن در کلامی نباشد زندگی را چه باید کرد ؟
هدایت شده از تـینـٰار.
سلام ُنور اهالي ؛
•ایکاش• تصمیم گرفته تقدیمی بده .
تقدیمي ِما اینجوریه که
↜شما این پیام رو فور میکنید ،
↜آدرستون رو برامون ارسال میکنید !
و بعد ما
↜یك عکس از گلها (مثل ِعکسهای ِبالا)
↜به همراه ِيك نکتهی ِمثبت از چنلتون رو بهتون تقدیم میکنیم🌚💗 .
「ظرفیت : 25 چنل 」
「 امضاء : گمشدھ 」
هدایت شده از حرفاینیمهشببهاونور
⤷ 𝘕𝘦𝘸 𝘊𝘩𝘢𝘭𝘭𝘦𝘯𝘨𝘦 .
◝درود به اهالی ِزمین ☁️ .
این پیام ُتویِ چنلتون فورکنید تا بگم :
↜با پارتنرتون کجا آشنا میشید ،
↜اولین جمله چیمیگید و درنهایت ،
↜به چه دلیل باهم میمونید یا ازهم جدا میشید !
↜امضاء:آساهیر .
جهتِ تگ . ◟
چنل ِتقدیمیها . ◟