مولا جانم
یا صاحب الزمان
آقا شما کجا دارید برای جدتان عزاداری میکنید؟
آقا جانم آیا خوبانی هستند که شما را در عزاداری تان همراهی تان کنند؟
وقتی از حال می روید چه کسی در کنار شماست؟
از خودم گلایه دارم که چرا لایق این نیستم که امروز هم صدا با شما نوحه بخوانم
میدانم شما دارید تمام صحنه های کربلا را میبینید
برای همین امروز برای دل داغدار شما دعا میکنیم برای آرامشتان
برای فرج تان دعا میکنیم تا با انتقام از قاتلان جدتان کمی دردتان تسکین یابد
آجرک الله یا صاحب الزمان
الهم عجل لولیک الفرج
عجیبند آن افرادی که
با دست خود کاری را میکنند
که هم خود را آزار میدهند
هم دیگران را...
با این که در دنیای امروز جای قلم را انگشتان دست گرفته اند
و با چند حرکت کوتاه میتوانند کلمات را نقش ببندند
اما باز چیزی عوض نشده
باید روی کلماتی که مینویسی دقت داشته باشی
حتی در نامه های کوتاهی (پیامک) که برای دیگران میفرستی
تو هرگز اجازه نداری که با استفاده از کلمات کسی را برنجانی یا حق کسی را ضایع کنی
هروقت آموختی که چگونه میتوانی خوش قلب باشی و با نوشتنت کسی را آزار ندهی آنوقت اجازه نوشتن داری
هروقت یاد گرفتی انتقادت را به شیوه درست بنویسی و نظرت را به درستی بیان کنی آنوقت اجازه داری که نوشتن را شروع کنی
حق قلم را ضایع نکنیم:)
#تلنگری_برای_خودم
هیچ وقت فکر نمیکردم دیگران برام انقدر مهم باشن
که با تک تک کسانی که عضو چنلشون میشن خوشحال میشم
و وقتی میبینم ممبر هاشون کم شده نگران میشم که نکنه ناراحت بشن
جالبه به اینجا همچین حسی ندارم✌️🏻
آرزو
هیچ وقت فکر نمیکردم دیگران برام انقدر مهم باشن که با تک تک کسانی که عضو چنلشون میشن خوشحال میشم و وق
شاید دلیل این که به چنل خودم این حس رو ندارم باورم به این موضوعه که هیچ چیز اتفاقی نیست
اگه کسی لفت داده یعنی اون چیز هایی که باید از کانالم یاد میگرفته براش تموم شده
و اما اونایی که موندن هنوز یعنی یه چیز هایی رو باید یادبگیرن یا من از اونها یاد بگیرم
دنیا و اتفاقاتش خیلی با نظم چیده شده:)
اگه میدونی که با یه کار کوچیک میتونی حس خوب رو به کسی منتقل کنی حتما این کار رو بکن
چون با حس خوبی که به دیگران انتقال میدی یه زنجیره درست میشه و در این زنجیره کسانی که حال خوب رو دریافت کردن شروع به انعکاس انرژی مثبت به اطرافیانشون میکنن
و همین طور رفته رفته انرژی و حال خوب بین آدم ها جریان پیدا میکنه و به خودت برمیگرده
حتی شاید انتقال این حال خوب به تو توسط اونایی نباشه که بهشون انرژی دادی ولی خدا دنیا رو یجور چیده که کاری رو بدون جواب نمیزاره
حتی برای من همین که ببینم کسی رو تونستم خوشحال کنم سرچشمه انرژی مثبته اما با این حال توسط دیگران هم بهم حال خوب منتقل میشه:)
آرزو
اگر قضاوت وجود نداشت اگر از قضاوت شدنم نمیترسیدم اگر میدانستم که در ذهنشان هرگز قضاوتم نخواهند کرد
این خودمان هستیم که خودمان را از طرف دیگری در ذهنمان قضاوت میکنیم.
#ارسالی
آرزو
این خودمان هستیم که خودمان را از طرف دیگری در ذهنمان قضاوت میکنیم. #ارسالی
بسی حق
بعد از یک ماجرا، میخواستم که این مضمون رو بیان کنم
اما موضوعات رو در ذهنم نگه میدارم تا به وقتشون جمله بندی مناسب براشون پیدا کنم
ولی این خیلی خوب بیان کرده بود:)
داشتن در مورد یه عزیزی صحبت میکردن که زندگیش خیلی شبیه منه
آخر صحبتشون گفتن همیچین فردی نمیتونه در آینده قوی باشه
ولی من مخالفم
درسته میدونم شرایط بیرونی زندگی افراد روی شخصیت شون تاثیر زیادی داره
اما خیلی چیزا هم بستگی به خود آدم داره
و البته حمایت خداوند رو هم هیچ وقت نمیشه نادیده گرفت
و گاهی همین افرادی که میگین در آینده نمیتونن قوی باشن بسیار قوی تر از دیگران میشن چون به جای این که روش حل کردن مشکلات رو بخوان در نوجوانی باهاشون آشنا بشن از کودکی با اونها دست و پنجه نرم میکنن
هیچ چیز قابل پیش بینی نیست
پس لطفا آینده ی کسی رو پیش بینی نکنیم:)
#گوشه_ای_از_عزاخانه_اش
قصهء کرب و بلا را دختري تغيير داد
کاخ ها ويرانه شد، ويرانه اش شد بارگاه
آرزو
#گوشه_ای_از_عزاخانه_اش قصهء کرب و بلا را دختري تغيير داد کاخ ها ويرانه شد، ويرانه اش شد بارگاه
بعد از عاشورا دیگه حال و حوصله ی عکس گرفتن نمونده بود
اما روضه ی بیبی جان رقیه یه چیز دیگه اس :)