eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
آنتی سالوسیون
🔹اخیرا فیلمی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن مجری برنامه خط خطی در شبکه افق در بیان سوالی پ
اینم واکنش احسان علیخانی... سؤال: الان فحش میدن به نظام و حکومت یا جبلی و جلیلی؟ یا هیچکدام همه چی آرومه ما چقدر خوشبختم تو ایتا ماندیم؟ ™ @antisaloosion
بگذریم... یه متن نوشتیم قبلاً که چرا اصرار داریم اول یک جماعت پر هزینه که پشت نقاب تدین هر خلاف شرعی انجام میدن تبیین بشن و این لازمه هست تا بتونیم همان لیبرال ها را شفاف کنیم... این نمونه... تا علت جراحت رو درست نکنیم اوضاع همینه... جماعتی با دروغ و دغل بازی؛ پشت نام دین خود را جبهه انقلاب و یار رهبری معرفی می‌کنند و مدام مشغول نفرت پراکنی و هزینه درست کردن برای کشورند ومدام با دوقطبی با خراب کردن شهید با اسم انقلاب با اسم رهبر یک تصویر نفرت افکنانه و احمقانه دارن تحویل مردم میدن و همه این عزیزان و ارزش ها را با نفاق هزینه خود کردند... ما تا صدای بچه انقلابی های واقعی رو آنطور که باید به گوش مردم نرسونیم و برخی از از ولایتمداری زبانی به ولایتمداری عملی کوچ نکنند آش همینه و کاسه هم همان... تصویر انقلاب باید تصویر پیروان عملگرای حقیقی دین و انقلاب و رهبر باشه وگرنه اگر خدایی ناکرده با مشتی آدم بی هنر مدعی رشد کرده در دورهمی و گعده های حجتیه که ذره ای تقوای سیاسی و عملی در این جماعت دیده نمیشه و تا پای حزب و امیالشان وسط میاد حرف آقا رو میبوسن میگذارن کنار یا انقلت می‌چسبانند شناخته بشه این انقلاب؛ انقلاب که جای خود متدینین رو هم سرخورده می‌کنیم... برید تا صبح ظهور بشینید پای درس و کانال این حضرات بگید نئولیبرال؛ غرب زده اقتصاد آمریکایی استحاله فرهنگی و...تو بوق و کرنا کنید برخی هم که شما را خوب مشغول هشتگ بازی ها کردن با حرف و عملکرد نسنجیده شان مدام خوراک برای همان لیبرال ها درست می‌کنند و تحویل ملت میدن... ™ @antisaloosion
🔹عراقچی: در صورت شکست مذاکرات، آماده جنگ هستیم و احتمالاً درگیری از مرزهای ایران فراتر خواهد رفت جنگ فاجعه‌ای برای همه خواهد بود و پایگاه‌های آمریکایی در منطقه هدف قرار خواهند گرفت عراقچی در گفت‌وگو با CNN: اعتمادمان به واشنگتن به عنوان شریک مذاکره‌کننده از دست رفته است، اما تبادل پیام‌ها از طریق کشورهای دوست، انجام مذاکرات سازنده را آسان‌تر می‌کند. تمرکز باید بر توانایی‌های هسته‌ای ایران باشد و بیایید درباره مسائل غیرممکن صحبت نکنیم و فرصت را از دست ندهیم. دستیابی به توافقی عادل و منصفانه که تضمین کند ما سلاح هسته‌ای نخواهیم داشت، حتی در مدت زمان کوتاهی قابل تحقق است. تهران انتظار دارد که تحریم‌های آمریکا برداشته شود و حق ایران برای ادامه غنی‌سازی اورانیوم برای مقاصد صلح‌آمیز محترم شمرده شود. در صورت شکست مذاکرات، آماده جنگ هستیم و احتمالاً درگیری از مرزهای ایران فراتر خواهد رفت ™ @antisaloosion
ثابتی نماینده مجلس: مردم انتظار اقدام پیش‌دستانه علیه دشمنان دارند. ... تعلل رو یادتونه؟ ™ @antisaloosion
ارسال مجدد تحلیل با خودتون👇🏻
❌❌این متن در کانال آقای کوشکی منتشر شده ✍🏻ایشان معتقد است چون امثال ما میگفتند آقا بارها فرموده اند تعللی در کار نیست و در این زمینه گوش به فرمان ولایت باشید نیایید در فضای ایتا و صداوسیما حرف از بزنید خان قالیباف هستیم؟! گذر زمان به خوبی نشان داد آدرس غلط سهوی(شما هم بخوانید سهوی) که دادند داشت چه بر سر کشور می آورد ❌اگر آن روز به اسم مکتب امام و خواست رهبری ما پاسخ داده بودیم امروز نه اجماع جهانی به سمت ما بود که میتوانست علاوه بر قطعنامه و فشار بهانه ای برای اجماع کشورهای مدعی حقوق بشر برای حمله به ایران درست کند و هم به جای رفتن توجه بیش از پیش ملت به سمت رهبری و حقانیت جمهوری اسلامی و کنار رفتن نقاب رژیم با حماقت زدن غیرنظامیان آن هم در شروع تجاوز؛ ایران در نزد ملت خودش به دخالت در جنگ عسرائیل با فلسطین و هزینه مردم در جنگی بی ربط و...