eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
از این دور دورا میبوسم چشمای قشنگتو ماه من'
آندیا!
ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه : وقتی همه چیز خوب است، میترسیم! ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرد
همونجایی که شادمهر میگه: " هر ‌کاری‌‌ کردم ‌چهار دیواریِ دلم ‌بشه ‌خونت، اما نشد من‌ خبر‌ دارم‌ که‌ گشتی‌ مثل ‌من ‌یکی ‌شه‌ دیوونت،اما نشد "
تا کِی نشون ندم که تنگه دلم واست؟:)
‌دلیل بد اخلاقی بعضیامون هم اینه که دلتنگیم، دلتنگ..
‌ ما را خیال بیخیالی خوش تَرست! ‌️
چقدر دوست داشتنی هستند، آدم‌هایی که شبیه حرف‌هایشان هستند .
ولی من همه زخمامو با بغل تو یادم میره فقط؛
قسمت ترسناکش اونجاست که تحملت داره تموم میشه و تو هنوز ادامه داری .
امروز از خواب پاشدم،دوش گرفتم، غذا خوردم،فیلم دیدم،بازی کردم، با گوشیم ور رفتم،رفتم بیرون، کُلی کار دیگه کردم ولی حتی یک ثانیه هم نشد از فکرم بری بیرون،دروغه که میگن سرت شلوغ باشه دیگه بهش فکر نمیکنی؛).
تواومدی‌درست‌وقتی‌ازهمه‌خسته‌بودم‌درست‌به‌موقع.