💢ماهواره به چه دردمون میخورد؟؟؟سوالی پرتکرار این روزها...
این روزها، دشمنان ایران بهویژه رژیم صهیونیستی و رسانههای وابسته، با عملیات روانی گسترده شبهههایی مانند «با این گرانی و مشکلات معیشتی، ماهواره به چه درد میخورد؟» را پخش میکنند تا دستاوردهای بزرگ کشور را بیارزش جلوه دهند، روحیه ملت را بشکنند و ناامیدی و تفرقه ایجاد کنند. این یک جنگ نرم واقعی برای تضعیف ایران از درون است.
اما حقیقت آن است که ماهواره نه هزینه اضافی، بلکه سرمایه استراتژیک حیاتی برای امنیت، استقلال و پیشرفت کشور است. ماهوارهها چشم بیدار ایران در آسماناند و نقش کلیدی در حفاظت از ملت و منابع دارند.
کاربردهای اصلی ماهوارهها:
رصد مداوم تحرکات و پایگاههای نظامی دشمن برای کشف زودهنگام تهدیدها و تأمین امنیت مرزها و شهروندان.
شناسایی زمینخواری و ساختوسازهای غیرمجاز برای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی.
تهیه نقشههای دقیق برای پروژههای عمرانی بزرگ (راهسازی، سدسازی و زیرساختها) که به رشد اقتصادی و رفاه مردم کمک میکند.
افزایش دقت پیشبینی هواشناسی برای کاهش خسارات سیل، طوفان و بلایای طبیعی و نجات جان هزاران نفر.
💢ماهواره نماد اقتدار علمی و فناوری ایران است.
سرمایهگذاری در آن، یعنی سرمایهگذاری در آیندهای امنتر، مستقلتر و مرفهتر.
نگذاریم عملیات روانی دشمن این دستاوردهای ملی عظیم را زیر سؤال ببرد و روحیهمان را تضعیف کند. ایران قوی با همین فناوریها ساخته میشود! 🇮🇷
شریفی ✍️
™ @antisaloosion
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 دکتر قالیباف: نمایندگان حق اصرار و تحمیل نظر در انتصاب وزرا، استانداران و فرمانداران را ندارند
رئیس مجلس: با دخالت در انتصابات مخالف هستم
🔹استانداران و نمایندگان باید با هم حرف بزنند و دنبال کنند، در برخی از استانها استانداران با همه نمایندگان هماهنگ هستند و امورات آن شهر روانتر و با سرعت تر پیش میرود برای حل مشکل مردم یک جاهایی کوتاه بیاییم و گذشت کنیم.
™ @antisaloosion
🔴مرکز رسانه قوه قضاییه: خبر منتشره در مورد مصوبه سران قوا، مبنی بر ابقای رئیس کل بانک مرکزی، صحت ندارد
🔹هیچ تصمیمی در جلسه سران قوا، در این زمینه اتخاذ نشده و این موضوع از اختیارات ریاست محترم جمهور است.
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔹 تحلیل کوتاه وضعیت اقتصادی کشور: 1-افزایش شدید نرخ ارز و طلا و تورم کالاهای خوراکی نگرانیهای جدی
766.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#چه_خبر
امروز برخی کسبه و بازاریهای تهران در اعتراض به گرونی و تورم، دست به اعتصاب زدن و نارضایتی خودشونو به این شکل نشون دادن :
™ @antisaloosion
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 سناریوی اسرائیل برای فروپاشی ایران که به همبستگی و اتحاد ملی ختم شد!
🔹«شارمین نروانی» روزنامهنگار و تحلیلگر مسائل منطقه: اسرائیل تصور میکرد میتواند جرقه یک عملیات «تغییر رژیم» را بزند. یعنی ایجاد یک شوک بزرگ، بعد انداختن مردم به جان هم، ایجاد پارانویا و ترس و… و سپس فروپاشی دولت و جامعه؛ که دقیقاً نتیجه معکوس داد. اسرائیل (این کشور هفتاد و چند ساله) اصلاً نمیتواند درک کند که یک «تمدن چند هزار ساله» چه چیزی را در ژنهای تاریخی و هویتی خود حمل میکند.
✍ان شاالله اینبار هم نقشه ی دشمن شکست خواهد خورد...
™ @antisaloosion
این کارزار مصداق #اعتبارزدایی از آقا پس از جذب بسیاری از گروه ها و جوانان مخالف نظام به آقا آن هم بعد از جنگ ۱۲ روزه هست...
قبلا چنین سناریویی رو فریدون پیش برد...
قانون همه وظایف و راهکارها را ارائه داده سیاست های کلی نظام هم جلوی چشمشان...
آقا هیچگاه ورود مستقیم به کار دولت نمیکنند
البته شما میدانید که همه اش سهویه دیگه یا بازم بگم همش سهویه؟
™ @antisaloosion
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آمادهسازی حرم علوی در آستانهٔ ولادت امیرالمومنین(ع)
™ @antisaloosion
📌 در چند خیابان تهران، اعتراضات خیابانی شکل گرفته
جمعیتی که اومدن بین 200 الی 500 نفر در هر خیابان هست. از شعارهایی که میدن معلومه جهت گیریشون اقتصادی نیست بلکه سیاسیه اون هم سلطنت طلبهایی که اتصال مستقیم به اسرائیل دارن...
👈 مراقب باشیم، روایتِ میدان نباید دست اسرائیل باشه
🔻 هیچ شعارشون ارتباطی به اقتصاد و معیشت مردم نداره، کلا سیاسی، براندازانه، ضد نظام و تامین آرزوهای اسرائیله. این یعنی اعتراضات مردمی نیست بلکه سازماندهی شده هست منتهی بهانه شون مردمه، کاورشون هم مردمه
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
#چه_خبر امروز برخی کسبه و بازاریهای تهران در اعتراض به گرونی و تورم، دست به اعتصاب زدن و نارضایتی
✋🏻اصلا نگران این شلوغی ها نباشید و به این فکر کنید الحمدلله بزرگان دولت و شخص پزشکیان با همه نواقص و معایب مدیریتی گوش به فرمان آقا هستند و واقعا دارند تلاش میکنند تصور کنید اگر شیخ بنفش رأس دولت بود چه وضعیتی داشتیم اگر چه همین را هم سال ۹۸ تجربه کردیم و خدا حفظ کرد ایرانمان رو...
❗️ به نظرم اینبار رژیم دنبال یک سناریوی قطعی که صرفا انتهای آن منجر به سرنگونی نظام ایران بشه نیست...
👈🏻رژیم بیشتر به دنبال یک هرج و مرج و اغتشاشات خیابانی هست تا با درگیر کردن و بردن بخش مهمی از تمرکز نیروهای امنیتی و نظامی به سمت کف خیابان ها در کنار عملیات روانی اقتصادی از آنطرف سرازیر کردن تروریست ها و عملیات تروریستی و یک جنگ داخلی و ضربه از داخل؛ یک حمله تمام عیار را علیه کشور شروع کند...
👈🏻نکته مهم دیگر تفاوت این شلوغی ها با فتنه های قبلی این هست که جبهه ظاهرالصلاح با پوشش ولایتمداری و انقلابیگری اعم از حجتیه و...قطعا نقش مهمی ایفا میکنند...
❌ حمایت های مکرر و بیسابقه آقا و رسانه رسمی ایشان از رئیس جمهور فعلی یعنی پزشکیان خود میتواند گواه از تحرک و تلاش این جماعت برای قرار دادن جبهه انقلاب مقابل نظام با شعارهای مبرا و انقلابی هست...
🔻باید از خودمان بپرسیم که چرا شعار امروز معترضین کف خیابان های تهران که همان رفتن پزشکیان و بی دولتی وسط جنگ سرنوشت ساز با صهیونیستها هست؛ باید با برخی کانال های به ظاهر انقلابی (استعفای پزشکیان) یکی باشد حال آنکه همان کانال ها به ظاهر با شلوغی ها ابراز مخالفت میکنند⁉️
❌قطعا آن ها نقش خود را در بزنگاه ایفا خواهند کرد
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
✋🏻اصلا نگران این شلوغی ها نباشید و به این فکر کنید الحمدلله بزرگان دولت و شخص پزشکیان با همه نواقص و
🔺شعار امروز بازاریان تهران:
پزشکیان حیا کن
مملکتو رها کن❗️
در حالیکه دیروز پرتاب موفقیت آمیز سه ماهواره ایرانی نُقل محافل همه رسانه های دنیا بود
بعضی روزنامه ها حتی اسمی از این اتفاق مبارک تو صفحه اولشون نیاوردن
مجازی هم که درگیر دلار و تجمعات و دعواهای تکراری بود و به همین زیبایی یک افتخار ملیِ حال خوب کن به حاشیه رانده شد.
™ @antisaloosion