🪐#توییت
▫️~ وضعیت انرژی زنانهی من و دوستم وقتی گشنهمون میشه.
➺@HamineHavali
🇮🇷°شـکـرسـتـان°🏴
یکی از رسمای قشنگ عزاداری دزفول به اسم چُلّاب😔🤌✨
چلابشون ارومه به درد نمیخوره...🤣
🇮🇷°شـکـرسـتـان°🏴
یکی از رسمای قشنگ عزاداری دزفول به اسم چُلّاب😔🤌✨
وای ماهم یه جیزی شبیه این داریم
بهش میگیم حسن حسین بعد دقیقا همینجوری میچرخن ولی با شدت و دو گروه هستن که جواب همدیگه رو میدن
🇮🇷°شـکـرسـتـان°🏴
وای ماهم یه جیزی شبیه این داریم بهش میگیم حسن حسین بعد دقیقا همینجوری میچرخن ولی با شدت و دو گروه هس
البته ماهم سرعتش زیاد اینا دارن اروم میرن...اتفاقا شهر های زیادی ی چیزی مثل چلاب دارن اما خب مقداری باهم تفاوت دارن...✨
🇮🇷°شـکـرسـتـان°🏴
جدی جدی؟ خوشمان آمد
ارهههه فکر کنم مرند و کشکسرای هم دارن
(مرند یه شهر کوچیک بین تبریز و اورمیست و کشکسرای یکی از روستاهاش که مامان بزرگم اونجا زندگی میکنه)