آنتی سالوسیون
#ببینید اینو حتما جدی بگیرید! بفرستید برای دوست و آشنا که با یک کلیک حسابشون خالی نشه! ™ @antisaloo
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در این کلیپ گفته میشه موتور ملی با روغن 5w40 خیلی بهتر عمل می کنه و روانکاری سریعتری توی استارت اولیه داره.
™ @antisaloosion
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توروخدا نذارید فراموش بشه و کوچیک شمرده بشه
افتخار بزرگی بود واسه ایران و ایرانی🇮🇷❤️🩹
™ @antisaloosion
بله عزیزان...
یکی از همونایی که فریاد میزنه من به خاطر مردم با فساد میخوام مقابله کنم و کانال های سوپرانقلابی میگن نه چون با نئولیبرال ها و غربزده ها و باند فریدون و ضخیم و... درافتاده میخوان خرابش کنن...
بعد از ماشین ۴ میلیاردیشون اینم از شرکت خانوادگی که الحمدلله ارز دولتی میگیرن...
بگذریم...
تکلیف فریدون و اعوان و انصارش که معلومه اما اگر کسی از زبانش غیر از پیروی از ولایت و انقلابیگری چیزی استخراج نمیشه اما عملکردش خلاف آن است نامش را باید چه گذاشت؟
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
✋🏻اصلا نگران این شلوغی ها نباشید و به این فکر کنید الحمدلله بزرگان دولت و شخص پزشکیان با همه نواقص و
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گسترش اعتراضات خیابانی مقدمهای برای حمله نظامی و تثبیت شرایط جنگی علیه ایران خواهد بود؛ باید کاری کنیم این اعتراضات گسترده شود؛ اسرائیل برای کمک به اعتراضات حاضر است.
™ @antisaloosion
این روزها التهابات اقتصادی ذهن ما رو درگیر معیشت کرده که یادمون از رازق اصلی دور شده امروز این روایت رو از عزیزی شنیدم و گفتم بد نیست که اینجا بازگو کنم و یادمون نره خدا، رازق ارزانی نیست، رازق ارزانی و گرانی با هم است
شیخ کلینی در کتاب کافی خود از ابو حمزه ثمالی نقل میکند که: خدمت زین العابدین علیهالسلام سخن از گرانی نرخها شد. حضرت فرمود: "وَ مَا عَلَیَّ مِنْ غَلَائِهِ إِنْ غَلَا فَهُوَ عَلَیْهِ وَ إِنْ رَخُصَ فَهُوَ عَلَیْهِ." مرا با گرانی آن چه کار؟ اگر گران شود رزق آن بر اوست (خداست) و اگر ارزان شود هم رزق بر خداست.
📌خدای دلار 1000 تومان با خدای دلار 145000 تومان فرق داره؟
اگر فرق داشته باشه برامون، رزق و نعمت و برکتش هم فرق میکنه! ایمان داشته باشیم فرقی نداره، برکتش هم فرقی نخواهد کرد!
برکت خدا، با ماشین حسابهای نرخ سود و ضرر ارز و طلا قابل محاسبه نیست!
خدا نعمت ایمان به رزّاق بودنش رو ازمون نگیره
همین!
™ @antisaloosion
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌍 امنیتِ فرانسوی
🔹 کشوری که دوچرخهات را باید قفل کنی، حتی وقتی خودت سوارشی !!!!
™ @antisaloosion
#چه_خبر؟
تصاویری از شوش و اعتراضات مسالمت امیز کسبه؛امروز در فضای مجازی دست به دست میشه
™ @antisaloosion
بازار زرگرها هم گفته میشه در اعتصابه تصاویرش رو نمیگذارم..فقط این عکس رو میگذارم تا ببینید که مثلا هیچ تهدیدی و دست نجس صهیونیستی پشت صحنه نیست
™ @antisaloosion
در صورت قطع ارتباط
کانال دوم ما👇🏻
@antisaloos
اگر بازهم ارتباط قطع شد بیو اکانت پیام بدید 👇🏻
@nooretabyin
نشانی جدید را مشاهده کنید
و همچنین آدرس جدید را در بله و روبیکا به نشانی👇🏻
@antisaloosion
قرار میدهیم
فعلا فقط ایتا فعالیت داریم اگر دسترسی به ایتا برای همه قطع شد؛ در بله یا روبیکا ادامه میدهیم توکل برخدا