متهم شده بود 👈🏻این یعنی آن روزی که عسرائیل بعد از شهادت فرماندهان و هک پدافند از مردم درخواست حضور در خیابان کرده بود به جای اینکه مردم نه بزرگ بگویند و با نهادهای امنیتی همکاری کنند شاید به کف خیابان ها و شعار علیه حکومت روی آورده بودند بگذریم... طرح مسئله تعلل توسط مدعیان ولایت مداری و انقلابیگری صرفا یک تحلیل غلط نبود یک برنامه برای تغییر نظام یا به قول دشمن رژیم چنج بود و نباید به سادگی از کنار آن گذشت ما وظیفه داریم هرکس که چنین آدرس غلطی به مردم داده معرفی کنیم اگرچه مانند ایشان خیلی سهوی بوده باشد ملت ایران و جبهه انقلاب خود تصمیم خواهد گرفت با این جماعت چگونه برخورد کند @antisaloosion
هدایت شده از آنتی سالوسیون
بله عزیزان... یکی از همونایی که فریاد میزنه من به خاطر مردم با فساد میخوام مقابله کنم و کانال های سوپرانقلابی میگن نه چون با نئولیبرال ها و غربزده ها و باند فریدون و ضخیم و... درافتاده میخوان خرابش کنن... بعد از ماشین ۴ میلیاردیشون اینم از شرکت خانوادگی که الحمدلله ارز دولتی میگیرن... بگذریم... تکلیف فریدون و اعوان و انصارش که معلومه اما اگر کسی از زبانش غیر از پیروی از ولایت و انقلابیگری چیزی استخراج نمیشه اما عملکردش خلاف آن است نامش را باید چه گذاشت؟ ™ @antisaloosion
👆🏻این شرکت خانوادگی برای کی بود که ارز دولتی میگیره؟ چه کسی فیدیلیتی داره که با دست خالی و شعار انقلابی و پیروی از آقا آمد و حالا پشت این میشینه؟ تا اونجایی که من می‌دونم انقلابی های ۵۷ خیلی ساده زیست بودن البته ساده زیست نه موذی و ریا کار..
🔹تولیت آستان قدس رضوی: برخی جریان‌های انقلابی با رفتارها و تفسیرهای نادرست، دل رهبری را غصه دار کردند؛ در حالی که فرمایشات رهبری صریح، روشن و بدون ابهام است و نیازی به تفسیرهای شخصی ندارد آیت الله احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با جمعی از فعالان اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و رسانه‌ای مشهد گفت: در میان جریان‌های انقلابی، ممکن است اختلاف نظرهایی باشد و این کاملاً طبیعی است؛ همه انسان‌ها نمی‌توانند یکسان فکر کنند؛ اما سؤال مهم این است که آیا وجه اشتراک و بنیان‌های مشترک داریم یا خیر؟ تمرکز بر این وجوه مشترک، مهم است؛ باید انرژی خود را بر حفظ اصول و اهداف بزرگ‌تر صرف کرد. آیت‌ الله احمد مروی با بیان این که تمرکز بر اهداف بزرگ‌تر، اختلافات جزئی را کم‌رنگ می‌کند، افزود: امروز مهم‌ترین مسئله، حفظ کشور، نظام و امنیت ملی است. این ارزش‌های بنیادین می‌توانند ما را فراتر از اختلافات جزئی متحد کنند؛ جریان‌های انقلابی باید این اتحاد و انسجام را در خود تقویت کنند و به نظرات یکدیگر احترام بگذارند. تحمل و سعه‌صدر، به ویژه زمانی که هدف اصل اسلام و نظام اسلامی است، از ضرورت‌هاست. آیت‌ا... احمد مروی با اشاره به برخی رفتارها و مواضع ناصحیح در میان جریان‌های انقلابی افزود: متأسفانه برخی جریان‌ها با رفتارها و تفسیرهای نادرست، دل رهبری را غصه دار کردند؛ در حالی که فرمایشات رهبری صریح، روشن و بدون ابهام است و نیازی به تفسیرهای شخصی ندارد. ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔹تولیت آستان قدس رضوی: برخی جریان‌های انقلابی با رفتارها و تفسیرهای نادرست، دل رهبری را غصه دار کردن
گفته شده از دفتر آقا تذکر دادن که در این شرایط حساس چرا دنبال استیضاح پزشکیان هستید یکیشون گفته چشم یکیشون که قبلاً گفته بود مگه من mp3 رهبرم به مسیرش ادامه داده و توجه نکرده... ببخشید طرف داره با این دعواهای سوری و دوقطبی و فحش دادن به رقبا کلی تبلیغ میگیره و پول در میاره..بعد فکر کنید دست برداره مخاطبش عقلش نمیاد سرجاش که عه راستی تو این همه سال چه کاری برای ملک و ملت کرده و خروجی این همه سال حضورش کجای اقتصاده منه؟! البته نام برده علاقه خاصی به رستوران فوق لاکچری در برج میلاد داشته و با خانواده وسط فشار اقتصادی که خیلیامون یک شب هم نمی‌تونیم بریم اونجا قبلاً ظهور فرمودن... پرونده این جماعت خیلی ضخامت داره گذاشتیم روز مبادا... و من الله توفیق
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا