eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 سناریوی اسرائیل برای فروپاشی ایران که به همبستگی و اتحاد ملی ختم شد! 🔹«شارمین نروانی» روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل منطقه: اسرائیل تصور می‌کرد می‌تواند جرقه یک عملیات «تغییر رژیم» را بزند. یعنی ایجاد یک شوک بزرگ، بعد انداختن مردم به جان هم، ایجاد پارانویا و ترس و… و سپس فروپاشی دولت و جامعه؛ که دقیقاً نتیجه معکوس داد. اسرائیل (این کشور هفتاد و چند ساله) اصلاً نمی‌تواند درک کند که یک «تمدن چند هزار ساله» چه چیزی را در ژن‌های تاریخی و هویتی خود حمل می‌کند. ✍ان شاالله اینبار هم نقشه ی دشمن شکست خواهد خورد... ™ @antisaloosion
این کارزار مصداق از آقا پس از جذب بسیاری از گروه ها و جوانان مخالف نظام به آقا آن هم بعد از جنگ ۱۲ روزه هست... قبلا چنین سناریویی رو فریدون پیش برد... قانون همه وظایف و راهکارها را ارائه داده سیاست های کلی نظام هم جلوی چشمشان... آقا هیچگاه ورود مستقیم به کار دولت نمی‌کنند البته شما میدانید که همه اش سهویه دیگه یا بازم بگم همش سهویه؟ ™ @antisaloosion
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آماده‌سازی حرم علوی در آستانهٔ ولادت امیرالمومنین(ع)@antisaloosion
📌 در چند خیابان تهران، اعتراضات خیابانی شکل گرفته جمعیتی که اومدن بین 200 الی 500 نفر در هر خیابان هست. از شعارهایی که میدن معلومه جهت گیریشون اقتصادی نیست بلکه سیاسیه اون هم سلطنت طلبهایی که اتصال مستقیم به اسرائیل دارن... 👈 مراقب باشیم، روایتِ میدان نباید دست اسرائیل باشه 🔻 هیچ شعارشون ارتباطی به اقتصاد و معیشت مردم نداره، کلا سیاسی، براندازانه، ضد نظام و تامین آرزوهای اسرائیله. این یعنی اعتراضات مردمی نیست بلکه سازماندهی شده هست منتهی بهانه شون مردمه، کاورشون هم مردمه ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
#چه_خبر امروز برخی کسبه و بازاری‌‌های تهران در اعتراض به گرونی و تورم، دست به اعتصاب زدن و نارضایتی
✋🏻اصلا نگران این شلوغی ها نباشید و به این فکر کنید الحمدلله بزرگان دولت و شخص پزشکیان با همه نواقص و معایب مدیریتی گوش به فرمان آقا هستند و واقعا دارند تلاش می‌کنند تصور کنید اگر شیخ بنفش رأس دولت بود چه وضعیتی داشتیم اگر چه همین را هم سال ۹۸ تجربه کردیم و خدا حفظ کرد ایرانمان رو... ❗️ به نظرم اینبار رژیم دنبال یک سناریوی قطعی که صرفا انتهای آن منجر به سرنگونی نظام ایران بشه نیست... 👈🏻رژیم بیشتر به دنبال یک هرج و مرج و اغتشاشات خیابانی هست تا با درگیر کردن و بردن بخش مهمی از تمرکز نیروهای امنیتی و نظامی به سمت کف خیابان ها در کنار عملیات روانی اقتصادی از آنطرف سرازیر کردن تروریست ها و عملیات تروریستی و یک جنگ داخلی و ضربه از داخل؛ یک حمله تمام عیار را علیه کشور شروع کند... 👈🏻نکته مهم دیگر تفاوت این شلوغی ها با فتنه های قبلی این هست که جبهه ظاهرالصلاح با پوشش ولایتمداری و انقلابیگری اعم از حجتیه و...قطعا نقش مهمی ایفا می‌کنند... ❌ حمایت های مکرر و بی‌سابقه آقا و رسانه رسمی ایشان از رئیس جمهور فعلی یعنی پزشکیان خود می‌تواند گواه از تحرک و تلاش این جماعت برای قرار دادن جبهه انقلاب مقابل نظام با شعارهای مبرا و انقلابی هست... 🔻باید از خودمان بپرسیم که چرا شعار امروز معترضین کف خیابان های تهران که همان رفتن پزشکیان و بی دولتی وسط جنگ سرنوشت ساز با صهیونیست‌ها هست؛ باید با برخی کانال های به ظاهر انقلابی (استعفای پزشکیان) یکی باشد حال آنکه همان کانال ها به ظاهر با شلوغی ها ابراز مخالفت می‌کنند⁉️ ❌قطعا آن ها نقش خود را در بزنگاه ایفا خواهند کرد ™ @antisaloosion
