آندیا!
از لحاظ روحی نیاز دارم . . بگی من اینجام نگران نباش و بعد بغلم کنی .
از لحاظ روحی نیاز دارم . .
هندزفریم رو بزارم تو گوشم و تا چند روز بی وقفه آهنگ گوش بدم و از جام تکون نخورم ؛
یه سکانس از فیلم بود، دختره با خوشحالی و ذوق به یه نفر میگفت هی فلانی ! دیدی امروز دنیای خیلیها رو نجات دادی ؟ با آه و افسوس جواب میداد آره، ولی مال خودمو از دست دادم . . .
- منم همینطور فلانی ! منم.
روحش چنان عطرِ اندوه گرفته بود که وقتی به کسی نزدیک میشد ، همیشه غم را در او بیدار میکرد ، نه عشق را : ))