eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ یارانۀ ۷۰۰ هزار تومانی در راه است 🔹معاون سازمان برنامه‌وبودجه: رقم ارز ترجیحی را در قالب سبد کالا یا نقدی به خود مردم می‌دهیم. 🔹ماهانه به هر نفر حداقل ۷۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد و از دی ماه آمادگی داریم این رقم را به مردم بدهیم. 🔹اعتبار چند ماه هم پیشاپیش به حساب مردم واریز خواهد شد. ™ @antisaloosion
برخی التهاب‌ ها تصادفی نیستند و دقیقاً زمان‌ بندی دارند وقتی به صحنه این روزهای کشور نگاه می‌کنیم، یک نکته خودش را به‌ وضوح نشان می‌دهد: بعضی درست در لحظه‌هایی فعال می‌شوند که بیرون از مرزها هم تحرکاتی در جریان است. این هم‌ زمانی‌ ها نیست؛ بیشتر شبیه یک طراحی است که می‌خواهد فشار داخلی و خارجی را روی هم سوار کند تا اثرش چند برابر شود. در چنین شرایطی، مهم است که جامعه و فعالان سیاسی بدانند نقد با سازی فرق دارد. کمک می‌کند اصلاح کنیم، اما ناامیدی همان چیزی است که طراحان روی آن سرمایه‌ گذاری کرده‌اند. وقتی مردم تضعیف شود، هر مشکل کوچک می‌تواند تبدیل به جرقه‌ ای بزرگ شود. درباره تلاش برای ایجاد هسته‌ های کوچک آشوب هم نشان می‌دهد که جنگ امروز فقط خیابانی نیست؛ ، رسانه‌ ای و روانی هم هست. دنبال این است که چند نقطه کوچک را روشن کند و بعد منتظر بماند تا این نقاط به هم وصل شوند. در نهایت، آنچه می‌تواند این سناریو را خنثی کند، ، انسجام اجتماعی و است. اگر جامعه تصویر بزرگ‌ تر را ببیند، هیچ زمان‌ بندی دقیقی نمی‌تواند کشور را غافلگیر کند. ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
فهمیدید؟ من برداشتم اینطوری میشه شما رو نمیدونم👇🏻 یعنی این آمریکا نیست که مارو زیر بدترین تحریمها و
🔴 سوار هلیکوپتر شوید... 🔻 مقام معظم رهبری میفرمایند: «حقایق را از ورای جناح‌ بندی‌های سیاسی نگاه کنید و ببینید؛ از بالا نگاه کنید و جبهه را ببینید. در یک جبهه ‌ی گسترده ‌ای که ممکن است طول آن صد کیلومتر باشد، واحدهای گوناگونی هستند؛ یک نفر در یک واحد، فقط خودش را می‌بیند. اما آن کسی که با هلی‌کوپتر از بالا عبور می‌کند، آرایش جنگی مجموعه‌ ی این واحدها را می‌بیند. از بالا اوضاع کشور را نگاه کنید؛ آن وقت جای خودتان را درست پیدا می‌کنید که کجا باید باشید، چه کار باید بکنید، به چه چیز باید حساسیت نشان بدهید، به چه چیز باید حساسیت نشان ندهید. همان طور که گفتم گاهی یک حرف حق را نباید زد؛ چون گفتن این حرف، پازل دشمن را تکمیل می‌کند. مواظب باشید در هیچ مرحله‌ ای، شما تکمیل‌ کننده ‌ی پازل دشمن نباشید.» 🔸🔸🔸🔸🔸 شرایط سخت را سخت تر نکنیم نشستیم کنار با هیچ مشکلی مواجه نبودیم گمان کنیم اگر ما باشیم شق القمر می کنیم ، یک توهم بیش نیست طرف فقط میگه طرح دادم گفته مشکل آب کشور یکساله قابل حل است خب بسم الله.... رییس جمهور گفت هرکس میتواند بیاید حل کند ™ @antisaloosion
