پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله:
پُر ارج ترین مردم کسی است که آنچه را که به او مربوط نیست رها کند
معمولا با روان شناس ها یا هرکی که توی این فازه نمیتونم رابطه صمیمی و امن داشته باشم
چون احساس میکنم رفتار هاش و حرکاتش بر اساس یک سری قانون و چهار چوب انجام میشه و عمرا حس درونیش رو بروز نمیده
متاسفانه خودم هم میدونم که این تفکرم مصداق بارز قضاوت کردنه برای همین دارم سعی میکنم اصلاحش کنم ولی امکان پذیر نیست
آرزو
معمولا با روان شناس ها یا هرکی که توی این فازه نمیتونم رابطه صمیمی و امن داشته باشم چون احساس میکنم
فکر کنم دایره لغاتم ته کشیده
امام حسن مجتبی علیه السلام:
هرکه به حُسن انتخاب خداوند تکیه کند، جز آن وضعی را که خدا برایش برگزیده است، آرزوی داشتن وضعی دیگر نکند.
آرزو
زنجیره ی افکار میتونه حال خوب رو به بهترین شکل داغون کنه
چرا باید رفتارمون یجور باشه که وقتی کسی یادمون میافته انرژی منفی بهش منتقل بشه؟
آرزو
چرا باید رفتارمون یجور باشه که وقتی کسی یادمون میافته انرژی منفی بهش منتقل بشه؟
هم اکنون ریپیت این جمله از اون شخص بزرگوار
آب از دستش نمیچکه