در حالیکه دیروز پرتاب موفقیت آمیز سه ماهواره ایرانی نُقل محافل همه رسانه های دنیا بود بعضی روزنامه ها حتی اسمی از این اتفاق مبارک تو صفحه اولشون نیاوردن مجازی هم که درگیر دلار و تجمعات و دعواهای تکراری بود و به همین زیبایی یک افتخار ملیِ حال خوب کن به حاشیه رانده شد. ™ @antisaloosion
🔰«گاهی یک خبر کوتاه، معنای یک مسیر بلند را فریاد می‌زند.»👌 💠پرتاب سه ماهواره سنجشیِ ساخته‌شده به‌دست بخش خصوصی ایران در هفتم دی‌ماه، فقط یک موفقیت فنی نیست❗️ نشانه‌ای روشن از جا افتادن دانش بومی در متن پیشرفت کشور است؛✌️🇮🇷 💠همان نقطه‌ای که علم، از شعار عبور می‌کند و به اقتدار بدل می‌شود. 🔻 سال‌ها پیش صریح و راهبردی فرمودند: 👈"دانش مایه‌ی اقتدار است؛ ثروت‌آفرین است؛ قدرت نظامی‌آفرین است؛ قدرت سیاسی‌آفرین است"(بیانات۱۳۸۸/۱۱/۱۳) و در تأکیدی دقیق‌تر بر مسیر استقلال و عزت فرمودند: 👈"حقیقتاً کشوری که دستش از علم تهی است، نمیتواند توقع عزت، توقع استقلال و هویت و شخصیت، توقع امنیت و توقع رفاه داشته باشد. " (بیانات ۱۳۸۶/۰۶/۱۲) 💠آری امروز، وقتی ماهواره‌ها نه در آزمایشگاه‌های دولتی محدود، بلکه با تکیه بر توان بخش خصوصی ایرانی به فضا می‌رسند، معنای آن بیانات عینیت پیدا می‌کند؛ 💠آری جهش علمی، امکان‌پذیر است؛ 💠استقلال فناورانه، دست‌یافتنی است. و آینده، با تکیه بر اعتماد به استعداد ایرانی ساخته می‌شود.🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ™ @antisaloosion
♦️ والله علیم بذات الصدور خدا از عمق ذات همه آگاه است . 🔹در این شرایط خائن کیست ؟؟؟ 🔹 چه کسانی دوست دارند دولت شکست بخورد ؟؟؟ 🔹 چه کسانی برای اینکه رای خود را بالا ببرند منتظر شکست دولت هستند ؟؟؟ 🔹چه کسانی برای رای آوردن سه سال شهید رییسی را تخریب کردند ؟؟؟ ♦️ قطع به یقین 👇 🔹اگر کسی که بجای کمک به دولت ، درونش مایل به شکست این دولت باشد ، خائن است . 🔹 خب این دولت ضعف دارد ولی مردم رای داده اند ، رهبر معظم فرمود از این دولت حمایت کنید. 👌 ♦️ میتوانند در ظاهر خود را عدالت‌خواه و مطالبه گر نشان دهند . آیا دلشان هم همینطور است ؟ 🔸 همانگونه که خدا از درون انسان ها آگاه است . دل های افراد ریاکار و متحجر و پلید و کینه توز برای همیشه نمی‌توانند خود را انقلابی و زاهد و موجه جلوه دهند . قطعا یک روز ماهیتشان آشکار میشود. ™ @antisaloosion
🔹ظهر امروز، برخی گروه‌ های سازمان‌ یافته که قصد داشتند با اخلال در تجمع مسالمت آمیز کسبه، آشوب ایجاد کنند، با مداخلهٔ کسبه از محل تجمع اخراج شدند. ™ @antisaloosion
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅دختری که قصد داشت کسبه را به تخریب اموال و اغتشاش دعوت کند از جمع بازاریان توسط کسبه طرد شد. ™ @antisaloosion
توصیف توییتری محمدرضا جوادی یگانه جامعه‌شناس، از اعتراضات امروز ™ @antisaloosion