eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 | وال استریت ژورنال: عربستان ۷ سامانه پدافندی تاد از ایالات متحده خریداری کرده و تعدادی از آنها را تحویل گرفته است. این روزنامه آمریکایی در گزارش امروز یکشنبه خود عنوان کرد که کشورهای خلیج فارس نیز در حال آماده‌سازی پدافند هوایی خود هستند 🔹منابع رسانه ای نزدیک به جمهوری اسلامی ایران  ورود جنگنده های سوخو ۲۷ و میگ ۲۹  به ایران را تایید کردند همچنین اعلام کردند در مورد سایر خرید های نظامی در حوزه نیروی هوایی مجاز به ارائه اطلاعات بیشتری نیستند ™ @antisaloosion
🔹 سردار وحیدی، جانشین فرمانده کل سپاه: حضور ناوگروه‌های آمریکا در منطقه موضوع جدیدی نیست و نباید به آن توجه کرد بعید است که دشمنان بار دیگر دست به بی‌عقلی زده و آزموده را بیازمایند دشمنان به دنبال حاکم‌کردن فضای جنگ هستند؛ ما نباید در این تله بیفتیم ™ @antisaloosion
🔰شبهه میکنن و متوهمانه میگن که شما حق داشتید سال ۵۷ انقلاب کنید، ما حق نداریم؟! چه فرقی داریم با شما؟ 💥 عزیزم! ما خیلی با هم فرق داریم! ⚠️ ما کشته می‌شدیم. شما آدم کشتید. آدم سوزوندید. حتی از بین آدمهای ناآگاه و فریب‌خورده‌ی حاضر تو جمع خودتون، کشته‌سازی کردید! 🔸ما کتاب خوندیم، شما کتابخونه آتیش زدید! ما به سربازا گُل می‌دادیم، شما گل کشیدید، سربازارو تیکه‌تیکه کردید! 🔸لیدر ما مطهری و شریعتی بودند که باسوادترین آدمهای وقت کشور بودند، لیدر شما داعشی‌های وارداتی و تروریست بودند! 🔸ما تو خیابون شعار دادیم، شما تو خیابون سر بریدید! 🔸سلاح ما شعار و تظاهرات بود، سلاح شما گلوله و قمه و تبر! 🔸ما آرمان‌مون گسترش انسانیت و آزادگی و شرافت تو جهان هست، شما آرمان‌تون گسترش فساد و کثافت‌کاری و گناه! 🔸انقلاب ما خودجوش بود، مزدور خارجی نبودیم. 🔸انقلاب شما، از اجنبی، از دشمن، از و خط میگیرن که دنیا فهمیده چه جنایتکارانی هستن و دستشون به خون ملت ایران آغشته هست. 🔸اینترنت خارجی قطع میشه، انقلاب‌تون قطع میشه! 🔸ما می‌خواستیم شاه بره، رعیت نباشیم! شما میخواید برگرده، برده باشیم! ما امیدمون به خدا بود، شما امیدتون به آمریکا و ترامپ هست! 🔸ما برای وطن جلوی اجنبی جنگیدیم که یک وجب از خاک‌مون از دست نره، شما به اجنبی میگید بیا کن به وطن و خاک کشور، اینکه اشغال و بشه هم مهم نیس! 🔥 شما محکوم به شکست و هستید. چون خودتون انتخاب کردید این مسیر تباهی و شکست و بدبختی‌رو@antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔹اخیرا فیلمی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن مجری برنامه خط خطی در شبکه افق در بیان سوالی پ
اینم واکنش احسان علیخانی... سؤال: الان فحش میدن به نظام و حکومت یا جبلی و جلیلی؟ یا هیچکدام همه چی آرومه ما چقدر خوشبختم تو ایتا ماندیم؟ ™ @antisaloosion
بگذریم... یه متن نوشتیم قبلاً که چرا اصرار داریم اول یک جماعت پر هزینه که پشت نقاب تدین هر خلاف شرعی انجام میدن تبیین بشن و این لازمه هست تا بتونیم همان لیبرال ها را شفاف کنیم... این نمونه... تا علت جراحت رو درست نکنیم اوضاع همینه... جماعتی با دروغ و دغل بازی؛ پشت نام دین خود را جبهه انقلاب و یار رهبری معرفی می‌کنند و مدام مشغول نفرت پراکنی و هزینه درست کردن برای کشورند ومدام با دوقطبی با خراب کردن شهید با اسم انقلاب با اسم رهبر یک تصویر نفرت افکنانه و احمقانه دارن تحویل مردم میدن و همه این عزیزان و ارزش ها را با نفاق هزینه خود کردند... ما تا صدای بچه انقلابی های واقعی رو آنطور که باید به گوش مردم نرسونیم و برخی از از ولایتمداری زبانی به ولایتمداری عملی کوچ نکنند آش همینه و کاسه هم همان... تصویر انقلاب باید تصویر پیروان عملگرای حقیقی دین و انقلاب و رهبر باشه وگرنه اگر خدایی ناکرده با مشتی آدم بی هنر مدعی رشد کرده در دورهمی و گعده های حجتیه که ذره ای تقوای سیاسی و عملی در این جماعت دیده نمیشه و تا پای حزب و امیالشان وسط میاد حرف آقا رو میبوسن میگذارن کنار یا انقلت می‌چسبانند شناخته بشه این انقلاب؛ انقلاب که جای خود متدینین رو هم سرخورده می‌کنیم... برید تا صبح ظهور بشینید پای درس و کانال این حضرات بگید نئولیبرال؛ غرب زده اقتصاد آمریکایی استحاله فرهنگی و...تو بوق و کرنا کنید برخی هم که شما را خوب مشغول هشتگ بازی ها کردن با حرف و عملکرد نسنجیده شان مدام خوراک برای همان لیبرال ها درست می‌کنند و تحویل ملت میدن... ™ @antisaloosion
