آندیا!
ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه : وقتی همه چیز خوب است، میترسیم! ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرد
همونجایی که شادمهر میگه:
" هر کاری کردم چهار دیواریِ دلم بشه خونت، اما نشد
من خبر دارم که گشتی مثل من یکی شه دیوونت،اما نشد "
امروز از خواب پاشدم،دوش گرفتم،
غذا خوردم،فیلم دیدم،بازی کردم،
با گوشیم ور رفتم،رفتم بیرون،
کُلی کار دیگه کردم ولی حتی یک ثانیه هم نشد از فکرم بری بیرون،دروغه که میگن سرت شلوغ باشه دیگه بهش فکر نمیکنی؛).