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 رئیس‌مجلس: دغدغه و اعتراض مردم دربارۀ مشکل معیشتی باید با مسئولیت‌پذیری کامل پاسخ داده شود 🔻اولین واکنش پزشکیان به اعتراضات در بازار تهران/ به وزیر کشور دستور دادم با نمایندگان معترضان گفت‌وگو کند 🔻مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری، با انتشار توییتی اعلام کرد:معیشت مردم، دغدغه هر روز من است. اقدامات اساسی برای اصلاح نظام پولی و بانکی و حفظ قدرت خرید مردم در دستور کار داریم. 🔻به وزیر کشور مأموریت دادم از مسیر گفت‌وگو با نمایندگان معترضان، مطالبات برحق آن‌ها را بشنود تا دولت با تمام توان برای رفع مشکلات و پاسخگویی مسئولانه عمل کند. ™ @antisaloosion
🔴 رضا گلزار این عکس وایرال شده از اعتراضات دیروز رو استوری کرد و بعد ۱ ساعت پاکش کرد این عکس که از دیروز وایرال یا فراگیر شده اصلا مال ایران نیست و یا توسط هوش مصنوعی درست شده است. به پلاک موتور ها توجه کنید. ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
#ببینید اینو حتما جدی بگیرید! بفرستید برای دوست و آشنا که با یک کلیک حسابشون خالی نشه! ™ @antisaloo
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در این کلیپ گفته میشه موتور ملی با روغن 5w40 خیلی بهتر عمل می کنه و روانکاری سریعتری توی استارت اولیه داره. ™ @antisaloosion
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توروخدا نذارید فراموش بشه و کوچیک شمرده بشه افتخار بزرگی بود واسه ایران و ایرانی🇮🇷❤️‍🩹 ™ @antisaloosion
بله عزیزان... یکی از همونایی که فریاد میزنه من به خاطر مردم با فساد میخوام مقابله کنم و کانال های سوپرانقلابی میگن نه چون با نئولیبرال ها و غربزده ها و باند فریدون و ضخیم و... درافتاده میخوان خرابش کنن... بعد از ماشین ۴ میلیاردیشون اینم از شرکت خانوادگی که الحمدلله ارز دولتی میگیرن... بگذریم... تکلیف فریدون و اعوان و انصارش که معلومه اما اگر کسی از زبانش غیر از پیروی از ولایت و انقلابیگری چیزی استخراج نمیشه اما عملکردش خلاف آن است نامش را باید چه گذاشت؟ ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
✋🏻اصلا نگران این شلوغی ها نباشید و به این فکر کنید الحمدلله بزرگان دولت و شخص پزشکیان با همه نواقص و
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گسترش اعتراضات خیابانی مقدمه‌ای برای حمله نظامی و تثبیت شرایط جنگی علیه ایران خواهد بود؛ باید کاری کنیم این اعتراضات گسترده شود؛ اسرائیل برای کمک به اعتراضات حاضر است. ™ @antisaloosion
این روزها التهابات اقتصادی ذهن ما رو درگیر معیشت کرده که یادمون از رازق اصلی دور شده امروز این روایت رو از عزیزی شنیدم و گفتم بد نیست که اینجا بازگو کنم و یادمون نره خدا، رازق ارزانی نیست، رازق ارزانی و گرانی با هم است شیخ کلینی در کتاب کافی خود از ابو حمزه ثمالی نقل می‌کند که: خدمت زین العابدین علیه‌السلام سخن از گرانی نرخ‌ها شد. حضرت فرمود: "وَ مَا عَلَیَّ مِنْ غَلَائِهِ إِنْ غَلَا فَهُوَ عَلَیْهِ وَ إِنْ رَخُصَ فَهُوَ عَلَیْهِ." مرا با گرانی آن چه کار؟ اگر گران شود رزق آن بر اوست (خداست) و اگر ارزان شود هم رزق بر خداست. 📌خدای دلار 1000 تومان با خدای دلار 145000 تومان فرق داره؟ اگر فرق داشته باشه برامون، رزق و نعمت و برکتش هم فرق می‌کنه! ایمان داشته باشیم فرقی نداره، برکتش هم فرقی نخواهد کرد! برکت خدا، با ماشین حساب‌های نرخ سود و ضرر ارز و طلا قابل محاسبه نیست! خدا نعمت ایمان به رزّاق بودنش رو ازمون نگیره همین! ™ @antisaloosion