🔹عراقچی: در صورت شکست مذاکرات، آماده جنگ هستیم و احتمالاً درگیری از مرزهای ایران فراتر خواهد رفت جنگ فاجعه‌ای برای همه خواهد بود و پایگاه‌های آمریکایی در منطقه هدف قرار خواهند گرفت عراقچی در گفت‌وگو با CNN: اعتمادمان به واشنگتن به عنوان شریک مذاکره‌کننده از دست رفته است، اما تبادل پیام‌ها از طریق کشورهای دوست، انجام مذاکرات سازنده را آسان‌تر می‌کند. تمرکز باید بر توانایی‌های هسته‌ای ایران باشد و بیایید درباره مسائل غیرممکن صحبت نکنیم و فرصت را از دست ندهیم. دستیابی به توافقی عادل و منصفانه که تضمین کند ما سلاح هسته‌ای نخواهیم داشت، حتی در مدت زمان کوتاهی قابل تحقق است. تهران انتظار دارد که تحریم‌های آمریکا برداشته شود و حق ایران برای ادامه غنی‌سازی اورانیوم برای مقاصد صلح‌آمیز محترم شمرده شود. در صورت شکست مذاکرات، آماده جنگ هستیم و احتمالاً درگیری از مرزهای ایران فراتر خواهد رفت ™ @antisaloosion
ثابتی نماینده مجلس: مردم انتظار اقدام پیش‌دستانه علیه دشمنان دارند. ... تعلل رو یادتونه؟ ™ @antisaloosion
ارسال مجدد تحلیل با خودتون👇🏻
❌❌این متن در کانال آقای کوشکی منتشر شده ✍🏻ایشان معتقد است چون امثال ما میگفتند آقا بارها فرموده اند تعللی در کار نیست و در این زمینه گوش به فرمان ولایت باشید نیایید در فضای ایتا و صداوسیما حرف از بزنید خان قالیباف هستیم؟! گذر زمان به خوبی نشان داد آدرس غلط سهوی(شما هم بخوانید سهوی) که دادند داشت چه بر سر کشور می آورد ❌اگر آن روز به اسم مکتب امام و خواست رهبری ما پاسخ داده بودیم امروز نه اجماع جهانی به سمت ما بود که میتوانست علاوه بر قطعنامه و فشار بهانه ای برای اجماع کشورهای مدعی حقوق بشر برای حمله به ایران درست کند و هم به جای رفتن توجه بیش از پیش ملت به سمت رهبری و حقانیت جمهوری اسلامی و کنار رفتن نقاب رژیم با حماقت زدن غیرنظامیان آن هم در شروع تجاوز؛ ایران در نزد ملت خودش به دخالت در جنگ عسرائیل با فلسطین و هزینه مردم در جنگی بی ربط و...متهم شده بود 👈🏻این یعنی آن روزی که عسرائیل بعد از شهادت فرماندهان و هک پدافند از مردم درخواست حضور در خیابان کرده بود به جای اینکه مردم نه بزرگ بگویند و با نهادهای امنیتی همکاری کنند شاید به کف خیابان ها و شعار علیه حکومت روی آورده بودند بگذریم... طرح مسئله تعلل توسط مدعیان ولایت مداری و انقلابیگری صرفا یک تحلیل غلط نبود یک برنامه برای تغییر نظام یا به قول دشمن رژیم چنج بود و نباید به سادگی از کنار آن گذشت ما وظیفه داریم هرکس که چنین آدرس غلطی به مردم داده معرفی کنیم اگرچه مانند ایشان خیلی سهوی بوده باشد ملت ایران و جبهه انقلاب خود تصمیم خواهد گرفت با این جماعت چگونه برخورد کند @antisaloosion
هدایت شده از آنتی سالوسیون
بله عزیزان... یکی از همونایی که فریاد میزنه من به خاطر مردم با فساد میخوام مقابله کنم و کانال های سوپرانقلابی میگن نه چون با نئولیبرال ها و غربزده ها و باند فریدون و ضخیم و... درافتاده میخوان خرابش کنن... بعد از ماشین ۴ میلیاردیشون اینم از شرکت خانوادگی که الحمدلله ارز دولتی میگیرن... بگذریم... تکلیف فریدون و اعوان و انصارش که معلومه اما اگر کسی از زبانش غیر از پیروی از ولایت و انقلابیگری چیزی استخراج نمیشه اما عملکردش خلاف آن است نامش را باید چه گذاشت؟ ™ @antisaloosion
👆🏻این شرکت خانوادگی برای کی بود که ارز دولتی میگیره؟ چه کسی فیدیلیتی داره که با دست خالی و شعار انقلابی و پیروی از آقا آمد و حالا پشت این میشینه؟ تا اونجایی که من می‌دونم انقلابی های ۵۷ خیلی ساده زیست بودن البته ساده زیست نه موذی و ریا کار..